Misschien wel, maar keer op keer wordt Ajax afgetroefd, iets wat andersom eigenlijk niet gebeurt. Ajax was ook geïnteresseerd in Ronaldo en Qvist en wederom kiezen ze voor Eindhoven. PSV heeft in het buitenland een betere naam als het gaat om doorgroeien van jonge spelers, Ajax staat bekend om z'n eigen opleiding.quote:Op dinsdag 2 maart 2004 19:10 schreef methodmich het volgende:
Dat is betrekkelijk. Hofland en van Bommel waren net als Robben toch een beetje boeren en het klimaat in A'dam is minder familiair. Het hangt van het type speler af.
Nadruk op relatief.... Er zijn nog Hofland, Bouma, van Bommel en Kezman.quote:Op dinsdag 2 maart 2004 19:19 schreef Tony_Montana67 het volgende:
[..]
Wat ik vooral leuk vind is dat de situatie in Eindhoven weer relatief rustig is. In Amsterdam moet het nog losbarsten met het vertrek van Trabelsi en het mogelijke vertrek van Ibrahimovic en VdV
Ajax garandeert geen basisplaatsquote:Op dinsdag 2 maart 2004 19:19 schreef Tony_Montana67 het volgende:
[..]
Misschien wel, maar keer op keer wordt Ajax afgetroefd, iets wat andersom eigenlijk niet gebeurt. Ajax was ook geïnteresseerd in Ronaldo en Qvist en wederom kiezen ze voor Eindhoven. PSV heeft in het buitenland een betere naam als het gaat om doorgroeien van jonge spelers, Ajax staat bekend om z'n eigen opleiding.
Wat ik vooral leuk vind is dat de situatie in Eindhoven weer relatief rustig is. In Amsterdam moet het nog losbarsten met het vertrek van Trabelsi en het mogelijke vertrek van Ibrahimovic en VdV
Vergeet de belangrijkste gegadigde voor een transfer niet:quote:Op dinsdag 2 maart 2004 19:21 schreef methodmich het volgende:
[..]
Nadruk op relatief.... Er zijn nog Hofland, Bouma, van Bommel en Kezman.
Inderdaad, wat zou er zijn gebeurd als Ibrahimovic, Maxwell, Trabelsi, Pienaar en Chivu voor Ajax hadden gekozen. Die hadden dan toch nooit zo zijn doorgebroken!quote:Op dinsdag 2 maart 2004 19:16 schreef baziz het volgende:
Ramzi koos destijds ook voor PSV en niet om samen met Thomas en Cotje naar Ajax te gaan.
Ronaldo trouwens ook maar dat kwam door Romario.
Speelt volgens mij al langer dat talenten liever naar PSV gaan.
Trabelsi loopt voor een appel en een half ei weg, Pienaar moet eerst nog maar eens terugkeren op niveau. Ibrahimovic laat nu eindelijk eens zien dat hij kan voetballen, maar die zal niet voor 20 miljoen of meer vertrekken. Maxwell en Chivu vind ik idd goede voorbeelden van talenten die zijn doorgebroken en een goede transfersom kunnen opleveren.quote:Op dinsdag 2 maart 2004 19:30 schreef twi het volgende:
Inderdaad, wat zou er zijn gebeurd als Ibrahimovic, Maxwell, Trabelsi, Pienaar en Chivu voor Ajax hadden gekozen. Die hadden dan toch nooit zo zijn doorgebroken!
Mochten ze verkocht worden kan het overgrote deel van de ontvangen transfergelden direct geïnvesteerd worden. Van Bommel en Kezman zie ik wel vertrekken, Bouma echter niet. Hij is nu een belangrijke speler bij PSV en moet daar eerst goed doorgroeien. Hofland zal waarschijnlijk ook wel vertrekken, maar daar is al een vervanger voor aangetrokken.quote:Op dinsdag 2 maart 2004 19:21 schreef methodmich het volgende:
Nadruk op relatief.... Er zijn nog Hofland, Bouma, van Bommel en Kezman.
Het ging er toch om of talenten naar Ajax wilde komen, niet om hun transferbedragen? Persoonlijk zie ik Pienaar niet vertrekken voor een hoop geld, wanneer hij al vertrekt. Trabelsi gaat relatief voor weinig geld kwijt waarschijnlijk inderdaad, maar de manier hoe ik 'm er de laatste paar weken over heb horen praten zijn weer bemoedigend na alle eerdere berichten van hem en zijn zaakwaarnemer. Beiden water bij de wijn, een acceptabele transfersom en een mooie club voor Trabelsi. Wellicht zelfs ook Chelseaquote:Op dinsdag 2 maart 2004 19:48 schreef Tony_Montana67 het volgende:
[..]
Trabelsi loopt voor een appel en een half ei weg, Pienaar moet eerst nog maar eens terugkeren op niveau. Ibrahimovic laat nu eindelijk eens zien dat hij kan voetballen, maar die zal niet voor 20 miljoen of meer vertrekken. Maxwell en Chivu vind ik idd goede voorbeelden van talenten die zijn doorgebroken en een goede transfersom kunnen opleveren.
Alleen: wie moet vB en Kez vervangen? Dan zit je straks met mister breed, Johann Vogel.quote:Op dinsdag 2 maart 2004 19:50 schreef Tony_Montana67 het volgende:
[..]
Mochten ze verkocht worden kan het overgrote deel van de ontvangen transfergelden direct geïnvesteerd worden. Van Bommel en Kezman zie ik wel vertrekken, Bouma echter niet. Hij is nu een belangrijke speler bij PSV en moet daar eerst goed doorgroeien. Hofland zal waarschijnlijk ook wel vertrekken, maar daar is al een vervanger voor aangetrokken.
Over Kezman maak ik me geen zorgen, PSV koopt altijd een veelscorende spits. Van Bommel wordt de eerste jaren waarschijnlijk vervangen door Cocu, met De Jong achter de hand.quote:Op dinsdag 2 maart 2004 19:54 schreef methodmich het volgende:
Alleen: wie moet vB en Kez vervangen? Dan zit je straks met mister breed, Johann Vogel.
Alleen bij Ibrahimovic zaten er meerdere clubs van naam achter hem aan, de rest is bijzonder goed gescout. Ik vraag me af of een Trabelsi naar Ajax gekomen zou zijn als er een andere club was gekomen die meer geld geboden had. Daar zit toch wel een wereld van verschil. Vogel, Vonlanthen, Romario, Ronaldo, Kezman, Van Bommel, Hofland, Qvist en Robben kozen allemaal voor PSV, terwijl er vaak ook rijke buitenlandse clubs voor hen in de rij stonden. Dat ze achteraf niet allemaal geslaagd zijn is niet relevant. Het gaat erom dat men gewoon liever naar PSV gaat dan naar Ajaxquote:Op dinsdag 2 maart 2004 19:54 schreef twi het volgende:
Het ging er toch om of talenten naar Ajax wilde komen, niet om hun transferbedragen?
Ja, in jouw wereld misschien. In de echte wereld is het zo dat de meeste buitenlandse spelers / talenten psv niet eens kennen, maar Ajax veel vaker wel. Ronaldo koos voor psv, vooral ook vanwege een lobby van Philips, dat erg bekend is in Brazilië, bovendien had Ajax toen ene Patrick Kluivert in het tweede lopen, ook geen slechte speler dacht ik (alleen jammer van dat Bosman-arrest toenquote:Op dinsdag 2 maart 2004 19:19 schreef Tony_Montana67 het volgende:
PSV heeft in het buitenland een betere naam als het gaat om doorgroeien van jonge spelers, Ajax staat bekend om z'n eigen opleiding.
Waar geef ik aan dat het rommelt en er een crisis isquote:Op dinsdag 2 maart 2004 20:48 schreef keeper het volgende:
En ik word ook een beetje moe van de gezeur over gerommel bij Ajax. Het enige gerommel wat ik hoor komt uit de pennetjes van onze huisrelnichten, SCH en T_M67. Het werkt, want ik reageer er (weer) op, maar ik word er zo moe van.
okey dat zijn de 3 keer dat het goed is gegaan. de rest die gekocht is, hebben ze uitgeleend of weer verkocht.quote:Op dinsdag 2 maart 2004 20:50 schreef Tony_Montana67 het volgende:
Allemaal leuk en aardig, maar ze komen toch liever naar het "gemoedelijke" Eindhoven. Da's alleen maar leuk voor ons en minder leuk voor jullie. Of waren er in Amsterdam juichgeluiden te horen toen men Hofland, Van Bommel of Robben niet kreeg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |