abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_17408760
Wie kent dit stuk? Het is zo verschrikkelijk mooi!

Het klinkt ook helemaal niet moeilijk om te spelen, is er misschien iemand die de bladmuziek hiervan heeft, of desnoods alleen de akkoorden zodat ik het zelf kan uitpluizen?
Bassist, drummer & percussionist gezocht voor akoestische band! Zie topic [url=http://forum.fok.nl/showtopic.php/477979]Muzikanten gezocht![/url] of mail naar lightningbugs@rock.com!
pi_17408775
oh, schijnbaar trekt replique geen accolades in de topictitel. Kan een modje dit fixen?
Bassist, drummer & percussionist gezocht voor akoestische band! Zie topic [url=http://forum.fok.nl/showtopic.php/477979]Muzikanten gezocht![/url] of mail naar lightningbugs@rock.com!
pi_17413527
Heel mooi idd. Ik heb de bladmuziek besteld, het is gisteren bezorgd maar toen was ik niet thuis. Maandag ophalen op het Postkantoor
Ik heb het hier besteld: http://www.free-scores.co(...)?artiste=471&style=9
Tof! Ik ben net op tijd voor de gnoes!
Let's plant a tree
pi_17413568
quote:
Op zaterdag 28 februari 2004 14:17 schreef Kwark het volgende:
Wie kent dit stuk? Het is zo verschrikkelijk mooi!

Het klinkt ook helemaal niet moeilijk om te spelen, is er misschien iemand die de bladmuziek hiervan heeft, of desnoods alleen de akkoorden zodat ik het zelf kan uitpluizen?
Een vriend van me zat het gisteren te spelen op de piano.. hij heeft er een boek van... gewoon te koop bij Donner. Het is ook op zich niet moeilijk te spelen en het pianospel is écht zoo overgeweldigend mooi ik ga het ook leren spelen!
Delivered without an information leaflet
  zaterdag 28 februari 2004 @ 20:01:20 #5
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_17414186
Er is ergens een Amélie topic waar ik een paar tablaturen heb gepost. Helaas werkt de search niet.

Googlen op amelie+pianotabs werkt wel.

Ohja, Vava vroeg er toen om
"L'homme naît sans dents, sans cheveux et sans illusions, et il meurt le même, sans cheveux, sans dents et sans illusions" - Alexandre Dumas
pi_17972873
Ja, ik vind dit ook zooooo prachtig mooi! Ik zet soms m'n cd-speler op repeat en dan luister ik wel een uur lang alleen maar naar dit piano-stuk. Om te huilen zo mooi.
  vrijdag 26 maart 2004 @ 00:21:38 #7
16456 Kwark
Great Jorb!
pi_17973706
quote:
Op donderdag 25 maart 2004 23:38 schreef rooierooie het volgende:
Ja, ik vind dit ook zooooo prachtig mooi! Ik zet soms m'n cd-speler op repeat en dan luister ik wel een uur lang alleen maar naar dit piano-stuk. Om te huilen zo mooi.
Er is hier een vreemd soort karma aan het werk...want ik zit dus al de hele avond naar dit stuk te luisteren op eindeloze repeat. En inderdaad, ik kan hier echt een brok van in m'n keel krijgen, zo mooi.
pi_17994652
Ik ook.
pi_17994754
de hele Amélie ost is btw echt super, ik kan dr wel uren naar blijven luisteren..
maar het mooie aan de muziek van Yann Tiersen vind ik (in mijn geval) dat ik er in welke stemming ik ook ben, wel mn draai in kan vinden. Ik kan echt een geluksgevoel bijna evenaren of zelfs echt een paar traantjes laten als ik me sad voel. heel jammer dat ik geen piano kan spelen
Op maandag 28 februari 2005 22:35 schreef MUUS het volgende:
Incrowd is slecht.
pi_17994863
quote:
Op vrijdag 26 maart 2004 23:17 schreef PeterRabbit het volgende:
heel jammer dat ik geen piano kan spelen
Ja hè, dat heb ik nou ook. Als ik dit stuk hoor heb ik altijd meteen de wens dat ik zó piano kon spelen.
pi_20596980
*zucht*
Die muziek is zo mooi...
pi_20597367
Idd een prachtig stuk...ga ook maar eens op zoek naar de muziek op papier
pi_20599800
Er wordt vast wel een linkje geplaatst zodra de bladmuziek gevonden is?
pi_20601143
Bladmuziek staat niet op internet. Probeer je bibliotheek, of anders een bieb in de buurt. Ik heb de bladmuziek op meerdere plaatsen gezien, en anders kun je het bestellen. Kopieerapparaat is altijd aanwezig, dus lid worden is niet perse nodig.
Een van de laatste dingen waar oldschool je huis uit komen beter werkt dan internet trouwens. En eigenlijk ook wel eens leuk om te doen.
" there is nothing to not be amazed at "
pi_20601894
Hm, ik zal wel eens gaan zoeken... Ik speel zelf helaas geen piano, dus hopelijk vind ik iemand in m'n nabije vriendenkring die 'm voor me wil spelen...
Ik vind persoonlijk de gehele Amélie Soundtrack geweldig, al is 'Comptine d'une autre été' toch echt wel het hoogtepunt...
pi_20604617
quote:
Op dinsdag 13 juli 2004 17:54 schreef Efez het volgende:
Hm, ik zal wel eens gaan zoeken... Ik speel zelf helaas geen piano, dus hopelijk vind ik iemand in m'n nabije vriendenkring die 'm voor me wil spelen...
Ik vind persoonlijk de gehele Amélie Soundtrack geweldig, al is 'Comptine d'une autre été' toch echt wel het hoogtepunt...
Ja, precies
De piano stukken blijf ik het mooiste vinden... die Frans-achtige muziek trekt me verder niet zo.
Ik moet t nu echt niet opzetten... dan barst ik in janken uit *doet t toch
pi_20608998
Ik vind La Noyee (direct na Comptine...) ook zo prachtig. Die accordeons zijn om helemaal duizelig van te worden. Eigenlijk moet je er met een koptelefoon op naar luisteren, dan hoor je al die details zo goed en iedere keer hoor je weer iets nieuws.
  woensdag 14 juli 2004 @ 01:07:20 #18
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_20611387
* Elegy heeft het nummer weer eens op repeat staan. *Traantje wegpinkt en terugdenkt aan de periode dat hij in Parijs woonde*

"L'homme naît sans dents, sans cheveux et sans illusions, et il meurt le même, sans cheveux, sans dents et sans illusions" - Alexandre Dumas
pi_20611864
quote:
Op woensdag 14 juli 2004 01:07 schreef Elegy het volgende:
* Elegy heeft het nummer weer eens op repeat staan. *Traantje wegpinkt en terugdenkt aan de periode dat hij in Parijs woonde*

woensdag 14 juli 2004 @ 09:51:57 #20
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_20613662
Heb dit stuk proberen te spelen, 'k heb nl. de bladmuziek (ook van le moulin), maar 't viel me niet mee. Is best lastig, vanwege het tempo. Wel erg mooie muziek.
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
pi_20619595
zucht.. mooi he
Ik vind La valse d'Amelie (version orchestre) en La valse d'Amelie (version piano) het mooist, vooral bij die laatste houd ik het haast niet droog -bij het kijken naar die scene al helemaal niet-
pi_20624934
quote:
Op woensdag 14 juli 2004 09:51 schreef PM-girl het volgende:
Heb dit stuk proberen te spelen, 'k heb nl. de bladmuziek (ook van le moulin), maar 't viel me niet mee. Is best lastig, vanwege het tempo. Wel erg mooie muziek.
Ik vind het ook best moeilijk om te spelen, het lukt wel maar met veel inspanning. Heb het er wel voor over hoor, zo mooi!
Heb je pianoles? Ik heb ongeveer 12 jaar geleden 3 jaar pianoles gehad, speel nog wel regelmatig.
Tof! Ik ben net op tijd voor de gnoes!
Let's plant a tree
  woensdag 14 juli 2004 @ 20:14:01 #23
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_20625567
Heb nu 4,5 jaar les, ben op mijn negentiende begonnen. Maar dat is dus nog niet genoeg om dit stuk te tackelen!
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
  woensdag 14 juli 2004 @ 20:29:19 #24
65870 Eddie__
ja.......dus?
pi_20625923
Ja ik vind het ook een mooi stuk! vind eigenlijk alles van Yann Tiersen meesterlijk.

Kan alleen helaas geen piano spelen Maar als ik ooit de geest krijg zou ik dit wel willen kunnen spelen. Dit nummers hebben zoveel emotie in zich.....prachtig!!
Het moeilijkste van alles is net te doen alsof je het druk hebt wanneer dat niet zo is
pi_20629070
Helemaal mee eens... *zet nummer op*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')