je kan bij rembours toch eerst het pakje openen en dan pas tekenen?quote:Op zaterdag 28 februari 2004 20:03 schreef hardcorekabouter het volgende:
als ik naar zijn 06 bel, dan kan ie de boel alsnog oplichten toch?
ja ik ben toch wel voorzichtig want ik hoor van die verhalen met bakstenen in pakjes enzo, lijkt me toch wel a-relaxt
Dat valt nou ook wel weer mee... Ik heb enkele malen concerttickets gekocht via marktplaats, en daarbij heb ik nooit problemen gehad...quote:Op zaterdag 28 februari 2004 20:14 schreef donald_dick het volgende:
je moet ook geen spulle op marktplaats kopen
wij hebben een lieve postbode en van hem mag dat gewoon, eerst kijken dan betalen en tekenenquote:Op zaterdag 28 februari 2004 20:38 schreef LostFormat het volgende:
Bij een rembourszending mag je dus NIET eerst het pakje openmaken en dan pas betalen. Het pakje wordt dus pas uitgereikt als er betaald is. Als je uiteindelijk toch geflest wordt dan weet ik niet of TPG je geld kan terugbetalen, aangezien het niet hun schuld is. Als het pakketje correct verzonden is dan staat er wel een retour adres op.
Ik was een strikte postkantoor-medewerker die eerst iedereen toch mooi liet betalen.quote:Op zaterdag 28 februari 2004 20:40 schreef Fliepke het volgende:
wij hebben een lieve postbode en van hem mag dat gewoon, eerst kijken dan betalen en tekenen
En daarom ben je nu geen postbode meerquote:Op zaterdag 28 februari 2004 20:44 schreef LostFormat het volgende:
[..]
Ik was een strikte postkantoor-medewerker die eerst iedereen toch mooi liet betalen.
Nooit geweest ook.quote:Op zaterdag 28 februari 2004 20:47 schreef Webcrowler het volgende:
[..]
En daarom ben je nu geen postbode meer![]()
![]()
en dat sloeg als een lul op een tromquote:Op zaterdag 28 februari 2004 20:47 schreef Webcrowler het volgende:
[..]
En daarom ben je nu geen postbode meer![]()
![]()
Lul op een slagroom taart!!!quote:Op zaterdag 28 februari 2004 20:49 schreef donald_dick het volgende:
[..]
en dat sloeg als een lul op een trom
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |