Valt wel mee joh..quote:Op zondag 29 februari 2004 16:23 schreef RedDevil085 het volgende:
Mjah, beetje vage titel,
Mijn dank is voor beide grootquote:Op zondag 29 februari 2004 16:26 schreef Dr_Flash het volgende:
Perpetuum mobile
En de topictitel weer een beetje rechtgeschroefd.
Ja, een perpetuum mobile bestaat nieteens.quote:Op zondag 29 februari 2004 16:27 schreef Fratz het volgende:
een perpetumm mobile blijft toch werken? en dat rekje houdt een keer op. of heb ik het mis?
quote:Op zondag 29 februari 2004 16:26 schreef Dr_Flash het volgende:
Perpetuum mobile
En de topictitel weer een beetje rechtgeschroefd.
Dat is geen naam, dat is een beschrijving :Squote:Op zondag 29 februari 2004 16:32 schreef seriewoordenaar het volgende:
Gewoon swinging balls, vermoed ik.
Goed bezig, jij... Een pluim voor jouquote:Op zondag 29 februari 2004 16:33 schreef Dagonet het volgende:
[afbeelding]
Newton's Cradle
Het is geen Perpetuum Mobile omdat ze uiteindelijk weer stoppen.
quote:Op zondag 29 februari 2004 16:34 schreef RedDevil085 het volgende:
[..]
Goed bezig, jij... Een pluim voor jou![]()
Nee een ECHT perpetuum mobile bestaat niet. Maar dit komt wel heel dichtbij qua minimalizeren van wrijvingsverliezen. Vandaar.quote:Op zondag 29 februari 2004 16:33 schreef Dagonet het volgende:
[afbeelding]
Newton's Cradle
Het is geen Perpetuum Mobile omdat ze uiteindelijk weer stoppen.
Jaja, lul je er maar weer uitquote:Op zondag 29 februari 2004 16:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee een ECHT perpetuum mobile bestaat niet. Maar dit komt wel heel dichtbij qua minimalizeren van wrijvingsverliezen. Vandaar.
Valt 't erg op denk je?quote:Op zondag 29 februari 2004 16:39 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Jaja, lul je er maar weer uit
Het valt wel op, maar je hebt wel gelijk...quote:Op zondag 29 februari 2004 16:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Valt 't erg op denk je?
En dan? Je tilt zo'n balletje op, laat het los, en.......quote:Op zondag 29 februari 2004 18:30 schreef DABAMaster het volgende:
Een perpetuum mobile bestaat wel, vraag maar aan de mensen van ISS (in space) of ze een "newtons cradle" meenemen en búiten testen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |