abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 2 maart 2004 @ 19:14:01 #226
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_17467219
Precies, we hebben de gebroeders Moisander en nog een of andere andere gozer die laatst uit Scandinavie naar Nederland is gekomen. Maar bij ons wordt daar doorgaans niet zo'n ophef over gemaakt. Nu is elke scheet op de transfermarkt van PSV wel belangrijk natuurlijk, maargoed...
  dinsdag 2 maart 2004 @ 19:16:50 #227
79010 baziz
I can see clearly now...
pi_17467279
Ramzi koos destijds ook voor PSV en niet om samen met Thomas en Cotje naar Ajax te gaan.
Ronaldo trouwens ook maar dat kwam door Romario.
Speelt volgens mij al langer dat talenten liever naar PSV gaan.
Life can only be understood in revese, but must be lived forwards
pi_17467347
quote:
Op dinsdag 2 maart 2004 19:10 schreef methodmich het volgende:

Dat is betrekkelijk. Hofland en van Bommel waren net als Robben toch een beetje boeren en het klimaat in A'dam is minder familiair. Het hangt van het type speler af.
Misschien wel, maar keer op keer wordt Ajax afgetroefd, iets wat andersom eigenlijk niet gebeurt. Ajax was ook geïnteresseerd in Ronaldo en Qvist en wederom kiezen ze voor Eindhoven. PSV heeft in het buitenland een betere naam als het gaat om doorgroeien van jonge spelers, Ajax staat bekend om z'n eigen opleiding.

Wat ik vooral leuk vind is dat de situatie in Eindhoven weer relatief rustig is. In Amsterdam moet het nog losbarsten met het vertrek van Trabelsi en het mogelijke vertrek van Ibrahimovic en VdV
Winnaar FOK! VBL Voor Rood-Wit Gezongen-Award
PSV, de logische kampioen
Proud To Be VBL User
Hiphop Purist
pi_17467359
Ramzi, daar moet je slechts Allah om prijzen.... Net als John de Jong. Die mis je niet bij Ajax.

Ronaldo had als positief gevolg dat ene Patrick K. in rap tempo uitgroeide tot een topspits.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_17467378
quote:
Op dinsdag 2 maart 2004 19:19 schreef Tony_Montana67 het volgende:

[..]

Wat ik vooral leuk vind is dat de situatie in Eindhoven weer relatief rustig is. In Amsterdam moet het nog losbarsten met het vertrek van Trabelsi en het mogelijke vertrek van Ibrahimovic en VdV
Nadruk op relatief.... Er zijn nog Hofland, Bouma, van Bommel en Kezman.
www.thuisuiteten.nl
pi_17467448
quote:

[..]

Misschien wel, maar keer op keer wordt Ajax afgetroefd, iets wat andersom eigenlijk niet gebeurt. Ajax was ook geïnteresseerd in Ronaldo en Qvist en wederom kiezen ze voor Eindhoven. PSV heeft in het buitenland een betere naam als het gaat om doorgroeien van jonge spelers, Ajax staat bekend om z'n eigen opleiding.

Ajax garandeert geen basisplaats
I didn't lose my mind, it was mine to give away.
  dinsdag 2 maart 2004 @ 19:26:02 #232
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_17467462
Ben erachter dat de geluidsopnames door mijn pa z'n computer hard zuigen, want de onboard chipset is wat brak ermee ofzo. Dat probleem heb ik niet met mijn eigen serverbak, maar die is niet snel genoeg om video fullscreen 720x576 te capturen. Ik moet dus even goed doorkrijgen hoe ik geluid van de videostream en de audiostream goed gesynced aan elkaar kan naaien. Helaas kunnen de samenvattingen die ik heb niet op die manier verbeterd worden, die heb ik rechtstreeks van TV opgenomen. Ajax - AC Milan van 24 mei '95 laat dus wat op zich wachten
  dinsdag 2 maart 2004 @ 19:27:34 #233
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_17467498
quote:
Op dinsdag 2 maart 2004 19:21 schreef methodmich het volgende:

[..]

Vergeet de belangrijkste gegadigde voor een transfer niet:

de parkeerplaats
  dinsdag 2 maart 2004 @ 19:30:32 #234
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_17467561
quote:
Op dinsdag 2 maart 2004 19:16 schreef baziz het volgende:
Ramzi koos destijds ook voor PSV en niet om samen met Thomas en Cotje naar Ajax te gaan.
Ronaldo trouwens ook maar dat kwam door Romario.
Speelt volgens mij al langer dat talenten liever naar PSV gaan.
Inderdaad, wat zou er zijn gebeurd als Ibrahimovic, Maxwell, Trabelsi, Pienaar en Chivu voor Ajax hadden gekozen. Die hadden dan toch nooit zo zijn doorgebroken!
pi_17467906
quote:
Op dinsdag 2 maart 2004 19:30 schreef twi het volgende:

Inderdaad, wat zou er zijn gebeurd als Ibrahimovic, Maxwell, Trabelsi, Pienaar en Chivu voor Ajax hadden gekozen. Die hadden dan toch nooit zo zijn doorgebroken!
Trabelsi loopt voor een appel en een half ei weg, Pienaar moet eerst nog maar eens terugkeren op niveau. Ibrahimovic laat nu eindelijk eens zien dat hij kan voetballen, maar die zal niet voor 20 miljoen of meer vertrekken. Maxwell en Chivu vind ik idd goede voorbeelden van talenten die zijn doorgebroken en een goede transfersom kunnen opleveren.

Proud To Be VBL User
Hiphop Purist
pi_17467962
quote:
Op dinsdag 2 maart 2004 19:21 schreef methodmich het volgende:

Mochten ze verkocht worden kan het overgrote deel van de ontvangen transfergelden direct geïnvesteerd worden. Van Bommel en Kezman zie ik wel vertrekken, Bouma echter niet. Hij is nu een belangrijke speler bij PSV en moet daar eerst goed doorgroeien. Hofland zal waarschijnlijk ook wel vertrekken, maar daar is al een vervanger voor aangetrokken.
Proud To Be VBL User
Hiphop Purist
  dinsdag 2 maart 2004 @ 19:54:41 #237
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_17468026
quote:
Op dinsdag 2 maart 2004 19:48 schreef Tony_Montana67 het volgende:

[..]

Trabelsi loopt voor een appel en een half ei weg, Pienaar moet eerst nog maar eens terugkeren op niveau. Ibrahimovic laat nu eindelijk eens zien dat hij kan voetballen, maar die zal niet voor 20 miljoen of meer vertrekken. Maxwell en Chivu vind ik idd goede voorbeelden van talenten die zijn doorgebroken en een goede transfersom kunnen opleveren.
Het ging er toch om of talenten naar Ajax wilde komen, niet om hun transferbedragen? Persoonlijk zie ik Pienaar niet vertrekken voor een hoop geld, wanneer hij al vertrekt. Trabelsi gaat relatief voor weinig geld kwijt waarschijnlijk inderdaad, maar de manier hoe ik 'm er de laatste paar weken over heb horen praten zijn weer bemoedigend na alle eerdere berichten van hem en zijn zaakwaarnemer. Beiden water bij de wijn, een acceptabele transfersom en een mooie club voor Trabelsi. Wellicht zelfs ook Chelsea
pi_17468028
quote:
Op dinsdag 2 maart 2004 19:50 schreef Tony_Montana67 het volgende:

[..]

Mochten ze verkocht worden kan het overgrote deel van de ontvangen transfergelden direct geïnvesteerd worden. Van Bommel en Kezman zie ik wel vertrekken, Bouma echter niet. Hij is nu een belangrijke speler bij PSV en moet daar eerst goed doorgroeien. Hofland zal waarschijnlijk ook wel vertrekken, maar daar is al een vervanger voor aangetrokken.
Alleen: wie moet vB en Kez vervangen? Dan zit je straks met mister breed, Johann Vogel.
www.thuisuiteten.nl
  dinsdag 2 maart 2004 @ 19:55:27 #239
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_17468036
Hofland mag van mij naast Heitinga te komen staan, Escude op links
pi_17468172
quote:
Op dinsdag 2 maart 2004 19:54 schreef methodmich het volgende:

Alleen: wie moet vB en Kez vervangen? Dan zit je straks met mister breed, Johann Vogel.
Over Kezman maak ik me geen zorgen, PSV koopt altijd een veelscorende spits. Van Bommel wordt de eerste jaren waarschijnlijk vervangen door Cocu, met De Jong achter de hand.
Proud To Be VBL User
Hiphop Purist
  dinsdag 2 maart 2004 @ 20:04:54 #241
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_17468245
Nouja, voorlopig denk ik dat men verder wil met Vonlanthen. Misschien is Lazovic een optie
pi_17468315
quote:
Op dinsdag 2 maart 2004 19:54 schreef twi het volgende:

Het ging er toch om of talenten naar Ajax wilde komen, niet om hun transferbedragen?
Alleen bij Ibrahimovic zaten er meerdere clubs van naam achter hem aan, de rest is bijzonder goed gescout. Ik vraag me af of een Trabelsi naar Ajax gekomen zou zijn als er een andere club was gekomen die meer geld geboden had. Daar zit toch wel een wereld van verschil. Vogel, Vonlanthen, Romario, Ronaldo, Kezman, Van Bommel, Hofland, Qvist en Robben kozen allemaal voor PSV, terwijl er vaak ook rijke buitenlandse clubs voor hen in de rij stonden. Dat ze achteraf niet allemaal geslaagd zijn is niet relevant. Het gaat erom dat men gewoon liever naar PSV gaat dan naar Ajax
Proud To Be VBL User
Hiphop Purist
  dinsdag 2 maart 2004 @ 20:22:25 #243
7352 kamagurka
psy-gothic
pi_17468673
Zoals tijdens voetbal insite al werd geconcludeerd: psv heeft gewoon veel minder talent (altijd gehad!) dan ajax. Ze mogen hun billen bijeen knijpen als ze kez en bommel nog een paar jaartjes kunnen houden, want verder is er helemaal niets
Domheid is de geestelijk vader van arrogantie
pi_17468927
quote:
PSV heeft in het buitenland een betere naam als het gaat om doorgroeien van jonge spelers, Ajax staat bekend om z'n eigen opleiding.
Ja, in jouw wereld misschien. In de echte wereld is het zo dat de meeste buitenlandse spelers / talenten psv niet eens kennen, maar Ajax veel vaker wel. Ronaldo koos voor psv, vooral ook vanwege een lobby van Philips, dat erg bekend is in Brazilië, bovendien had Ajax toen ene Patrick Kluivert in het tweede lopen, ook geen slechte speler dacht ik (alleen jammer van dat Bosman-arrest toen ).

En Meneer Qvist? Leuk dat hij voor psv kiest. Moeten we er rouwig om zijn? Dat zien we over een x aantal jaar wel.

Jari Litmanen is ooit door psv afgetest, ik noem maar wat.
Die Welt ist alles was der Fall ist.
pi_17468969
En wat betreft Nederlandse spelers, die vaker voor psv kozen dan voor Ajax. Dat zegt ook wel wat over hun mentaliteit.
Veel van die spelers gaven aan de "gezellige" Brabantse sfeer van psv te prefereren boven de "kille" stedelijke sfeer van Ajax. Dat kan je ook zien als dat die spelers mentaal minder sterk zijn en dat gepamper nodig hebben om een beetje behoorlijk te spelen. Spelers die daarvoor kiezen moeten ook helemaal niet naar Ajax, waar je toch een dosis branie moet hebben, en niet dat laffe provinciale geneuzel.
pi_17469176
En ik word ook een beetje moe van de gezeur over gerommel bij Ajax. Het enige gerommel wat ik hoor komt uit de pennetjes van onze huisrelnichten, SCH en T_M67. Het werkt, want ik reageer er (weer) op, maar ik word er zo moe van.

Trabelsi gaat voor niks weg? Hij heeft gewoon een contract tot 2006, zijn advocaat moet eerst maar eens bewijzen dat die eenzijdige optie niet rechtsgeldig zou zijn. VDV weg? Die speelt momenteel toch als een pakket natte kranten, met bijvoorbeeld een Pienaar of later De Ridder op zijn plek heb je zeker een goede stand-in. Zlatan weg zou klote zijn, maar wie weet hoe Ryan Babel (of: RYAN BABEL, voor mm .) zich ontwikkelt? Of een Sonck, als die gewoon z'n wedstrijdjes mag spelen.

Bij psv is het inderdaad rustig momenteel. Ok, ze hebben de grootste scam van de eeuw getrokken, door Robben voor 20 miljoen te verkopen aan het geldzieke Chelsea. Maar daar verkoopt een beetje handige handelaar z'n oma nog aan voor een exorbitant hoog bedrag. Helaas voor psv kunnen ze met dit geld alleen hun verliezen dekken en houden ze nog net wat over. Verder houden ze een kezman en een van bommel over, waar inmiddels vrijwel niemand meer geïnteresseerd is (zeker niet tegen een hoge transfersom), maar die ook weinig trek hebben nog een seizoen eindhoven te draaien. En wat heb je dan? Ben je Robben, van bommel en kezman kwijt, nou net de 3 spelers die het leven in eindhoven momenteel nog een beetje draaglijk maken. Maar gelukkig is het rustig .

Vergeet niet, rumoer is altijd goed. Ze kunnen immers beter over je fiets lullen dan over je lul fietsen, niet? .
pi_17469194
Keeper in de bocht!
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
pi_17469208
Allemaal leuk en aardig, maar ze komen toch liever naar het "gemoedelijke" Eindhoven. Da's alleen maar leuk voor ons en minder leuk voor jullie. Of waren er in Amsterdam juichgeluiden te horen toen men Hofland, Van Bommel of Robben niet kreeg
Proud To Be VBL User
Hiphop Purist
pi_17469407
quote:
Op dinsdag 2 maart 2004 20:48 schreef keeper het volgende:
En ik word ook een beetje moe van de gezeur over gerommel bij Ajax. Het enige gerommel wat ik hoor komt uit de pennetjes van onze huisrelnichten, SCH en T_M67. Het werkt, want ik reageer er (weer) op, maar ik word er zo moe van.
Waar geef ik aan dat het rommelt en er een crisis is

Ik geef alleen aan dat er een aantal spelers misschien weggaan. Dat zij geruchten in het circuit en daar wordt over gediscusieerd. Het enige dat ik over spanningen heb gezegd is dat het bij iedere club voorkomt, zelfs bij het grote en heilige ajax. Maar een negatief geluid mag blijkbaar niet, want jullie zijn ajax en ieder woord van kritiek is calimero gedrag. Da's prima hoor, maar hetzelfde gebeurt ook in de PSV en Feyenoord topics en daar hoor je niemand klagen...

Proud To Be VBL User
Hiphop Purist
  dinsdag 2 maart 2004 @ 21:12:08 #250
53495 snowwie2
Polonaise loopt uit de hand
pi_17469608
quote:
Op dinsdag 2 maart 2004 20:50 schreef Tony_Montana67 het volgende:
Allemaal leuk en aardig, maar ze komen toch liever naar het "gemoedelijke" Eindhoven. Da's alleen maar leuk voor ons en minder leuk voor jullie. Of waren er in Amsterdam juichgeluiden te horen toen men Hofland, Van Bommel of Robben niet kreeg
okey dat zijn de 3 keer dat het goed is gegaan. de rest die gekocht is, hebben ze uitgeleend of weer verkocht.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')