dat is echt domquote:Op zaterdag 28 februari 2004 21:28 schreef JustPien het volgende:
Ik denk dat ik de ''free'' record shop zou plunderen of iets dergelijks
Sjezus wat lompquote:Op zaterdag 28 februari 2004 21:28 schreef JustPien het volgende:
Ik denk dat ik de ''free'' record shop zou plunderen of iets dergelijks
heheh neej das nuchter wil je zeggenquote:Op zaterdag 28 februari 2004 21:32 schreef kippiej het volgende:
ik zou dan een breezerslet neuken
quote:Op zaterdag 28 februari 2004 21:32 schreef kippiej het volgende:
ik zou dan tien breezersletten neuken
Jij moet gewoon eens normaal doen. Wat is dat nou weer voor belachelijk idee?quote:Op zaterdag 28 februari 2004 21:32 schreef kippiej het volgende:
Mja zou dat aan regels verbonden zijn??quote:Op zaterdag 28 februari 2004 21:33 schreef Astronaut_Jones het volgende:
ik heb zelf regelmatig de fantasie dat ik een duik maak in de grond en daar doorheen 'vlieg' als t ware.
Moet je maar is Read Or die (Anime) Ova 1 en 2 kijken...quote:Op zaterdag 28 februari 2004 21:33 schreef Astronaut_Jones het volgende:
ik heb zelf regelmatig de fantasie dat ik een duik maak in de grond en daar doorheen 'vlieg' als t ware.
maar dat is amper je fantasie aanraken eigenlijk. ik bedoel, echt fantaseren zonder regels of grenzen is eigenlijk best eng. alle zekerheid valt weg en jij maakt en onmaakt alles. alles is in jouw macht en daarin sta je alleen. meer eenzaam kan je niet zijn..
quote:Op zaterdag 28 februari 2004 21:32 schreef kippiej het volgende:
Ja, ik denk dat ik wel eens van dichtbij zou willen zien hoe een supernova er nou uitziet.quote:Op maandag 1 maart 2004 23:31 schreef Astronaut_Jones het volgende:
opvallend hoe jullie nog steeds allemaal menselijke dingen noemen. das allemaal nog zo gebonden aan regels. wat nou als je buiten die regels zou kunnen leven. zou je willen leven in een lichaam van jam zwemmend door licht..?
ik bedoel je kan werkelijk alles, wat zou je als eerste proberen..?
quote:Op dinsdag 2 maart 2004 09:13 schreef Nijntjuh het volgende:
Als alles kon, en ik geen enkele beperking had, dan zou ik eindelijk in staat zijn onder woorden te brengen aan de mensen die me gelukkig maken wát ze voor me betekenen. Dat zou ik dan doen. Want dat is hetgeen wat mij in de 'gewone' werkelijkheid het meeste stoort: dat ik altijd het geveol krijg dat ik dat niet uitgelegd krijg.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |