Een vriend van me zat het gisteren te spelen op de piano.. hij heeft er een boek van... gewoon te koop bij Donner. Het is ook op zich niet moeilijk te spelen en het pianospel is écht zoo overgeweldigend mooiquote:Op zaterdag 28 februari 2004 14:17 schreef Kwark het volgende:
Wie kent dit stuk? Het is zo verschrikkelijk mooi!
Het klinkt ook helemaal niet moeilijk om te spelen, is er misschien iemand die de bladmuziek hiervan heeft, of desnoods alleen de akkoorden zodat ik het zelf kan uitpluizen?
Er is hier een vreemd soort karma aan het werk...want ik zit dus al de hele avond naar dit stuk te luisteren op eindeloze repeat. En inderdaad, ik kan hier echt een brok van in m'n keel krijgen, zo mooi.quote:Op donderdag 25 maart 2004 23:38 schreef rooierooie het volgende:
Ja, ik vind dit ook zooooo prachtig mooi! Ik zet soms m'n cd-speler op repeat en dan luister ik wel een uur lang alleen maar naar dit piano-stuk. Om te huilen zo mooi.
Ja hè, dat heb ik nou ook. Als ik dit stuk hoor heb ik altijd meteen de wens dat ik zó piano kon spelen.quote:Op vrijdag 26 maart 2004 23:17 schreef PeterRabbit het volgende:
heel jammer dat ik geen piano kan spelen
Ja, preciesquote:Op dinsdag 13 juli 2004 17:54 schreef Efez het volgende:
Hm, ik zal wel eens gaan zoeken... Ik speel zelf helaas geen piano, dus hopelijk vind ik iemand in m'n nabije vriendenkring die 'm voor me wil spelen...
Ik vind persoonlijk de gehele Amélie Soundtrack geweldig, al is 'Comptine d'une autre été' toch echt wel het hoogtepunt...
quote:Op woensdag 14 juli 2004 01:07 schreef Elegy het volgende:
* Elegy heeft het nummer weer eens op repeat staan. *Traantje wegpinkt en terugdenkt aan de periode dat hij in Parijs woonde*![]()
Ik vind het ook best moeilijk om te spelen, het lukt wel maar met veel inspanning. Heb het er wel voor over hoor, zo mooi!quote:Op woensdag 14 juli 2004 09:51 schreef PM-girl het volgende:
Heb dit stuk proberen te spelen, 'k heb nl. de bladmuziek (ook van le moulin), maar 't viel me niet mee. Is best lastig, vanwege het tempo. Wel erg mooie muziek.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |