Net terug uit the City of Angels
En het is helemaal suuupp!!
Niet zoveel gedaan als wat op mn planning stond.
OMG eerst was ik echt letterlijk gestrand op LAX
Vanuit Sydney nog n mailtje gehad van die 2 meiden dat ze op me zouden wachten.
Maar de volgende dag, voor mij de laatste dag in Sydney mailde ze dat ze 1,5 uur later zouden komen.
Had ik ff niet me email gekeken, ja,..daar sta je dan,op LAX, met al je koffers.
Geen hotel, geen niksnoppesnada. Ff in me broek gescheten en toen toch weer me emailt gekeken en et voila, daar waren ze dan. Middagje door de stad wezen touren, Malholland Ave (ofzoiets) is wel super. mooie uitzichten over vanalles, als je een verrekijker heb is dit de plek ervoor.
Aan de ene kant zie je dat Hollywood teken en aan de andere kant downtown en als je een beetje zoekt kan je het warner bro's studio vinden.
En toen op naar Kodak Theathre en dat chinese gebouw ernaast, ook dat hotel waarvan ze zeggen dat daar de geesten van dode sterren in ronddwalen.
Ook over de straat met al die tegels van sterren gelopen.
Die avond op de Universal Studios City Walk gegeten in het HardRock Cafe, zelden zo goed gegeten eerlijk gezegd.
Daarna hadden ze n show over back2thefuture , beetje saai dus na n half uurtje gingen we ervandoor. Fftjes de rest van die walk gelopen en daarna was ik kapot!, een verragde vlucht van 13,5 uur gehad..
Volgende dag over de Freeway's wezen touren, op de 1 of andere manier vond ik dat schitterend.
Daarna op naar het strand voor de middag, volgens mij iets van Newton of Newport beach.
Die avond naar Santiago county geweest. Lap zand bij elkaar
Volgende dag naar Macy's geweest, wat zomerkleding erbij gehaald, en daarna op naar Disneyland, heel kinderachtig had ik het idee eerst, maar het was echt geweldig, het schijnt dat ze daar die bomen voeden met een kunststofje waardoor je meer trek in n ijsje krijgt (t zal wel)
Soarin' over California , die theekopjes , Indiana Jones , vuurwerkshow en Fantasmic waren echt tof.
En hop volgende dag met hun naar SanDiego gegaan, ze dropten me af voor het huis van n vriend van me daaro, die daar zomers zit. Raar om weer nederlands te spreken maar toch, rond wezen touren daar en naar Gaslamp District geweest, ook de (militaire) haven is wel grandioos. Sta je dan,... voor een vliegdekschip,.. of 4
S'avonds zown tri-cycle fiets gehuurd en me weer rotgelachen , alsof ik dat al niet dagen achter elkaar deed
En hup volgende dag goed wakker worden naar LAX.
Veeeeeels te kort allemaal
![]()
, het was een uit de kluiten gegroeide stopover maar ik ga zeker terug.