Het zal voor jou onmogelijk aan die eisen kunnen voldoen. Laat het hosten gewoon over aan mensen die er verstand van hebben.quote:Op zaterdag 28 februari 2004 19:16 schreef TheDon18 het volgende:
Ok, ik formuleer het eens anders:
Ik ben op zoek naar een willikeurig aparaat dat als webserver kan dienen. wat voor aparaat het is dat maakt me eigenlijk geen FOK! uit, zolang het maar aan devolgende eisen voldoet:
1) Het aparaat moet kunnen dienen als webserver, en het moet mogelijk zijn bestanden ernaar te uploaden vanaf elke willekeurige internetverbinding.
2) Het aparaat moet plat zijn.
3) Het aparaat moet met 1 druk op de knop aan/uit zijn te zetten, zodat de website online/offline gaat.
Nou, duidelijker kan haast niet, dus laat maar horen
Erm, zoiets moet ook nog geconfigureerd/geinstalleerd worden........quote:Op zaterdag 28 februari 2004 19:16 schreef TheDon18 het volgende:
Ok, ik formuleer het eens anders:
Ik ben op zoek naar een willikeurig aparaat dat als webserver kan dienen. wat voor aparaat het is dat maakt me eigenlijk geen FOK! uit, zolang het maar aan devolgende eisen voldoet:
1) Het aparaat moet kunnen dienen als webserver, en het moet mogelijk zijn bestanden ernaar te uploaden vanaf elke willekeurige internetverbinding.
2) Het aparaat moet plat zijn.
3) Het aparaat moet met 1 druk op de knop aan/uit zijn te zetten, zodat de website online/offline gaat.
Nou, duidelijker kan haast niet, dus laat maar horen
Goh, dat er toch nog iemand in staat is om op mijn vraag te reageren, in plaats van allerhande ongevraagde zaken naar voren te halen...quote:Op zaterdag 28 februari 2004 19:45 schreef DaMook het volgende:
Een processor is een deel van de server waar je je website op zet, dus het is niet de naam van zo'n apparaat meer een onderdeel dat erin zit.
Verder weet ik niet hoeveel geld je ervoor over hebt maar je zou eens kunnen kijken op de site van dell of hp. Als je minder te besteden hebt zal er op marktplaats ook wel wat staan dat aan je wensen voldoet. Evt mischien zelfs bij V&A hier op Fok!...
Voor je pr0nquote:Op zaterdag 28 februari 2004 20:11 schreef Roellio het volgende:
- Maximaal 72 UltraSPARC IV dual-threaded processoren
- Meer dan 1/2 TB geheugen in één domein
- Meer dan 120 TB opslag
- Maximaal 18 Dynamic System Domains
mag ik vragen wat je van plan bent?quote:Op zaterdag 28 februari 2004 21:03 schreef TheDon18 het volgende:
[..]
Dude.quote:Op zaterdag 28 februari 2004 20:04 schreef TheDon18 het volgende:
[..]
Goh, dat er toch nog iemand in staat is om op mijn vraag te reageren, in plaats van allerhande ongevraagde zaken naar voren te halen...
Hier heb ik tenminste wat aan... bedankt voor de tip
Dat magquote:Op zaterdag 28 februari 2004 21:07 schreef -mainframe- het volgende:
[..]
mag ik vragen wat je van plan bent?
Daar zou ik toch maar niet op wedden, als ik jouw wasquote:Op zaterdag 28 februari 2004 21:15 schreef yootje het volgende:
[..]
Dude.
Het lukt je nooit.
Nah. Videokaart heb je niet nodig. Wij hebben van die Sun pizzadozen die je gewoon met kabeltje en telnet beheert. Voor TS: je hebt ook koeler en voeding nodig. Zonder koeler kan eventueel, maar van dat blazen krijg je uiteindelijk ook wel genoeg.quote:Op zaterdag 28 februari 2004 18:51 schreef Kremers het volgende:
Topic starter, ik hoop dat je nu toch wel begrijpt dat je in de maling genomen wordt?Aan alleen een CPU en wat randapperatuur heb je niets, een processor is maar 1 v/d onderdelen in een computer
Verder heb je min een videokaart, geheugen, moederbord en HD nodig, en een CD-Rom speler om het OS mee te installeren, maar die kan je ook zolang van je andere PC gebruiken.
Denk je dat als de ts een processor als webserver wil wat aan een blade server heeftquote:Een blade server dus
Ik heb hier een web server staan. En het is gewoon nog te doen om met beide computers snel te internetten en te downloaden. De site is gewoon goed bezoekbaar.quote:Op zondag 29 februari 2004 01:22 schreef dujour het volgende:
lol volgens mij moet ie gewoon een website hosten want als je een server thuis hebt staan dan gaat al je verkeer een beetje vast zitten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |