Het gaat.quote:Your score: 299 keys per minute ~ 59 words per minute
Language/mode: du
Ranking: You've got potential.
Comparison: 36% of registered TyperA users using this language have typed a better result; 64% have a lower or equal result.
You typed: Programma wordt assistent. Vliegtuig zonder piloot. Vanaf volgend jaar te koop voor het dubbele. Alsof het een barkruk is waar je even op mag zitten, of een glas zonder bier. De eerste generaties waren duuren en echt wel dommig, maar de stalen arbeiders wordt steeds goedkoper en beter. De desktop veroveren gat niet lukken zonder een veilig, eigen gezicht. Het problee schuilt vooral in de communicatie Karel Capek dacht ervover om de kunstmatige slaven Labori te noemen, maar vond het een stijf woord. Het is niet allen de winst op Windows zelf. In het melkweg doet zich ongeveer eens in de vijftig jaar een supernova-explopsie voor. Hoeft ook niet. Vorig jar werd Garry Kasparov verlsagen door Depp BLue. De meeste GSM0 en GPS-sa
Mistakes: duuren(duur), arbeiders(arbeider), gat(gaat), problee(probleem), communicatie(communicatie.), ervover(erover), Labori('Labori'), allen(alleen), het(de), melkweg(Melkweg), supernova-explopsie(supernova-explosie), jar(jaar), verlsagen(verslagen), Depp(Deep), BLue.(Blue.), GSM0(GSM-)
Well done!
Ik was al bang dat ik strax van cheaten beschuldigd werd met mijn 456, gelukkig zijn er meerdere die het ook kunnenquote:Op zaterdag 28 februari 2004 20:07 schreef RemCow het volgende:
Your score: 432 keys per minute ~ 86 words per minute
Language/mode: classic-du
Ranking: That was fast - you can still improve, though.
Mistakes: nederland(nederlands), hartsikke(harstikke)
zaten af en toe wel vage woorden tussen.
quote:Your score: 162 keys per minute ~ 32 words per minute
Ranking: Not bad!
Comparison: 83% of registered TyperA users using this language have typed a better result; 17% have a lower or equal result.
Kan sneller idd, maar ik ben niet ontevredenquote:Your score: 319 keys per minute ~ 63 words per minute
Ranking: That was fast - you can still improve, though.
Comparison: 29% of registered TyperA users using this language have typed a better result; 71% have a lower or equal result.
You typed: we zijn geneigd om daar een streep te trekken tussen dode en levende materie, en de machine te beschoyuwen als ondergeschikt omdat hij is gemaakt in plaats van geboren. volgend de Engelse schrijver Nigel Calder is de mens aan het werk gegaan toen de landbouw werd uitgevonden. Webpaginas worden dynamisch gemaakt met software geschreven in scripttalen. Mutaties en massale uitstervingen zijn het onvermijdelijke gevolg. Uiteindelijk zullen de machines heersen over de mens in plaats van omgekeerd. Maar als binnen een straal van 50 lichtjaar van de zon een ster uit elkaar spat, dan is het zeker dat de heftige straling de dunne en voor ons uiterst belangrijke ozonlaag a
Mistakes: we(We), beschoyuwen(beschouwen), volgend(Volgens), Webpaginas(Webpagina's)
Well done!
If you want to see more of how you're doing compared to others, you can register (free). This enables highscore lists and other features. [Try again]
En, heb je t geprobeerd?quote:Op zaterdag 28 februari 2004 21:38 schreef ToT het volgende:
Tjezus, ik heb maar één glaasje op en dacht serieus dat er stond: "Typ je testikels".
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |