Iemand slingerde dit naar mijn hoofd, waarna ik zeg "er staat 2 keer hetzelfde".quote:Of je bent anders dan dat je je voordoet, of je doet je anders voor dan dat je bent.
Prima conclusie. Er staat dus NIET hetzelfdequote:Op zaterdag 28 februari 2004 21:36 schreef TheGHunter het volgende:
Je kan gay zijn maar je niet zo voordoen, en je kan niet gay zijn maar je toch zo gedragen
2 verschillende dingen dus
quote:Of je bent anders dan dat je je voordoet, of je doet je anders voor dan dat je bent.
dat wel, maar dan zou het een totaal onzinnige opmerking zijn.quote:Op zaterdag 28 februari 2004 21:45 schreef Eronymus het volgende:
hey dat klopt niet he.... dan kan ik er ook van maken:
Je kan gay zijn maar je niet zo voordoen, en je kan gay zijn maar je toch zo niet zo gedragen
en dit voldoet nog steeds aan:
[..]
Jij vult 2 dingen in, waardoor het lijkt alsof het iets anders is, maar op een abstract niveau is het nog steeds hetzelfde.quote:Op zaterdag 28 februari 2004 21:36 schreef TheGHunter het volgende:
Je kan gay zijn maar je niet zo voordoen, en je kan niet gay zijn maar je toch zo gedragen
2 verschillende dingen dus
Je bent homo, maar je gedraagt je hetero, je gedraagt je hetero, maar je bent homoquote:Of je bent anders dan dat je je voordoet, of je doet je anders voor dan dat je bent.
het zit je echt dwars hequote:Op zaterdag 28 februari 2004 21:32 schreef blieblie het volgende:
[..]
Iemand slingerde dit naar mijn hoofd, waarna ik zeg "er staat 2 keer hetzelfde".
Nu zegt die persoon dat hij al hoopte dat ik dit ging antwoorden omdat hier niet 2 keer hetzelfde staat.
Na 20 keer lezen, zie ik het nog niet.
Wie helpt mij uit dit raadsel!
Ik zie het verschil iig niet.
Precies, en dat is ook het punt wat TS wil maken. Ik ben ook van mening dat er 2 keer hetzelfde staat. Iets anders beweren lijkt me een beetje nodeloos interessant doen, maar goed als de figuur die dat tegen TS zei, dat kan voorrekenen, en het blijkt op geldige argumenten inderdaad waar te zijn, dan geef ik mijn mening voor de zijne. Maar eerder dus nietquote:Op zaterdag 28 februari 2004 21:50 schreef blieblie het volgende:
[..]
dat wel, maar dan zou het een totaal onzinnige opmerking zijn.
ja , volgens mij ook..quote:Op zaterdag 28 februari 2004 21:36 schreef idontlikepizza het volgende:
Of je bent anders dan hoe je doet.
Of je doet anders dan wat bent.
Precies hetzelfde dus
Jij bent anders dan dat je je voordoet.quote:Of je bent anders dan dat je je voordoet, of je doet je anders voor dan dat je bent.
Als we het nog iets verder uitsplitsen:quote:Op zondag 29 februari 2004 22:00 schreef Squit het volgende:
Jij bent anders dan dat je je voordoet.
Jij doet je anders voor dan dat je bent.
Precies wat ik ook al zei dus? Met mijn voorbeeld.quote:Op maandag 1 maart 2004 10:22 schreef MacEddie het volgende:
[..]
Als we het nog iets verder uitsplitsen:
Jij bent anders.
Jij doet je anders voor.
Dan lijkt het mij inderdaad wel dat het 2 verschillende dingen zijn.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |