abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_21145256
Hallo allemaal.. ff een kort berichtje uit Moab (Utah) ben nu ongeveer 2 weken hier met de camper, het is echt iedereen aan te radn... vertel nog wel een kort verslagje als ik thuis ben!!
-
-
  woensdag 11 augustus 2004 @ 12:53:13 #227
34721 BrauN
U HAV EIGHTS LOLZ!!!11!!
pi_21204620
Leuk voor de liefhebber: http://www.laavenue.com/la/livecamnojava.htm

Auto met een webcam aan boord rijdt d'n hele dag door L.A. county en Orange county. Refresht elke 10 seconden.
  Redactie Frontpage / Weblog woensdag 11 augustus 2004 @ 13:32:44 #228
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_21205678
quote:
Op woensdag 11 augustus 2004 12:53 schreef BrauN het volgende:
Leuk voor de liefhebber: http://www.laavenue.com/la/livecamnojava.htm

Auto met een webcam aan boord rijdt d'n hele dag door L.A. county en Orange county. Refresht elke 10 seconden.
zal wel een taxi zijn ofzo
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
  Redactie Frontpage / Weblog woensdag 11 augustus 2004 @ 13:35:31 #229
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_21205757
quote:
Op zondag 1 augustus 2004 20:03 schreef Pat-man het volgende:
2 f@cking uren wachten in de rij voor een attractie die 1 minuut duurt en dan nog niet eens boeiend is... DAT ZUIGT!!!
Return of the mummie is echt niet de moeite waard om op te wachten al zulllen de amerikanen je anders vertellen. De rest van het park is wel heel leuk, ga zeker naar Waterworld en ga in het groene gedeelte zitten (je snapt het wel als je daar bent). Het is goed te doen om bijna alles in 1 dag te doen.
ga gewoon niet naar de studios ga gewoon naar six flags magic mountain veel leuker, vond de universal studios btje neppig, en achterhaalt met die jaws uit het water enzo , ok wel leuk om wat decors te zien, maar voor de rest matigjes
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
pi_21226267
Net terug uit the City of Angels
En het is helemaal suuupp!!
Niet zoveel gedaan als wat op mn planning stond.
OMG eerst was ik echt letterlijk gestrand op LAX
Vanuit Sydney nog n mailtje gehad van die 2 meiden dat ze op me zouden wachten.
Maar de volgende dag, voor mij de laatste dag in Sydney mailde ze dat ze 1,5 uur later zouden komen.
Had ik ff niet me email gekeken, ja,..daar sta je dan,op LAX, met al je koffers.
Geen hotel, geen niksnoppesnada. Ff in me broek gescheten en toen toch weer me emailt gekeken en et voila, daar waren ze dan. Middagje door de stad wezen touren, Malholland Ave (ofzoiets) is wel super. mooie uitzichten over vanalles, als je een verrekijker heb is dit de plek ervoor.
Aan de ene kant zie je dat Hollywood teken en aan de andere kant downtown en als je een beetje zoekt kan je het warner bro's studio vinden.
En toen op naar Kodak Theathre en dat chinese gebouw ernaast, ook dat hotel waarvan ze zeggen dat daar de geesten van dode sterren in ronddwalen.
Ook over de straat met al die tegels van sterren gelopen.
Die avond op de Universal Studios City Walk gegeten in het HardRock Cafe, zelden zo goed gegeten eerlijk gezegd.
Daarna hadden ze n show over back2thefuture , beetje saai dus na n half uurtje gingen we ervandoor. Fftjes de rest van die walk gelopen en daarna was ik kapot!, een verragde vlucht van 13,5 uur gehad..
Volgende dag over de Freeway's wezen touren, op de 1 of andere manier vond ik dat schitterend.
Daarna op naar het strand voor de middag, volgens mij iets van Newton of Newport beach.
Die avond naar Santiago county geweest. Lap zand bij elkaar
Volgende dag naar Macy's geweest, wat zomerkleding erbij gehaald, en daarna op naar Disneyland, heel kinderachtig had ik het idee eerst, maar het was echt geweldig, het schijnt dat ze daar die bomen voeden met een kunststofje waardoor je meer trek in n ijsje krijgt (t zal wel)
Soarin' over California , die theekopjes , Indiana Jones , vuurwerkshow en Fantasmic waren echt tof.
En hop volgende dag met hun naar SanDiego gegaan, ze dropten me af voor het huis van n vriend van me daaro, die daar zomers zit. Raar om weer nederlands te spreken maar toch, rond wezen touren daar en naar Gaslamp District geweest, ook de (militaire) haven is wel grandioos. Sta je dan,... voor een vliegdekschip,.. of 4
S'avonds zown tri-cycle fiets gehuurd en me weer rotgelachen , alsof ik dat al niet dagen achter elkaar deed
En hup volgende dag goed wakker worden naar LAX.
Veeeeeels te kort allemaal , het was een uit de kluiten gegroeide stopover maar ik ga zeker terug.
-
  donderdag 12 augustus 2004 @ 09:00:30 #231
79886 MrMadMan
The Ozzie Animal
pi_21227230

Ik zit alweer aan de vakantie voor volgend jaar te denken. Deze gaat waarschijnlijk naar California. Nu vraag ik me af of er hier ook mensen zijn die wel eens een georganiseerde rondreis daar gemaakt hebben. En dan bedoel ik niet een touringcar met 50 man erin, maar gewoon op zn backpackers met een klein groepje en een beetje kamperen/hostels. Volgens mij bestaat het wel, maar ik ben benieuwd naar ervaringen hierover en eventueel tips wat goede tours zijn. Thanx
No Worries Mate!!!
  vrijdag 13 augustus 2004 @ 11:07:18 #232
44629 Skeffie
@ Suzhou, China
pi_21253660
quote:
Pinnen met je europas kan gewoon. Anders alles betalen met Creditcard..
ik kwam er in de VS wel na een jaar achter dat ik ook gewoon mijn met ABN Amro kaart in de winkels kon pinnen (Debit card).............
Some call Flair, "The Dirtiest Player in the Game." Others refer to him as simply "The Nature Boy."
To be the man........ You've got to beat the man, WHOOOOOOOO
pi_21259257
Eindelijk is het dan zover, zondag vetrek ik, kan niet wachten
"Kijk hem daar nu harken op z'n buitenblad met z'n mijnwerkersgezicht"
  vrijdag 13 augustus 2004 @ 16:37:21 #234
34721 BrauN
U HAV EIGHTS LOLZ!!!11!!
pi_21261753
quote:
Op vrijdag 13 augustus 2004 14:55 schreef hp22 het volgende:
Eindelijk is het dan zover, zondag vetrek ik, kan niet wachten
Ik ook

Hoe laat en naar welke bestemming vlieg je? Ik naar LAX, maar de tijd weet ik zo gauw niet.
pi_21282566
ik wil terugggg!!!
-
pi_21282596
quote:
Op vrijdag 13 augustus 2004 16:37 schreef BrauN het volgende:

[..]

Ik ook

Hoe laat en naar welke bestemming vlieg je? Ik naar LAX, maar de tijd weet ik zo gauw niet.
Ik heb een overstap in Washington en dan door naar LA, tijd weet ik ook niet zo uit m'n hoofd
pi_21287252
quote:
Op vrijdag 13 augustus 2004 11:07 schreef Skeffie het volgende:

[..]

ik kwam er in de VS wel na een jaar achter dat ik ook gewoon mijn met ABN Amro kaart in de winkels kon pinnen (Debit card).............
en ook auto's huren.
pi_21576498
tvp
-
pi_21623465
Zo ik ben weer terug, het was echt fantastisch! Ook in Nevada, Utah en Arizona geweest, heb de foto's online gezet

http://home.hccnet.nl/kjw.peeneman/usa/
pi_21624261
quote:
Op zondag 29 augustus 2004 19:32 schreef hp22 het volgende:
Zo ik ben weer terug, het was echt fantastisch! Ook in Nevada, Utah en Arizona geweest, heb de foto's online gezet

Nice picz.

Doet me gelijk weer wegdromen.

Heb je deze gemaakt in het Luxor hotel?(priamide) Daar had ik mn kamer. Mooiste kamer waar ik ooit in heb mogen overnachten.

Zat jij in dat motel aan die straat?
pi_21624405
superdik gotta love CA
-
pi_21624748
quote:
Op zondag 29 augustus 2004 19:32 schreef hp22 het volgende:

Leuke foto's

Krijg meteen zin om in het vliegtuig te stappen en naar de VS te gaan
pi_21625439
quote:
Op zondag 29 augustus 2004 20:10 schreef Dizzee het volgende:

[..]

Nice picz.

Doet me gelijk weer wegdromen.

Heb je deze gemaakt in het Luxor hotel?(priamide) Daar had ik mn kamer. Mooiste kamer waar ik ooit in heb mogen overnachten.

[afbeelding]

Zat jij in dat motel aan die straat?
Yup, dat was in Luxor, echt heel erg mooi daar! En die lichtstraal, 1 van de 3 dingen die vanuit de ruimte te zien is, en zelfs nog vanaf LAX!

Ik zat in het Golden Palm hotel, mooi uitzicht op Madalay bay, Luxor, Excalibur en NY NY
pi_21625752
quote:
Op zondag 29 augustus 2004 21:04 schreef hp22 het volgende:

[..]

Yup, dat was in Luxor, echt heel erg mooi daar! En die lichtstraal, 1 van de 3 dingen die vanuit de ruimte te zien is, en zelfs nog vanaf LAX!

Ik zat in het Golden Palm hotel, mooi uitzicht op Madalay bay, Luxor, Excalibur en NY NY
Madalay bay is ook erg mooi. Daar heb ik (duur)gegeten. Erg zonde want de menukaart bestond voor een groot deel uit coco's.

Is die lichtstraal van LAX nog te zien? Woww.
pi_21627260
ik wil en GA ook weer naar LA. Zal wel n paar jaartjes duren
-
pi_21627929
quote:
Op zondag 29 augustus 2004 21:17 schreef Dizzee het volgende:

[..]

Madalay bay is ook erg mooi. Daar heb ik (duur)gegeten. Erg zonde want de menukaart bestond voor een groot deel uit coco's.

Is die lichtstraal van LAX nog te zien? Woww.
Ik heb bij Circus Circus gegeten, $10,- zoveel eten en drinken als je wou, geweldig! Tijd om een Nevada topic te openen?
pi_21629129
http://www.geocities.com/rick1peeters/32_33.html voor mijn veels te korte week in Californie.
Ik vond de Universal Studios City Walk echt supertof. 9 ons heeele beste biefstuk zoals een biefstuk moet zijn, wat macaroni en kaas, grote schaal patat, groot bord nachos voor ons 3-en , 3 cola, en tip, en dat voor nog geen 20 euro per persoon. (ik kreeg het niet eens op) Midden in Hollywood Hard Rock Cafe.
Kan je niet voor tobben dacht ik toen.
-
  maandag 30 augustus 2004 @ 05:16:18 #248
44629 Skeffie
@ Suzhou, China
pi_21632858
Hier wat pics vanaf highway 1 richting SF, erg mooi!

Some call Flair, "The Dirtiest Player in the Game." Others refer to him as simply "The Nature Boy."
To be the man........ You've got to beat the man, WHOOOOOOOO
pi_21633718
quote:
Op zondag 29 augustus 2004 23:31 schreef mechatronics het volgende:
http://www.geocities.com/rick1peeters/32_33.html voor mijn veels te korte week in Californie.
Ik vond de Universal Studios City Walk echt supertof. 9 ons heeele beste biefstuk zoals een biefstuk moet zijn, wat macaroni en kaas, grote schaal patat, groot bord nachos voor ons 3-en , 3 cola, en tip, en dat voor nog geen 20 euro per persoon. (ik kreeg het niet eens op) Midden in Hollywood Hard Rock Cafe.
Kan je niet voor tobben dacht ik toen.
Nice picz.
Die foto van het kodak theate heb ik ook.
pi_21682398
quote:
Op vrijdag 23 juli 2004 19:37 schreef maartena het volgende:

[..]

Dat wordt dan laptop meenemen, want als je al een internet cafe kunt vinden is de kans groot dat ze het OF niet toestaan, OF jouw camera toevallig niet werkt met jouw systeem.....

Als je toevallig in de buurt van Anaheim bent (Disneyland enzo) dan mag je wel even bij mij thuis komen uploaden trouwens
Goh, ik moest toevallig aan deze opmerking denken toen ik in ons info-boekje zag dat de camping die Tioga Tours aanraadt als we in de buurt van LA logeren in Anaheim ligt
Tegelijkertijd moest ik aan de opmerking van de mevrouw van het reisbureau denken. Ze zei dat Amerikanen heel snel zeggen dat je zeker langs moet komen als je in de buurt bent, maar dat dat uitsluitend bedoeld is als beleefdheid en dat ze raar staan te kijken als je werkelijk komt
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')