Een Yay voor Corkyquote:Op zondag 29 februari 2004 14:10 schreef JeroenMeloen het volgende:
Wat een ge-wel-dig initiatief! Waaaaaaaahoe!
Ik wil een Corky-doll!
quote:Op zondag 29 februari 2004 14:26 schreef Kapmes het volgende:
Komt uit deze poppen ook kwijl
Nieuw: Realdoll - Going downquote:Op zondag 29 februari 2004 14:50 schreef vosss het volgende:
Misschien een ideetje voor http://www.realdoll.com, neuk je eigen debiel
Daar zorgt de omgeving wel voor. Het is bizar maar dit is wel als serieus gepost.quote:Op zondag 29 februari 2004 20:34 schreef Lexie het volgende:
Identificeren met zo'n pop? Ik dacht net dat mongooltjes helemaal niet doorhebben dat ze anders zijn dan andere mensen.
Lief? Die eerste heeft haar tong half uit de bek hangenquote:Op zondag 29 februari 2004 22:06 schreef ToT het volgende:
Mijn eerste reactie toen ik de titel alleen zag was: "Te ziek voor woorden!"
Maar nu ik de poppen zo zie heb ik zoiets van: goed initiatief! Ze zien we "lief" uit en niet shoquerend. Zo kunnen ze zien dat het ook leuk is om met zulke poppen te spelen en niet alleen met topmodellen zoals Barbies enzo, dus dat kan hen op den duur weer een hoger zelfvertrouwen geven in de toekomst. (Jaja, psychologie!)
Ik neem aan dat de topicstarter over die billboards hier ook wel blij mee zal zijn!![]()
![]()
![]()
![]()
Misschien kunnen ze zich met deze poppen beter uitdrukken van wat er in hun dagelijks leven gebeurt dan met andere poppen. (Klinkt deze zin nog een KLEIN beetje naar Nederlands, of praat ik nu helemaal poep? Ja als ik deze vraag zo stel, krijg ik natuurlijk 25 reakties van: dat laatste!)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |