abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_17410150
Treinreizigers vragen studenten regelmatig om 'mee te mogen liften'. In gezelschap
van iemand met een studentenkaart is reizen 40 procent goedkoper.
Op een OV kaart mogen 3 personen mee reizen met 40 % korting.

Zou jij iemand laten meereizen? (met tegenzin?)
Wat vind jij van het principe?

Ik ben benieuwd.
  Donald Duck held zaterdag 28 februari 2004 @ 15:40:11 #2
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_17410170
Ik las 't ook in de krant ja.
't is mij 1 keer overkomen. Een meisje vroeg me of ze mocht meereizen op m'n OV, en dat mocht - uiteraard
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
pi_17410687
(er ging even wat mis met de topictitel)
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  zaterdag 28 februari 2004 @ 16:14:28 #4
36192 kingmob
Nice 'n Smooth
pi_17410721
Pas geleden een flinke ruzie over gehad. Een of andere muts was heel opdringerig bezig, met d'r onzinverhaal wat echt van geen kanten klopte. Uiteindelijk lukt het 'r een coupe verder bij een of andere kerel, komt ze aanwandelen om m'n vriendin wel even te vertellen wat voor kutwijf ze was.
Wat bezielt het iemand in hemelsnaam om iemand uit te schelden omdat ze geen gunst krijgen, dan moet je het beleefd vragen gvd!

Godver wat was ik boos.
Verdwaald in mijn eigen belevingswereld.
  zaterdag 28 februari 2004 @ 16:15:05 #5
22700 F1908
MASTERDETECTIVE
pi_17410730
Ligt een beetje aan de persoon, maar in principe mag het van mij wel.

Moeten die fucking ns de prijzen maar wat lager houden.

Ik doe het dus niet om mensen te plezieren maar om de ns te naaien
852002IWASTHERE
pi_17410782
Het is mij zelf nog nooit gevraagt (reis toch wel vaak met de trein),
maar ik denk dat ik het wel zo toestaan bij bepaalde mensen.

Houdt in:
-Beleeft (!) vragen
-Ze moeten wel écht een treinkaartje laten zien aan mij (straks rijden ze zwart terwijl ik net heb gezegt "die hoort bij mij"
-En een beetje knap zijn natuurlijk...
En toen was het verhaaltje uit...
  zaterdag 28 februari 2004 @ 16:21:27 #7
27929 piere
doe mij maar bier
pi_17410813
als ze me zuigt tijdens de reis vinnik het best
fok you ja!
  zaterdag 28 februari 2004 @ 16:23:52 #8
3878 Vork
Manisch creatief
pi_17410858
Het is mij wel een paar keer gevraagd, ook heb ik het eens een keer geroepen naar de conducteur toen de persoon tegenover me wrs. de kortingskaart was vergeten mee te nemen.

Treinkaartjes zonder korting zijn echt veel te duur, dus meereizen met korting is geen probleem, op geheel eigen risico natuurlijk.
pi_17410901
Ik ken iemand die reist altijd zo... heb er op zich geen problemen mee als mensen mij dat vragen eigenlijk... kan ook wel eens het begin zijn van een leuk gesprekje. .
Een auto en een man en een rivier
Vanaf hier
Is alles wat het lijkt.
pi_17412405
ik vind het heel erg afhangen van de persoon die het vraagt.
als hij of zij het uberhaupt vraagt. zo niet, dan vind ik het kut.
als het bleeft gevraagd wordt, vind ik het okay.

pi_17412573
Ik heb het 1x gehad, een of ander zwerver-achtig figuur vroeg in de trein of 'ie op onze OV-kaart met korting mee mocht reizen (hij had idd alvast een kortingskaartje aangeschaft). Ik vond het best, het OV is eigenlijk ook veel te duur.
Like a steam locomotive, rollin' down the track
He's gone, gone, and nothin's gonna bring him back
  zaterdag 28 februari 2004 @ 18:29:42 #12
39604 SouthernSun
het zonnetje in huis
pi_17412637
is mij nog nooit gevraagd, maar het ligt denk ik aan de persoon die het vraagt
pi_17412683
Voorlopig heb ik nog geen O.V. maar een voordeeluren kaart. Nog nooit heeft iemand aan mij gevraagd of hij/zij mee zou mogen reizen. Stel dat ze het vragen zou ik er geen probleem mee hebben nadat ik zijn of haar kaartje heb gezien.
pi_17412759
Is me gisteren nog gevraagd door een heel leuk meisje . Dus ik heb toen 'ja' gezegd.
It's easier to get forgiveness than permission.
pi_17412782
Ook gedaan!!! Vet handig!!! Maar laatst moest ik op een tijdstip toen het héél rustig was op het station en dus ook in de trein, dus maar geen 40% korting gekocht
Delivered without an information leaflet
pi_17412802
ik ben er ook weleens mee geconfronteerd ik zat in zo'n 6 zits coupe kwam er een meisje die vraagt heeft iemand een OV. Dus ik zeg ja. En toen vroeg ze of ze mee mocht reizen want ze had een kaartje met korting gekocht. Ik had wel ja gezegd maar achteraf gezien vond ik het wel lomp dat iemand er zomaar vanuit gaat dat ze wel met iemand mee kon reizen.
pi_17412803
Ik zie er heel eng uit dus mensen vragen dat nooit aan mij.
pi_17413490
quote:
Op zaterdag 28 februari 2004 18:40 schreef Roellio het volgende:
Ik zie er heel eng uit dus mensen vragen dat nooit aan mij.
Maar van binnen ben je toch een goed persoon
Wie een kuil graaft voor een ander is een werknemer.
pi_17413522
Idg, nooit met tegenzin. Maar als ze een beetje simpatiek overkomen neem ik ze wel mee. .
'In America sex is an obsession, in other parts of the world it is a fact.'
- Marlene Dietrich
pi_17413997
Wij gaan vaker in naar duitsland en daar heb je de Schones Wochenendetickets
Waarmee je met 5 man voor 28 euro onbeperkt door de NRW kan reizen die dag
en we worden elke keer gevraagd of iemand meemag, zo hebben we ooit eens een "zwerver" iets gehad die helemaal gaar was, die in slaap was gevallen die we wakker moesten maken omdat ie eruit moest, was wel lachen natuurlijk...

Dus jah doen het regelmatig, vind het ook nie zo erg, of het moeten al "verdachte" personen zijn
<a href="http://www.bmwe30club.nl" target="_blank" rel="nofollow">BMW E30 Club Nederland</a>
<a href="http://www.e30fansite.nl/Forum/viewtopic.php?f=24&t=8185" target="_blank" rel="nofollow">BMW E30 M-Tech II 325i</a>
pi_17414159
Nog nooit meegemaakt, maar van mij mag het mits ik dan niet verplicht een uur lang verhalen over slecht werkende prostaten en miskramen aan moet horen..
I'm celebrating my love for you, with a pint of beer and a new tattoo
pi_17416924
Het klinkt alsof je iets dergelijks ervaren hebt?
pi_17417121
Dat is toch gewoon slim gebruik maken van het systeem? Als het gewoon netjes gevraagd wordt dan vind ik het geen probleem.

Veel irritanter vind ik als mensen zich onder een boete vandaan lullen. Laatst ook een meisje met een zielig (totaal verzonnen) verhaal en die mocht zonder gestempeld kaartje doorrijden. Wees als conducteur dan ook gewoon consequent.
niet de vervaarlijke schaduw
met zijn dikke pens vol pistolen
beiden ingevet als een locomotief onder nul
pi_17417185
Bah, ik heb geen OV maar ik zou ze wel mee laten reizen. Kan toch niet zo veel kwaad toch?
Official Weblog Fok Crew :)
|| Gmail || Graag, mail maar naar nospam@mailunite.com zuo 't graag willen hebben! heel graag.
pi_17417252
Als ze het vragen en er een klein beetje verzorgd uitzien ja dan wel
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')