een beetje onzin dit: voor 3690 heb je 2 ontzettend dikke sets...quote:Op zaterdag 28 februari 2004 20:51 schreef TheDarkness het volgende:
Wat denk je zelf? Leuk voor de beginner, maar "goed"? Nee. Plak er dan maar een 0 achter.
Als je een beginnende DJ bent, waarom niet...
deejayladen is zoieso veel goedkoper! ik bedoel dat 3600 euro (iemand poste: zet er maar een 0 achter) erg overdreven is voor een dj set. Onder de 1000 euro kun je zeker wel een lekkere set kopen, maar als je echt een investering wil doen kan ik je maar 1 ding aanraden: koop technics. Ze zijn niet kapot te krijgen en het is gewoon de standaard. Verder is hij ontzettend prijsvast, als je nu een technics SL1200MK2 voor 469 koopt (jaja zo goedkoop is hij daar in duitsland) kun je hem voor bijna hetzelfde bedrag weer verkopenquote:Op zondag 29 februari 2004 13:23 schreef SupahFunk het volgende:
Hoooo eens die set van 369 euro staat op die website www.deejayladen.de voor maar 200 euro jezus heey zal wel een super slechte set zijn.
Maar denk jij dat ik 3600 euro uitgeef om te beginnen ben niet stinkend rijk.
Of bedoel je wat anders mischien vat ik het verkeerd op.
Zeg maar even wat de beste set is om te kopen Aub onder de 1000 euro.
Maar kan je zo een set dan ook op de video aux aansluiten op je stereo?
Alvast hartelijk bedankt
als we daar over gaan discussieren kunnen we beter een ander topic openenquote:Op zondag 29 februari 2004 14:27 schreef Omkron het volgende:
only technics.. alsways remember that..!
Nou knap hoor!!!!!! en de naalden plus element waren 140 euroquote:Op zondag 29 februari 2004 17:25 schreef trance40 het volgende:
alleen 1 draaitafel kosten mij al 700 euro
Op zich is de bovenstaande set van 700 euro leuk voor een beginner. zo lang ze maar direct drive zijn.
nouja een reloop verkoop je echt niet zo gemakkelijk als een technics.. maar het kan idd zonde zijn om meteen veel geld uit te geven. Toch weet je met technics zeker dat je geen miskoop doet en ben je nauwelijks geld kwijt als je ze na een maand weer wil verkopen. Reloops zijn na een maand zeker 30% minder waard..quote:Op zondag 29 februari 2004 19:43 schreef veldmuis het volgende:
Is technics voor een beginner die niet eens weet of-ie over een paar maanden nog speelt met z'n spul, niet wat overdreven?
Ja, technics is prijsvast, ja je hoeft er niet veel op te verliezen als je ze weer 2dehands verkoopt. Maar datzelfde geld ook voor eigelijk iedere fatsoenlijke directdrive draaitafel.
True...quote:Op zondag 29 februari 2004 20:39 schreef stickybandit het volgende:
[..]
nouja een reloop verkoop je echt niet zo gemakkelijk als een technics.. maar het kan idd zonde zijn om meteen veel geld uit te geven. Toch weet je met technics zeker dat je geen miskoop doet en ben je nauwelijks geld kwijt als je ze na een maand weer wil verkopen. Reloops zijn na een maand zeker 30% minder waard..
wel een leuk setje: de draaitafels zijn op zich wel ok, heb een keer met die mixer mogen draaien en daar is zeer zeker nix mis mee, alleen hadden ze die effecten wel weg kunnen laten. Van die koptelefoon weet ik helaas heel weinig, maar daar zal vast en zeker niks mis mee zijn.quote:Op zondag 29 februari 2004 15:38 schreef SupahFunk het volgende:
Van mij mag het toch wel iets goedkoper 700 euro goeie mixer 2 draaitafels.
Weet namelijk niet wat een beetje waar voor je geld is. Dus mischien als je me kan helpen.
Is deze set wat?
[afbeelding]
Prijs: 700 euro
- 2x Reloop RP-5000 MKII chrome ltd.
- 1x Reloop Effex Titan silver
- 1x Behringer HPX2000
- 1x Deejayladen Workshop Vol.1 Video
- 1x Inselautonomie-EP
Heb zelf altijd begrepen dat Behringer meer voor studio doeleinde geschikt was...quote:Op zondag 29 februari 2004 21:07 schreef veldmuis het volgende:
Ik dacht dat behringer en mixers niet zo'n perfecte combi was.
Gemini heeft inmiddels de UMX SE uitgebracht, en die lijkt me wel helemaal leuk.
nouja als je geld voor een studio hebt wil je echt geen behringer.. maar volgens mij deden ze idd eerst alleen studio. Deze mixers zijn echter zeker wel alleen voor de dj markt daarom staat er ook DJX ofzo in de naam..quote:Op zondag 29 februari 2004 21:19 schreef trance40 het volgende:
[..]
Heb zelf altijd begrepen dat Behringer meer voor studio doeleinde geschikt was...
Kloptquote:Op zondag 29 februari 2004 21:19 schreef trance40 het volgende:
[..]
Heb zelf altijd begrepen dat Behringer meer voor studio doeleinde geschikt was...
nee dat is uiteraard geen kwaliteitsnorm maar het geeft wel aan dat dit ding ontworpen (of gejat in dit geval) is voor de DJ markt en niet voor de producersmarkt... Dat scheelt idd enorm, maar als dit een goede kopie van de pioneer is (en volgens velen is deze behringer dat) dan is het een prima apparaat!quote:Op zondag 29 februari 2004 21:29 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Klopt.
En ook al staat er "DJ" in de naam, da's nog geen kwaliteitsnorm natuurlijk.
En een mixer is sowieso ook een persoonlijke keuze, 60mm of 100mm faders scheelt nogal.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |