'The day after'. Wat dat precies inhoudt weet ik eigenlijk niet.quote:Op zondag 29 februari 2004 10:47 schreef Glamazon het volgende:
Wat is er dan op zondagmorgen?
ik vind d'r leukquote:Op zondag 29 februari 2004 11:11 schreef Riann het volgende:
Die jerney heeft toch eigenlijk ook geen enkele uitstraling.
Ja was keileuk (tegen alle verwachtingen in).quote:Op zondag 29 februari 2004 11:17 schreef -moi- het volgende:
maar ik ben het vergeten op te nemen gisteren!! aargh... was het nog wat, die uitzending??
ut was wel leuk Alleen nou niet iets wat je nou echt gemist hebt.quote:Op zondag 29 februari 2004 11:17 schreef -moi- het volgende:
[..]
ik vind d'r leuk
maar ik ben het vergeten op te nemen gisteren!! aargh... was het nog wat, die uitzending??
En van 22:30 tot 23:30 natuurlijk nog Backstagequote:Op zondag 29 februari 2004 11:12 schreef Jerommeke.nl het volgende:
jeetje, dus van 21.00 tot 22.30 en dan van 23.30 tot 0.00 zeker.
wordt een lang avondje
okie, woensdag maar even de herhaling kijken.quote:Op zondag 29 februari 2004 11:20 schreef Riann het volgende:
[..]
ut was wel leuk Alleen nou niet iets wat je nou echt gemist hebt.
De jury leden hadden wat gepraat en wat herhaalde stukjes van de rest van idols
Ja dat viel mij ook al op.quote:Op zondag 29 februari 2004 19:48 schreef Ripley het volgende:
Ik vond het een beetje vreemd dat eigenlijk over iedereen wat gezegd werd door de jury, behalve over boris. Ik zag alleen zijn auditie en daarna ging het zonder commentaar gelijk door naar de volgende?
Goh wat had ik een hekel aan haar toen ze haar hitje had.nee geen uitstraling al begin ik haar wel vreemd genoeg steeds symphatieker te vindenquote:Op zondag 29 februari 2004 11:11 schreef Riann het volgende:
Die jerney heeft toch eigenlijk ook geen enkele uitstraling.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |