Alleen presteren die doorgaans beter tegen Utreg dan julliequote:Op maandag 1 maart 2004 00:15 schreef twi het volgende:
Volgende week moet PSV ook tegen Utrecht
Moet je horen wie het zegt.quote:Op zondag 29 februari 2004 21:26 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Allereerst Poepoog .. als je quote, doe het dan wel goed .. wat jij daar neerzet is fout
Dat dachten wij van Heerenveen ook, na hun wedstrijd tegen PSV.quote:Op maandag 1 maart 2004 00:18 schreef ASSpirine het volgende:
en als Utrecht speelt net als vandaag dan zou dat geen probleem moeten zijn, want de commentator had op een gegeven moment gelijk
"Het lijkt wel alsof we naar amateurvoetbal aan het kijken zijn"
Heerenveen speelde toen tamelijk goed en en Ajax zat toen weer in een dip, dus was wel te verwachten dat Heerenveen ging winnen (of heb je het nu over dat amateurvoetbalgedeelte?quote:Op maandag 1 maart 2004 00:56 schreef twi het volgende:
[..]
Dat dachten wij van Heerenveen ook, na hun wedstrijd tegen PSV.
Maar je probeert nu dus hysterisch een kansloze nederlaag tegen roda goed te praten? Of begrijp ik je niet goedquote:Op maandag 1 maart 2004 01:09 schreef ASSpirine het volgende:
[..]
Heerenveen speelde toen tamelijk goed en en Ajax zat toen weer in een dip, dus was wel te verwachten dat Heerenveen ging winnen (of heb je het nu over dat amateurvoetbalgedeelte?)
quote:Op maandag 1 maart 2004 00:41 schreef Speed1971 het volgende:
[..]
Moet je horen wie het zegt.
Kansloos
Maar gelukkig zijn er schorsingen voorbij en komen er ook mensen terug van blessures (o.a. shew atjon), dus ik verwacht wel een sterker Utregquote:Op maandag 1 maart 2004 00:18 schreef ASSpirine het volgende:
en als Utrecht speelt net als vandaag dan zou dat geen probleem moeten zijn, want de commentator had op een gegeven moment gelijk
"Het lijkt wel alsof we naar amateurvoetbal aan het kijken zijn"
Onderschatting dusquote:Op maandag 1 maart 2004 01:30 schreef twi het volgende:
Heerenveen gaf tegen PSV geen aanleiding om wakker over te liggen, maar achteraf pakte dat heel anders uit.
Ik wil het niet weten ook, want het is weer kansloos begrijp ikquote:Op maandag 1 maart 2004 08:40 schreef Eilanden het volgende:
Je was er niet eens bij .. je weet amper wat er gezongen werd... !
ja doe maar, ik ben wel benieuwd of ze dit nog positief kunnen brengen.quote:Op maandag 1 maart 2004 09:04 schreef SCH het volgende:
Oh er staan weer zulke heerlijke regeltjes over Ajax in de krant. Zal ik er us wat citeren?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |