abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_17410996
http://www.grid.org/download/gold/download.htm

Kweenie of het als spam gezien wordt hier, maar aangezien zo'n 1 op de 3 mensen kanker zal krijgen en we allemaal vroeg of laat wel iemand of meerdere "iemanden" zullen kennen die aan kanker is komen te overlijden denk ik dat dit eigenlijk frontpage materiaal zou moeten zijn. t' is in ieder geval weer eens iets anders als proberen een RSA sleutel te decrypten of naar signalen uit de ruimte zoeken. Als er veel animo voor is vanuit fok(users) gezien dan kunnen we een (fok)groep oprichten binnen dat project zodat er ook nog eens overzicht komt in welke mate de fok!users meegeholpen hebben.

Ik ben benieuwd naar de reacties...

(ff geedit naar aanleiding van onderstaande reactie)
pi_17411013
quote:
Op zaterdag 28 februari 2004 16:32 schreef Compressor het volgende:
aangezien zo'n 1 op de 3 mensen zal komen te overlijden aan kanker
Eén op de drie mensen krijgt kanker. Dat wil nog niet zeggen dat je ook verplicht bent om er aan dood te gaan.
I intend to live forever, or die trying.
pi_17411288
Dat kennen we hier al lang hoor. Ik heb er zelfs een niet-werkende sig van. *trots*
-Geen referrer links, ook niet in je sig-
pi_17412739
Ach, doet mijn pc ook nog eens wat. .
"There are no short cuts to any place worth going"
- Beverly Sills
pi_17412783
Hier een link, doet hij nog een beetje meer

http://directory.google.c(...)_Computing/Projects/
-Geen referrer links, ook niet in je sig-
  zaterdag 28 februari 2004 @ 19:57:50 #6
67128 capibar
Ondertitels zijn overschat.
pi_17414129
quote:
Op zaterdag 28 februari 2004 16:52 schreef MrLazy het volgende:
Dat kennen we hier al lang hoor. Ik heb er zelfs een niet-werkende sig van. *trots*
gaat lekker, img tags in je sig.
maak er dan een link van
  zaterdag 28 februari 2004 @ 20:02:43 #7
49768 Ype
Bijna een hype.
pi_17414205
Binnenkort krijgen we BOINC, een systeem waarbij al dat soort programma's samengevoegd worden en je zelf uit een lijst kan kiezen aan welke onderzoeken je mee kunt doen. Ik ben nu met SETI bezig, maar deze komt ook zeker in mijn lijst.
Leven kan leiden tot een langzame, pijnlijke dood...
Met dank aan ArmaniMania voor mijn fantastische icoon.
Mobster273: Life's a bitch, zo lang er maar bier bij staat vind ik het best :P
pi_17415332
Als iedereen nou met dit soort projecten mee zou doen.... als alle pc's die dag en nacht aanstaan op kantoren wereldwijd dit soort dingen zouden doen... JOUW pc, terwijl ie 's nachts via 'vul hier je progje in' je filmpjes aan het downloaden is en voor de rest niets staat te doen...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')