quote:Op zaterdag 28 februari 2004 21:03 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
Het heeft toch heel wat voordelen. Ik bedoel , de vrouw hoeft niet ongesteld te worden, maar legt gewoon een ei elke week, of maand. Als het ei niet bevrucht is kan je het nog eten ook. en dan het uitbroeden van het ei, gemakkelijk door de man en de vrouw,
Het krijgen van een kind zou wel een heel andere dimensie krijgen , abortussen zijn ook niet meer nodig, want als je geen kind wil, broed je het ei gewoon niet meer uit... maar aan de andere kant zal het veel veranderen, een zwangerschap is niet meer emotioneel, omdat een vrouw toch al elke week, of maand een ei legt en zou het de band met het kind verkleinen, of juist vergroten Voor de man vergroten denk ik, omdat die een aktief deel van het uitbroeden van het ei op zich kan nemen, voor de vrouw verkleinen, omdat het kind niet negen maanden in de buik zit.....
OKee en waar zou volgens jou dat ei dan blijven..zo fijn gevoel lijkt me dat ook weer niet. Een niet uitgebroed ei?? los dat op ofzow misschien heel apart maar dat kan aan mij liggen natuulk =)quote:Het krijgen van een kind zou wel een heel andere dimensie krijgen , abortussen zijn ook niet meer nodig, want als je geen kind wil, broed je het ei gewoon niet meer uit...
Euhm....quote:Op zaterdag 28 februari 2004 21:45 schreef JustPien het volgende:
[..]
OKee en waar zou volgens jou dat ei dan blijven..zo fijn gevoel lijkt me dat ook weer niet. Een niet uitgebroed ei?? los dat op ofzow misschien heel apart maar dat kan aan mij liggen natuulk =)
Hehehe okee weten we dat ook weerquote:Op zaterdag 28 februari 2004 21:47 schreef CiQNiZ het volgende:
[..]
Euhm....
bij de kippe-eieren?
Er zit nog geen leven in, dus kunnen wij er van leven
Sim-pel
Vooral dat gedeelte waarin je de eieren bij niet-uitbroeden gewoon op kan eten.quote:Op zaterdag 28 februari 2004 22:19 schreef Strolie75 het volgende:
Winnaar beste BHFH topic 2004
Hm wel wat beter plan eerlijk gezegtquote:Op zaterdag 28 februari 2004 22:26 schreef Wackyduck het volgende:
Mogen mannen geen eieren leggen?
Waarom niet?quote:Op zaterdag 28 februari 2004 22:22 schreef Megumi het volgende:
Zie vrouwen niet als een kip op stok gaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |