is er toevallig een site of sites waar ze zulke feesten aankondigen (vlak voor ze gehouden worden?)quote:Op dinsdag 2 maart 2004 02:35 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
In de lente en zomer zijn er weer zat buitenfeestjes op nog veel leukere locaties hoor,.
hmmm....jeen dag van te voren kan denk ik nog net wle...quote:Op dinsdag 2 maart 2004 02:38 schreef HAL9000S het volgende:
natuurlijk niet...de zouden de wouten wel leuk vinden!!
Tuurlijk welquote:Op dinsdag 2 maart 2004 02:38 schreef HAL9000S het volgende:
www.goatrance.nl is een goede site. Voor muziek moet je kijken op www.psyshop.com of in de Groove Connection in Amsterdam (St.Niklaassteeg).quote:Op dinsdag 2 maart 2004 02:37 schreef Punkerdude het volgende:
[..]
is er toevallig een site of sites waar ze zulke feesten aankondigen (vlak voor ze gehouden worden?)
hmmmm, sounds very nicequote:Op dinsdag 2 maart 2004 02:45 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
www.goatrance.nl is een goede site. Voor muziek moet je kijken op www.psyshop.com of in de Groove Connection in Amsterdam (St.Niklaassteeg).
Ow, in Juni is een mini-festival op Ruigoord.. Van 19 Juni (vanaf 22.00) tot 21 Juni (tot 08:00). De laatste 24 uur zijn buiten, als het weer dat toe laat uiteraard...
Dat gaat trouwens een enorm vet feest worden,.
Vroegah gaf je een buitenfeestje met de goedkeuring van de politie..quote:Op dinsdag 2 maart 2004 02:38 schreef HAL9000S het volgende:
Daggla, als je 't niet erg vidn zou'k heel even willen icq'en.quote:Op dinsdag 2 maart 2004 02:49 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Vroegah gaf je een buitenfeestje met de goedkeuring van de politie... Politie is tegenwoordig zo streng dat je het nog nauwelijks met plezier doet..
.
En de grote illegale feesten worden meestal alleen aangekondigd.. De scene is zo klein dat als een paar mensen het adres weten binnen no-time iedereen komt.. Sommige dumb fucks zetten gewoon alles er bij, tot routebeschrijving toe...
Soms is het net alsof ze een "informant" hebben.. Zou me ook niets verbazen als sommige feesten gemeld worden uit jaloezie of wraak oid..quote:Op dinsdag 2 maart 2004 02:44 schreef L.Denninger het volgende:
[..]
Tuurlijk wel
Alleen de bekendmaking van de locatie komt wat later dan de aankondiging van het feest
Zoms Ist Rete Kool
Ook goed.quote:Op dinsdag 2 maart 2004 02:50 schreef L.Denninger het volgende:
Edit:
Nevermind, ik ga maffen
Aan de andere kant - wat is het verschil tussen een 30-jarige agent en jij/ik ?quote:Op dinsdag 2 maart 2004 02:51 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Soms is het net alsof ze een "informant" hebben.. Zou me ook niets verbazen als sommige feesten gemeld worden uit jaloezie of wraak oid...
vergunningenquote:Op dinsdag 2 maart 2004 02:57 schreef L.Denninger het volgende:
[..]
Aan de andere kant - wat is het verschil tussen een 30-jarige agent en jij/ik ?
Zo iemand kan de site net zo makkelijk vinden, en net zo makkelijk informeren naar de locatie..
Doe gewoon 's een paar (grote) locaties in amsterdam die je voor weinig kan huren en waar je gewoon een feest kan geven - in een bedrijventerrein heeft toch niemand er last van ?
Waar ik 't nog's een keer met je over had willen hebben is m'n homemade audiovisualizer.quote:Op dinsdag 2 maart 2004 02:55 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ook goed.
Slaap ze,.
Krumelur - Minimal Animal is trouwens een enorm fijne in-slaap-val-cd.
Ja, die zijn naar hequote:Op dinsdag 2 maart 2004 03:00 schreef Punkerdude het volgende:
[..]
vergunningen
Precies,quote:Op dinsdag 2 maart 2004 02:57 schreef L.Denninger het volgende:
[..]
Aan de andere kant - wat is het verschil tussen een 30-jarige agent en jij/ik ?
Zo iemand kan de site net zo makkelijk vinden, en net zo makkelijk informeren naar de locatie..
Je krijgt geen vergunnig voor dat soort feesten, tenzij je het geld hebt om het echt professioneel aan te pakken.. Zonder vergunning stoppen ze het zeker als ze komen. Alle moeite (en geld) voor niets.. Beetje risicovol dus.. Bij buitenfeestjes is dat gelukkig anders..quote:Doe gewoon 's een paar (grote) locaties in amsterdam die je voor weinig kan huren en waar je gewoon een feest kan geven - in een bedrijventerrein heeft toch niemand er last van ?
Ah, k.. Ben benieuwd.. Aan je laatste stukje te zien pak jij het een stuk professioneler aan..quote:Op dinsdag 2 maart 2004 03:03 schreef L.Denninger het volgende:
[..]
Waar ik 't nog's een keer met je over had willen hebben is m'n homemade audiovisualizer.
Misschien dat je er nog wat nuttige input voor hebt;
(visualizen is toch heel wat anders dan een PS2-spel maken)
ik zou 'm best eens willen showen op m'n beamer onder het genot van een wijntje/biertje/wodka
Niet direct om ergens te gebruiken, meer om te kijken wat iemand 'in the field' er (meer) mee zou willen etc.
'T doet nu live-videoshit, content-driven effects & transitions met video/texturedatabases enzo.. Het draagt geen VJ-show, maar het is best fijn om als 5e input-kanaal op je videomixer te hebben imho
Mocht je eens niks te doen hebben - the drinks are on me
Ik probeer je wel ff te pakken te krijgen op Icq ofzo.quote:Op dinsdag 2 maart 2004 03:08 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ah, k.. Ben benieuwd.. Aan je laatste stukje te zien pak jij het een stuk professioneler aan..!
Morgen in de middag ben ik wel online, sta meestal invisible dus stuur maar wat..
AVS,quote:Op dinsdag 2 maart 2004 03:16 schreef L.Denninger het volgende:
-knip-
Offtopic:quote:Op dinsdag 2 maart 2004 03:24 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
AVS,.
Dat ken ik wel,.
Maar goed, erg offtopic...
quote:Op dinsdag 2 maart 2004 03:27 schreef L.Denninger het volgende:
[..]
<sub>Offtopic:
NEEEEE, die AVS-rotzooi is dus m'n grootste nachtmerrie - als ik dat ooit zie op een feest pleeg ik accuut harikiri !!!
</sub>
OnTopic :
Ik heb een jaar of 2 terug een dubbel-cd gehaald, iets van "Retro - 10 years of Israeli Trance" ofzo.
Erg vet, allemaal lekkere 'ouwe' goa/israeli-trance.
En een fijn boekje met uitleg en verhalen.
Best de moeite waard als je er (nog) niet zo diep in zit als Dr.Daggla !
en nu ga ik echt maffen. Laturs![]()
Slowchatten mag zolang het over de Muziek gaat.quote:Op dinsdag 2 maart 2004 02:37 schreef Dr.Daggla het volgende:
Ow, en aangezien we in MUZ zitten (sorry Sebbo) doe ik een ontopic duit in het zakje..
De muziek die ze op dat feestje draaide geen Goatrance is maar Psy(chedelic)-Trance..
Er is een wezenlijk verschil.
zou misschien kunnenquote:Op dinsdag 2 maart 2004 11:04 schreef Tranceptor het volgende:
Volgens mij moet het best mogelijk zijn een psyfeestje samenmet een dnbfeestje op een wat commercielere manier 'uit te buiten'.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |