Valt wel mee joh..quote:Op zondag 29 februari 2004 16:23 schreef RedDevil085 het volgende:
Mjah, beetje vage titel,
Mijn dank is voor beide grootquote:Op zondag 29 februari 2004 16:26 schreef Dr_Flash het volgende:
Perpetuum mobile
En de topictitel weer een beetje rechtgeschroefd.
Ja, een perpetuum mobile bestaat nieteens.quote:Op zondag 29 februari 2004 16:27 schreef Fratz het volgende:
een perpetumm mobile blijft toch werken? en dat rekje houdt een keer op. of heb ik het mis?
quote:Op zondag 29 februari 2004 16:26 schreef Dr_Flash het volgende:
Perpetuum mobile
En de topictitel weer een beetje rechtgeschroefd.
Dat is geen naam, dat is een beschrijving :Squote:Op zondag 29 februari 2004 16:32 schreef seriewoordenaar het volgende:
Gewoon swinging balls, vermoed ik.
Goed bezig, jij... Een pluim voor jouquote:Op zondag 29 februari 2004 16:33 schreef Dagonet het volgende:
[afbeelding]
Newton's Cradle
Het is geen Perpetuum Mobile omdat ze uiteindelijk weer stoppen.
quote:Op zondag 29 februari 2004 16:34 schreef RedDevil085 het volgende:
[..]
Goed bezig, jij... Een pluim voor jou![]()
Nee een ECHT perpetuum mobile bestaat niet. Maar dit komt wel heel dichtbij qua minimalizeren van wrijvingsverliezen. Vandaar.quote:Op zondag 29 februari 2004 16:33 schreef Dagonet het volgende:
[afbeelding]
Newton's Cradle
Het is geen Perpetuum Mobile omdat ze uiteindelijk weer stoppen.
Jaja, lul je er maar weer uitquote:Op zondag 29 februari 2004 16:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee een ECHT perpetuum mobile bestaat niet. Maar dit komt wel heel dichtbij qua minimalizeren van wrijvingsverliezen. Vandaar.
Valt 't erg op denk je?quote:Op zondag 29 februari 2004 16:39 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Jaja, lul je er maar weer uit
Het valt wel op, maar je hebt wel gelijk...quote:Op zondag 29 februari 2004 16:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Valt 't erg op denk je?
En dan? Je tilt zo'n balletje op, laat het los, en.......quote:Op zondag 29 februari 2004 18:30 schreef DABAMaster het volgende:
Een perpetuum mobile bestaat wel, vraag maar aan de mensen van ISS (in space) of ze een "newtons cradle" meenemen en búiten testen
quote:Op zondag 29 februari 2004 19:17 schreef Dagonet het volgende:
[..]
En dan? Je tilt zo'n balletje op, laat het los, en.......
Alleen kut zonder zwaartekracht zoals iemand al opmerkte. Ik denk dat je bedoelt dat het in een vacuum wel een perpetuum mobile is omdat daar geen wrijving is?quote:Op zondag 29 februari 2004 18:30 schreef DABAMaster het volgende:
Een perpetuum mobile bestaat wel, vraag maar aan de mensen van ISS (in space) of ze een "newtons cradle" meenemen en búiten testen
Een perpetuum mobile bestaat dus NIET, als jij er 1 hebt, win je volgend jaar de nobelprijs!quote:Op zondag 29 februari 2004 18:30 schreef DABAMaster het volgende:
De draadjes zitten nu bij mij door de warquote:Op zondag 29 februari 2004 21:56 schreef PvtRyan het volgende:
http://clevermedia.com/3d/newtonscradle.html
Ook leuk, alle issie verre van perfect en houdt ie snel op. Powered door Havok 2.0
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |