abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_17414896

PRIJS: 369,00 euro

2 draaitafels met pick-up, een mengpaneel en een hoofdtelefoon en dat voor een superlage prijs! Gewoon aansluiten en draaien maar!
Set bestaande uit: 2x draaitafel iTT02: Pitch-bereik ±10% • Anti-skating correctie • Strobe illuminator • Antistatische mat • Instelbare pootjes.
1x mengpaneel iMX02: Compact design • Verwisselbare crossfader• 1 microfoon-, 2 phono- en/of 2 line-ingangen • 2-band EQ (tweeter en bastonen) en een gain-regelaar • Selecteerbare fader.
1x hoofdtelefoon iHP02: Gesloten oorschelpen • Breed frequentiespectrum • Gemakkelijk verstelbaar

Graag normale reacties bedankt
pi_17415049
Wat denk je zelf? Leuk voor de beginner, maar "goed"? Nee. Plak er dan maar een 0 achter.
Als je een beginnende DJ bent, waarom niet...
pi_17415873
Beginnende DJ zou hier denk ik wel even mee vooruit kunnen. Verwacht geen topkwaliteit qua draaien natuurlijk. Maar het zou wel te doen zijn
pi_17415936
Waardeloos.
Is een numark setje denk ik? .
De draaitafels zijn iig belt-drive, snaar-aangedreven dus. En daar heb je weinig aan voor het wat serieuzere werk. Als je het DJ'en eenmaal een beetje onder de knie hebt, wil je nieuwe. Na een week of 2, dus.
Om te beginnen heb je aan zoiets als dit: http://new-line.nl/webshop/view.asp?i=8466 een echt gaaf setje, waar je best een tijd mee vooruit kan.
Is iets meer geld, maar is veel meer kwaliteit. En gelijk een hele stap hoger voor een beetje meer geld: http://new-line.nl/webshop/view.asp?i=11668
Draaitafels zal je echt wel een hele tijd mee vooruit kunnen, en die mixer is ook prima. Enige wat je met die 2 setjes niet hebt is een koptelefoon. Wat ik zou aanraden is de Gemini EM-300 oid. Een euro of 60 kost-ie. Prima gevalletje . Iets meer geld, bijna dezelfde koptelefoon, Stanton DJ Pro 2000. Heb ik zelf ook, en is prima, vooral voor dat geld, een 85 euro.

edit: Ga verder gewoon even rondkijken op www.new-line.nl . Overal waar Dre's choice (Dré = eigenaar van new-line en heeft er nogal erg veel verstand van) bijstaat, is eigelijk wel goed spul. Verder staan er bij veel artikelen reviews waar je ook veel aan kan hebben .
Nee, ik werk er niet. Ben gewoon tevreden over de service en de prijzen .
Wat trouwens ook best okay is, is www.djstunter.nl .
Is net wat goedkoper als new-line, geen idee hoe de service verder is, heb er een keer wat gehaald .
pi_17416884
Eeey bedankt naja denk dat mijn budget wel tot en met de 600 kan in ieder geval bedankt voor de tip.
pi_17424192
je kunt beter even doorsparen en iig direct drives kopen. Een tip is om je spullen in duitsland te kopen (webshop). Daar is het stukken goedkoper. Check bv www.deejayladen.de (zo'n beetje de goedkoopste en een uitstekende service). Voor meer vragen en tips over DJ-en of producen moet je trouwens maar eens lid worden op www.i-dance.nl ... Die gasten daar helpen je vast wel op weg ..
daarom!
pi_17424367
quote:
Op zaterdag 28 februari 2004 20:51 schreef TheDarkness het volgende:
Wat denk je zelf? Leuk voor de beginner, maar "goed"? Nee. Plak er dan maar een 0 achter.
Als je een beginnende DJ bent, waarom niet...
een beetje onzin dit: voor 3690 heb je 2 ontzettend dikke sets...
daarom!
pi_17424560
Hoooo eens die set van 369 euro staat op die website www.deejayladen.de voor maar 200 euro jezus heey zal wel een super slechte set zijn.

Maar denk jij dat ik 3600 euro uitgeef om te beginnen ben niet stinkend rijk.
Of bedoel je wat anders mischien vat ik het verkeerd op.
Zeg maar even wat de beste set is om te kopen Aub onder de 1000 euro.
Maar kan je zo een set dan ook op de video aux aansluiten op je stereo?
Alvast hartelijk bedankt
pi_17425687
quote:
Op zondag 29 februari 2004 13:23 schreef SupahFunk het volgende:
Hoooo eens die set van 369 euro staat op die website www.deejayladen.de voor maar 200 euro jezus heey zal wel een super slechte set zijn.

Maar denk jij dat ik 3600 euro uitgeef om te beginnen ben niet stinkend rijk.
Of bedoel je wat anders mischien vat ik het verkeerd op.
Zeg maar even wat de beste set is om te kopen Aub onder de 1000 euro.
Maar kan je zo een set dan ook op de video aux aansluiten op je stereo?
Alvast hartelijk bedankt
deejayladen is zoieso veel goedkoper! ik bedoel dat 3600 euro (iemand poste: zet er maar een 0 achter) erg overdreven is voor een dj set. Onder de 1000 euro kun je zeker wel een lekkere set kopen, maar als je echt een investering wil doen kan ik je maar 1 ding aanraden: koop technics. Ze zijn niet kapot te krijgen en het is gewoon de standaard. Verder is hij ontzettend prijsvast, als je nu een technics SL1200MK2 voor 469 koopt (jaja zo goedkoop is hij daar in duitsland) kun je hem voor bijna hetzelfde bedrag weer verkopen Helaas zul je voor een hele set wel iets duurder uitkomen dan 1000 euro. Nog een tip: als je een allerlei losse dingen koopt bij deejayladen dus 2 draaitafels een mixer en een koptelefoon krijg je nog eens extra korting! (moet je via de mail even een setpreisanfrage doen). Kom je soms meer dan 20% goedkoper uit dan de normale prijs die al zo laag is.

Mocht die 1000 euro nou echt de max zijn dan moet je kijken naar een andere set, bv een van de betere reloops, numarks of iets anders (hoewel die absoluur niet waardevast zijn). maar meld je zeker even aan op i-dance, zij hebben er nog veeel meer verstand van dan ik..

Wat voor set je ook koopt: je kunt hem gewoon aansluiten op je video aux: je mixer geeft het uiteindelijke geluid en deze sluit je gewoon met tulpkabeltjes aan.

Als je meer vragen hebt: stel ze maar!
daarom!
pi_17425815
only technics.. alsways remember that..!
pi_17425984
quote:
Op zondag 29 februari 2004 14:27 schreef Omkron het volgende:
only technics.. alsways remember that..!
als we daar over gaan discussieren kunnen we beter een ander topic openen
daarom!
pi_17427165
Van mij mag het toch wel iets goedkoper 700 euro goeie mixer 2 draaitafels.
Weet namelijk niet wat een beetje waar voor je geld is. Dus mischien als je me kan helpen.
Is deze set wat?

Prijs: 700 euro

- 2x Reloop RP-5000 MKII chrome ltd.
- 1x Reloop Effex Titan silver
- 1x Behringer HPX2000
- 1x Deejayladen Workshop Vol.1 Video
- 1x Inselautonomie-EP
  zondag 29 februari 2004 @ 17:25:25 #13
12647 trance40
It's just a freakin name
pi_17429152
alleen 1 draaitafel kosten mij al 700 euro
Op zich is de bovenstaande set van 700 euro leuk voor een beginner. zo lang ze maar direct drive zijn.
  zondag 29 februari 2004 @ 19:37:13 #14
81269 Electricia
Nou knap hoor!!!!!!!!!
pi_17431061
quote:
Op zondag 29 februari 2004 17:25 schreef trance40 het volgende:
alleen 1 draaitafel kosten mij al 700 euro
Op zich is de bovenstaande set van 700 euro leuk voor een beginner. zo lang ze maar direct drive zijn.
Nou knap hoor!!!!!! en de naalden plus element waren 140 euro
pi_17431188
Is technics voor een beginner die niet eens weet of-ie over een paar maanden nog speelt met z'n spul, niet wat overdreven?
Ja, technics is prijsvast, ja je hoeft er niet veel op te verliezen als je ze weer 2dehands verkoopt. Maar datzelfde geld ook voor eigelijk iedere fatsoenlijke directdrive draaitafel.
pi_17432205
quote:
Op zondag 29 februari 2004 19:43 schreef veldmuis het volgende:
Is technics voor een beginner die niet eens weet of-ie over een paar maanden nog speelt met z'n spul, niet wat overdreven?
Ja, technics is prijsvast, ja je hoeft er niet veel op te verliezen als je ze weer 2dehands verkoopt. Maar datzelfde geld ook voor eigelijk iedere fatsoenlijke directdrive draaitafel.
nouja een reloop verkoop je echt niet zo gemakkelijk als een technics.. maar het kan idd zonde zijn om meteen veel geld uit te geven. Toch weet je met technics zeker dat je geen miskoop doet en ben je nauwelijks geld kwijt als je ze na een maand weer wil verkopen. Reloops zijn na een maand zeker 30% minder waard..
daarom!
pi_17432401
quote:
Op zondag 29 februari 2004 20:39 schreef stickybandit het volgende:

[..]

nouja een reloop verkoop je echt niet zo gemakkelijk als een technics.. maar het kan idd zonde zijn om meteen veel geld uit te geven. Toch weet je met technics zeker dat je geen miskoop doet en ben je nauwelijks geld kwijt als je ze na een maand weer wil verkopen. Reloops zijn na een maand zeker 30% minder waard..
True... .
Ik zelf heb ook reloopjes staan, ben er tevreden over, kan er voorlopig genoeg mee, en als ik echt meer wil, dan kan ik altijd nog technics kopen. Alhoewel ik steeds blijer ben dat ik goedkope tafeltjes heb staan.. .
Die OEM-bak is zoveel goeds over te lezen. Ik heb 'm zelf nog niet getest, maar hoop het wel snel te gaan doen, ben erg benieuwd .
pi_17432419
quote:
Op zondag 29 februari 2004 15:38 schreef SupahFunk het volgende:
Van mij mag het toch wel iets goedkoper 700 euro goeie mixer 2 draaitafels.
Weet namelijk niet wat een beetje waar voor je geld is. Dus mischien als je me kan helpen.
Is deze set wat?
[afbeelding]

Prijs: 700 euro

- 2x Reloop RP-5000 MKII chrome ltd.
- 1x Reloop Effex Titan silver
- 1x Behringer HPX2000
- 1x Deejayladen Workshop Vol.1 Video
- 1x Inselautonomie-EP
wel een leuk setje: de draaitafels zijn op zich wel ok, heb een keer met die mixer mogen draaien en daar is zeer zeker nix mis mee, alleen hadden ze die effecten wel weg kunnen laten. Van die koptelefoon weet ik helaas heel weinig, maar daar zal vast en zeker niks mis mee zijn.

Ik heb geprobeerd een setje van onder de 1000 voor je samen te stellen: http://www.dj-laden.com/d(...)xer=020109&Z1=060701
Hiermee heb je echt een superset, de draaitafels worden door velen (waaronder andre van new-line) zelfs beter gevonden dan de technics! Een uitgebreide review van deze draaitafels vind je hier: http://home.zonnet.nl/r.dooyeweerd/Oem.htm . De mixer van behringer is een kopie van de pioneer djm-600. Werkt schijnbaar helemaal perfect. De koptelefoon is ook helemaal goed zelfs campingdj (niks mis met hem) Tiesto draait er mee. Als ik jou was zou ik dus echt even sparen voor dit setje en ik denk dat je hem voor 900/950 ook wel krijgt..
daarom!
pi_17432462
Die draaitafel is een OEM-bak en overigens dezelfde als: Synq XTRM1/Akiama DJ4000 Acura/AMDJ HTD4.5/Stanton STR8-150/ST150/Citronic PD45/Reloop RP6000MK5
daarom!
pi_17432743
Ik dacht dat behringer en mixers niet zo'n perfecte combi was .
Gemini heeft inmiddels de UMX SE uitgebracht, en die lijkt me wel helemaal leuk .
pi_17432929
haha nee idd niet altijd.. maar dit schijnt toch echt een hele fijne bak te zijn..
daarom!
  zondag 29 februari 2004 @ 21:19:34 #22
12647 trance40
It's just a freakin name
pi_17432996
quote:
Op zondag 29 februari 2004 21:07 schreef veldmuis het volgende:
Ik dacht dat behringer en mixers niet zo'n perfecte combi was .
Gemini heeft inmiddels de UMX SE uitgebracht, en die lijkt me wel helemaal leuk .
Heb zelf altijd begrepen dat Behringer meer voor studio doeleinde geschikt was...
pi_17433149
quote:
Op zondag 29 februari 2004 21:19 schreef trance40 het volgende:

[..]

Heb zelf altijd begrepen dat Behringer meer voor studio doeleinde geschikt was...
nouja als je geld voor een studio hebt wil je echt geen behringer.. maar volgens mij deden ze idd eerst alleen studio. Deze mixers zijn echter zeker wel alleen voor de dj markt daarom staat er ook DJX ofzo in de naam..
daarom!
pi_17433200
quote:
Op zondag 29 februari 2004 21:19 schreef trance40 het volgende:

[..]

Klopt .
En ook al staat er "DJ" in de naam, da's nog geen kwaliteitsnorm natuurlijk .
En een mixer is sowieso ook een persoonlijke keuze, 60mm of 100mm faders scheelt nogal .
pi_17433458
quote:
Op zondag 29 februari 2004 21:29 schreef veldmuis het volgende:

[..]

Klopt .
En ook al staat er "DJ" in de naam, da's nog geen kwaliteitsnorm natuurlijk .
En een mixer is sowieso ook een persoonlijke keuze, 60mm of 100mm faders scheelt nogal .
nee dat is uiteraard geen kwaliteitsnorm maar het geeft wel aan dat dit ding ontworpen (of gejat in dit geval) is voor de DJ markt en niet voor de producersmarkt... Dat scheelt idd enorm, maar als dit een goede kopie van de pioneer is (en volgens velen is deze behringer dat) dan is het een prima apparaat!
daarom!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')