Ik heb geen zin om dat gewauwel allemaal te edit-ten.quote:Op zaterdag 28 februari 2004 22:18 schreef Neo_TGP het volgende:
sinds wanneer verwijderen we posts??
Zoals ik net al zei...het is een Amerikaan he....quote:Op zaterdag 28 februari 2004 22:05 schreef Flex82 het volgende:
Ik vind het echt koel hoe die stomme Amerikanen gewoon allemaal precies geloven wat hij zegt. Echt geweldig om naar te kijken.
En geen aflevering is compleet zonder dat er iemand in huilt natuurlijk.
Tja, Oprah raakt uit, en dit is gewoon een perfecte inspeling van de redactie van hun op de volstrekt ontspoorde maatschappij van Amerika.
Sinds nu.quote:Op zaterdag 28 februari 2004 22:18 schreef Neo_TGP het volgende:
sinds wanneer verwijderen we posts??
Hij is er een die wel hersenen heeft, die verdient geld aan de simpelheid van de rest..quote:Op zaterdag 28 februari 2004 22:21 schreef D.Rose het volgende:
Ik neem hem niets kwalijk, er schijnt een behoefte voor te zijn.
Zijn gasten zijn niet de meest intelligente mensen, beetje zoals bij Jerry Springer
Net zoiets als wat Emile Ratelband doet dusquote:Op zaterdag 28 februari 2004 22:23 schreef Neo_TGP het volgende:
[..]
Hij is er een die wel hersenen heeft, die verdient geld aan de simpelheid van de rest..
Ja, alleen dan succesvoller omdat er in de VS meer gekken wonenquote:Op zaterdag 28 februari 2004 22:24 schreef vector200 het volgende:
[..]
Net zoiets als wat Emile Ratelband doet dus
Dus zou er nog meer behoefte zijn aan zo'n show?quote:Op zaterdag 28 februari 2004 22:25 schreef Neo_TGP het volgende:
[..]
Ja, alleen dan succesvoller omdat er in de VS meer gekken wonen
Vooral dat stukje over "dames" had ik dan weer niet gezegdquote:Op zaterdag 28 februari 2004 22:27 schreef Lemmeb het volgende:
...goeie vent voorzien van een goed stel hersens en logisch denkvermogen.
Iets wat zijn gasten, voornamelijk de dames, nogal eens ernstig ontberen.
zo'n schatje ben je niet!quote:Op zaterdag 28 februari 2004 22:18 schreef schatje het volgende:
Reacties verwijderd, en niet op de man spelen svp.
Hier vergis je je in.quote:Op zaterdag 28 februari 2004 22:21 schreef D.Rose het volgende:
Ik neem hem niets kwalijk, er schijnt een behoefte voor te zijn.
Zijn gasten zijn niet de meest intelligente mensen, beetje zoals bij Jerry Springer
quote:Op zaterdag 28 februari 2004 22:28 schreef Neo_TGP het volgende:
[..]
Vooral dat stukje over "dames" had ik dan weer niet gezegtd
nuff saidquote:Op zaterdag 28 februari 2004 22:28 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Hier vergis je je in.
Met het gemiddelde topic hier in R&P zou Dr. Phil zich ook wel raad weten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |