als ik een VI had dan zou ik het wel lezen.quote:Op woensdag 3 maart 2004 14:09 schreef Speed1971 het volgende:
[..]
Lees het artikel nou maar gewoon........
dank uquote:Op woensdag 3 maart 2004 15:57 schreef ChAoZ het volgende:
hij voelt zich misbruikt door mensen die kaartjes etc van hem verwachten.
En dat zonder VI
Zeker een hele flauwe.........quote:Op woensdag 3 maart 2004 16:00 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
dank u
wel een hele flauw tekst trouwens om op de cover te zetten![]()
kaartjes?quote:Op woensdag 3 maart 2004 15:57 schreef ChAoZ het volgende:
hij voelt zich misbruikt door mensen die kaartjes etc van hem verwachten.
En dat zonder VI
Dat zijn er als je dat met Ajax vergelijkt bar weinig. Sinds 95 zijn er op zijn minst 30 Spelers vanaf Ajax verhuist naar een top club.quote:Op woensdag 3 maart 2004 15:37 schreef Tony_Montana67 het volgende:
[..]
Men weet ook dat PSV een goede opstap is voor je toekomst. Cocu, Zenden, Romario, Ronaldo, Robben, RvN, Numan, Vampetta, Kolkka, Bruggink, Popescu en vele anderen zijn toch niet verkeerd terecht gekomen. De één is succesvoller dan de ander, maar feit is dat ze allemaal elders een vet contract getekend hebben, omdat ze bij PSV door konden groeien
[..]
Yup, Vonlanthen, Qvist en Alex konden echt alleen maar voor PSV kiezen
[..]
Deze lichting jeugdspelers is idd goed, maar de vorige lichting was dramatisch. Splinter en Hosé lijken nog de meest succesvolle spelers te zijn. Onder Olsen werd er ook massaal gekocht omdat er geen goede jeugd was...
30.......okay kom maar met een lijst waar 30 spelers op staan.........quote:Op woensdag 3 maart 2004 17:38 schreef Chadi het volgende:
[..]
Dat zijn er als je dat met Ajax vergelijkt bar weinig. Sinds 95 zijn er op zijn minst 30 Spelers vanaf Ajax verhuist naar een top club.
Ik heb bewust namen genoemd die op z'n minst bij Panathinaikos terecht gekomen zijn. 30 is wel heel erg veel...quote:Op woensdag 3 maart 2004 17:38 schreef Chadi het volgende:
Dat zijn er als je dat met Ajax vergelijkt bar weinig. Sinds 95 zijn er op zijn minst 30 Spelers vanaf Ajax verhuist naar een top club.
Mido moet zich schikken naar Ajax al vind ikhem op sommige punten wel gelijk hebben. Handtekeningen uitdelen enzo jezus je bent voetballer geen popster.quote:Op woensdag 3 maart 2004 15:50 schreef methodmich het volgende:
Zlatan heeft wel de meeste dreiging ja. Zonder hem vind ik Ajax stootkracht missen. Ik mis Mido.
Ik heb hem weer was die gast die we geleend hadden van Feyenoord.quote:Op woensdag 3 maart 2004 19:02 schreef jimjim1983 het volgende:
was dat niet Oulida?
Idd! Heb jij ook al zo'n hekel aan stemmingmakerij?quote:Op woensdag 3 maart 2004 19:05 schreef SCH het volgende:
Gaat het verhaal van De Jong echt daarover?
Tjeez, wat een stemmingmakerij. Ik zag het staan en dacht dat op zijn minst dat ie onder de douche door Zlatan was genomen.
jaja jij zocht zeker naar foto'squote:Op woensdag 3 maart 2004 19:05 schreef SCH het volgende:
Gaat het verhaal van De Jong echt daarover?
Tjeez, wat een stemmingmakerij. Ik zag het staan en dacht dat op zijn minst dat ie onder de douche door Zlatan was genomen.
was dat niet die Albino?quote:Op woensdag 3 maart 2004 19:06 schreef Chadi het volgende:
[..]
Ik heb hem weer was die gast die we geleend hadden van Feyenoord.Arnold scholten.
Baaaaaaaaaaaaaaaaah zeg. Of van die mensen die geruchten verspreidenquote:Op woensdag 3 maart 2004 19:06 schreef Suijk het volgende:
[..]
Idd! Heb jij ook al zo'n hekel aan stemmingmakerij?
pffff en die ze verzinnen dan!quote:Op woensdag 3 maart 2004 19:12 schreef SCH het volgende:
[..]
Baaaaaaaaaaaaaaaaah zeg. Of van die mensen die geruchten verspreiden![]()
![]()
Istanbulspor, Padova, Sevilla, Vitesse, Real Zaragoza, Benfica...quote:Op woensdag 3 maart 2004 18:47 schreef Chadi het volgende:
John van de Brom
Michel Kreek
Tarik Oulida
(Martijn Reuser)
Nordin Wooter
Dani
voor straf opsluiten in een arenaquote:Op woensdag 3 maart 2004 19:30 schreef Da_Sandman het volgende:
pffff en die ze verzinnen dan!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |