quote:Op donderdag 8 juli 2004 10:34 schreef -Pepe- het volgende:
Ik ben komende zomer nog een aantal dagen in San Francisco. Iemand nog meer tips wat ik moet gaan zien?
echt een prachtig reisverslag en heel herkenbaar!!quote:Op woensdag 3 maart 2004 15:32 schreef Drikus het volgende:
Ik heb afgelopen zomer een prachtige reis gemaakt. Vier weken met de camper door de staten Californie, Nevada, Arizona en Utah. Al mijn ervaringen tips etc. kun je lezen en bekijken op:
http://members.chello.nl/s.reijnders1/index.htm
Veel plezier en alvast een goede reis!![]()
ik heb er ook nog een aantalquote:Op zondag 20 juni 2004 20:55 schreef paultjuhhh het volgende:
zijn er niet meer mensen met leuke vakantiefoto's van california
Hmm, heb jij misschien wat interresante links voor mij dan, zodat ik kan reserveren? Ik weet nl. absoluut niet wanneer we richting die parken ga. Mijn routes zijn zo flexibel dat we 's avonds pas bepalen waar we naar toe gaan. En tja, ik zal alleen moet rijden. Mijn vriendin is onder de 25 en dan moet je echt bijna 500 dollar bij betalen aan verzekering voor de auto. Dan rij ik zelf wel.quote:Op donderdag 8 juli 2004 10:29 schreef Pat-man het volgende:
@ Zflash
Zoals je misschien wel in m'n bovenstaande berichten hebt gelezen, zit ik nu in de USA. Ik heb net Zion, Grand Canyon, Mesa Verde, Bryce Canyon enz. gedaan. De hotelprijzen daarvan vallen in een "low-budget" situatie (zo'n $55,- p/n budget) erg tegen. Als je in het park zelf wilt zitten moet je zeker reserveren en moet je op minstens $110,- p/n rekenen. Net buiten het park is vaak nog wel plaats maar betaal je voor een slecht hotel al gauw zo'n $80,-.
Ik ga zelf over een week ofzow naar Yosemite, maar daar ga ik wel van tevoren al op internet voor boeken. Je kan ook altijd bij visitorcenters e.d. boekjes halen met daarin diverse kortingsbonnen voor hotels. Dit kan je een aardig bedrag schelen.
Ach joh.. 3 augustus is nog even... Ik moet nog 3 weken hier op mijn werk zitten kniezenquote:*Wil nog lang niet naar huis, maar het einde nadert helaas...![]()
3 weken is niets...wij moeten nog bijna 3 maanden wachten!quote:Op dinsdag 13 juli 2004 07:55 schreef ZFLaSH het volgende:
[..]
Hmm, heb jij misschien wat interresante links voor mij dan, zodat ik kan reserveren? Ik weet nl. absoluut niet wanneer we richting die parken ga. Mijn routes zijn zo flexibel dat we 's avonds pas bepalen waar we naar toe gaan. En tja, ik zal alleen moet rijden. Mijn vriendin is onder de 25 en dan moet je echt bijna 500 dollar bij betalen aan verzekering voor de auto. Dan rij ik zelf wel.
[..]
Ach joh.. 3 augustus is nog even... Ik moet nog 3 weken hier op mijn werk zitten kniezen
Hotels reserveren kan via www.expedia.com of .nl (vaak goedkoop en heel bekend in amerika) of www.hotels.com.quote:Op dinsdag 13 juli 2004 07:55 schreef ZFLaSH het volgende:
[..]
Hmm, heb jij misschien wat interresante links voor mij dan, zodat ik kan reserveren? Ik weet nl. absoluut niet wanneer we richting die parken ga. Mijn routes zijn zo flexibel dat we 's avonds pas bepalen waar we naar toe gaan. En tja, ik zal alleen moet rijden. Mijn vriendin is onder de 25 en dan moet je echt bijna 500 dollar bij betalen aan verzekering voor de auto. Dan rij ik zelf wel.
[..]
Ach joh.. 3 augustus is nog even... Ik moet nog 3 weken hier op mijn werk zitten kniezen
Ik ga nog 1 dag naar San Francisco en ga donderdag nog naar Alcatraz en zal daarna proberen z.s.m. wat tips te geven.quote:Op zondag 11 juli 2004 15:02 schreef -Pepe- het volgende:
[..]
Mooie foto's!quote:Op zondag 11 juli 2004 20:28 schreef mithrandirrr het volgende:
<knip>heel veel foto's
ook toffe foto's!! appart om het allemaal in de winter te zien!quote:Op dinsdag 13 juli 2004 11:39 schreef Athlon_2o0o het volgende:
Dan zijn echt prachtige foto's mikandirrr. Je hebt beter de mooie natuurplekjes kunnen vinden dan ik. Toen ik in de Grand Canyon was, was het zo'n -20 dus ben maar weer snel weggegaan daar.
http://community.webshots.com/album/87143148LmWtAP
Daar kun je mijn foto's vinden van mijn California/Nevada/Arizona reis.
ik ookquote:Op woensdag 14 juli 2004 14:27 schreef P4nic het volgende:
heimwee, me wants back to the USA.
Super, ik ga over een maandje en kan nu al niet wachtenquote:Op zondag 11 juli 2004 20:28 schreef mithrandirrr het volgende:
[..]
ik heb er ook nog een aantalzal meteen even kijken of ik ze ergens kwijt kan!
edit: webspace vrijgemaaktzijn dikke 400 foto's dus men moet maar kijken of ze er doorheen willen kijken
![]()
http://members.lycos.nl/mithrandirrr/amerika
preview:
<knip>
Dit waren er een paar, echt een reis die ik zeker nog een keer met vrienden mee hoop te maken!!!
ja echt mooi zijn die fotos, je moet fotograaf wordenquote:Op woensdag 14 juli 2004 15:48 schreef hp22 het volgende:
[..]
Super, ik ga over een maandje en kan nu al niet wachten
http://members.lycos.nl/mithrandirrr/amerika/images/IMGP0201.JPG
Heb je die misschien ook in 1280x1024? Dan kan ik 'm als wallpaper gebruiken
Owwwwwhhh... 11000 km. is niks!quote:Op woensdag 14 juli 2004 08:01 schreef ZFLaSH het volgende:
Pat-Man, Miss_Sly Bedankt voor de tips!!!
@Pat-Man: Ik heb een Dollar auto. Altijd goed bevallen en ik krijg er dikke korting. Nadeeltje is dus dat ik alleen mag rijden. Voor mij geen probleem. In Oz heb ik 11.000 km gereden in 4,5 week en dit zal een stukkie minder zijn. Bedankt voor de sites. Zal nu vast wat punten gaan vastzetten.
Hebben jullie verder nog punten waar ik op moet letten?
tuurlijk, heb hem in zijn originele grootte geupload:quote:Op woensdag 14 juli 2004 15:48 schreef hp22 het volgende:
[..]
Super, ik ga over een maandje en kan nu al niet wachten
http://members.lycos.nl/mithrandirrr/amerika/images/IMGP0201.JPG
Heb je die misschien ook in 1280x1024? Dan kan ik 'm als wallpaper gebruiken
Super, bedankt!quote:Op donderdag 15 juli 2004 12:26 schreef mithrandirrr het volgende:
[..]
tuurlijk, heb hem in zijn originele grootte geupload:
http://members.lycos.nl/mithrandirrr/IMGP0201.JPG
Internet is werkelijk waardeloos hier. Internetcafe's zijn bijna onvindbaar en betaal je tussen de $5 en $10 per uur. Oplossing die wij daarvoor hebben gevonden is de bieb. Hier kan je vaak gratis of tegen een kleine betaling voor meestal een uur internetten. Je kan je dan meestal wel zo vaak als je maar wilt opnieuw inschrijven. Ik denk dat iedereen thuis internet heeft ofzow.quote:Op donderdag 15 juli 2004 08:21 schreef miss_sly het volgende:
Zeg Pat-man, hoe werkt dat met foto's enzo uploaden bij internet-cafe's? Is dat een beetje te doen en zijn er wel voldoende internet-cafe's te vinden?
Wij hebben in een overmoedige bui aan wat mensen ook beloofd ze een beetje op de hoogte te houden en foto's te plaatsen en zijn al aan de site begonnen. Ik vroegme echter af of dat wel een beetje goed gaat; kun je zomaar bij een internet-cafe je toestel inpluggen en uploaden?
Hmmm.... Succes!!!quote:Op donderdag 15 juli 2004 08:46 schreef mechatronics het volgende:
Yooo, ik ga over een paar dagen naar Californie, voor een paar dagen maar, maar nu ben ik hier ook een paar Californiers tegengekomen, en die willen mij daar gaan rondleiden, heb ik geen probleem mee, maar dit is het plan.
Aankomst rond 12.00 , dan naar Hollywood Blvd en Universal City walk, plus daar iets eten.
volgende dag naar Universal Studios, en BBQ met hun
dag daarna naar Orange County, Disney World
dag daarna naar San Diego, en wat surfen daar
dag daarna naar Encinitas en dan terug naar LAX
zo grofweg komt het wel daarop neer, zou iemand nog verdere tips hebben, ik weet dat het heel kort is, maar het is meer een uit de kluiten gegroeide stopover vanuit Nieuw Zeeland dan een reis puur naar USA...
*en hierna ga ik nog 5 dagen naar NY maar dat hoort bij mijn weten nog niet bij CA*
Iemand tips?
-edit
Oh en digitale fotos, hier in NZ zijn er talloze foto-shops die je memory stick op CD branden, gaat een stuk sneller, en een stuk goedkoper, dan kan je thuis op gemak alles uitprinten uploaden weet ik et -edit-
McNally kaarten van elk gebied dat je maar wil hebben, 4 euro bij bever-outdoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |