Hmmmm.... dat antwoord spoort ook niet helemaal natuurlijk.quote:Op zaterdag 28 februari 2004 16:14 schreef kingmob het volgende:
Pas geleden een flinke ruzie over gehad. Een of andere muts was heel opdringerig bezig, met d'r onzinverhaal wat echt van geen kanten klopte. Uiteindelijk lukt het 'r een coupe verder bij een of andere kerel, komt ze aanwandelen om m'n vriendin wel even te vertellen wat voor kutwijf ze was.
Wat bezielt het iemand in hemelsnaam om iemand uit te schelden omdat ze geen gunst krijgen, dan moet je het beleefd vragen gvd!
Godver wat was ik boos.
Ten eerste is die 2e of 3e persoon die met jou meereist bedoelt als iemand die jij persoonlijk kent. Een willekeurig iemand op jouw kaart mee laten reizen is natuurlijk niet de bedoeling. Dan kunnen ze iedereen wel 40% korting geven.quote:Op zondag 29 februari 2004 09:58 schreef Compressor het volgende:
[..]
Hmmmm.... dat antwoord spoort ook niet helemaal natuurlijk.
Jij hebt al een gunst gekregen. De OV jaarkaart namelijk. Je doet met die 2e of 3e persoon niets, de NS verpest de boel en licht het zootje op, en dan heb jij het gore lef om iemand die 40% korting te ontzeggen? Terwijl jij dus WEL gebruik maakt van dergelijke gunsten?
VInd je jezelf nou niet heel erg hypocriet joh?
Wie zegt dat??quote:Op zondag 29 februari 2004 10:43 schreef Pizza_Shooter het volgende:
[..]
Ten eerste is die 2e of 3e persoon die met jou meereist bedoelt als iemand die jij persoonlijk kent. Een willekeurig iemand op jouw kaart mee laten reizen is natuurlijk niet de bedoeling.
Need I say more?quote:Dan kunnen ze iedereen wel 40% korting geven..
*zucht* domdidomdidom.....quote:Verder heb je gelijk dat je gebruik maakt van de liefdadigheid van de NS omdat je een gratis OV krijgt en dan ga je die ook nog misbruiken om de NS nog meer te naaien?
Heb ik je toch al gezegd?quote:Wie is hier dan hypocriet?
jup , als je hem weigert krijg je XX euro terugquote:Op zondag 29 februari 2004 12:19 schreef palthe het volgende:
was het trouwens niet zo dat je voor je ov betaalt?? gedeeltelijke inhouding op je stufi, stond mij toch iets van bij, maarja alweer 1/2 jaar geleden dat ik afgestudeerd ben...
eensquote:Op zondag 29 februari 2004 10:43 schreef Pizza_Shooter het volgende:
[..]
Ten eerste is die 2e of 3e persoon die met jou meereist bedoelt als iemand die jij persoonlijk kent. Een willekeurig iemand op jouw kaart mee laten reizen is natuurlijk niet de bedoeling. Dan kunnen ze iedereen wel 40% korting geven.. Verder heb je gelijk dat je gebruik maakt van de liefdadigheid van de NS omdat je een gratis OV krijgt en dan ga je die ook nog misbruiken om de NS nog meer te naaien?
Wie is hier dan hypocriet?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |