Christenziele. Ten eerste ben ik geloof ik vergeten mijn bestelling bij SubPop te doen, ten tweede doen ze geloof ik weer net zoveel aan layout als bij Chutes.quote:Op maandag 18 december 2006 03:00 schreef Summerteeth het volgende:
Ik heb 'm al een maand in bestelling staan bij SubPop.Kreeg afgelopen week zelfs alvast een kerstkaart voor het geval ik de cd aan iemand cadeau wil doen ([afbeelding])
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik zei ook niet 'nu meteen', ik bedoel 's nachts zijn er weinig platenboeren openquote:Op maandag 18 december 2006 08:39 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Goed zoeken, hij ligt namelijk nog niet in de winkel.![]()
waar ik denk iedereen hier het album zal gaan halen zodra hij uit is
Ik snap niet waar je het idee vandaan haalt dat niemand hier de cd gaat kopen. En dat je daar ook nog eens lekker selfrighteous over gaat zitten doen.quote:Op maandag 18 december 2006 13:21 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Ik zou ook niet 'nu meteen', ik bedoel 's nachts zijn er weinig platenboeren open![]()
http://www.subpop.com/scripts/main/catalog.php?cat=true&display_type=merch&bandname=Shins%2C%20Thequote:Christenziele. Ten eerste ben ik geloof ik vergeten mijn bestelling bij SubPop te doen, ten tweede doen ze geloof ik weer net zoveel aan layout als bij Chutes.
Ik download liever geen gelekte platen, je weet nooit of je met een of andere gare pre-master te maken hebt (zie Radiohead).quote:Op donderdag 9 november 2006 21:08 schreef Summerteeth het volgende:
Alhoewel het moment van lekken nooit van invloed zal zijn op mijn jaarlijstjes (een plaat die officiëel pas volgend jaar uitkomt telt dus mee voor 2007), ben ik het wel met Thijs eens. Heb de laatste maanden regelmatig vol verwachting ingelogd op Soulseek om te kijken of een bepaalde plaat al was uitgelekt. Veel leuker dan plichtmatig uit te moeten kijken naar een vastgestelde datum.
M'n nieuwsgierigheid wint het altijd.quote:Op donderdag 28 december 2006 15:52 schreef BUG80 het volgende:
[..]
Ik download liever geen gelekte platen, je weet nooit of je met een of andere gare pre-master te maken hebt (zie Radiohead).
Spongebob ostquote:Op vrijdag 5 januari 2007 16:46 schreef Teije het volgende:
jullie vergeten they'll soon discover
Mening?quote:Op vrijdag 5 januari 2007 16:40 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
Sleeping Lessons ook niet.
En New Slang is juist superrustig
Tee-hee, vandaag meteen aangeschaft. Heb hem nog niet kunnen luisteren. Had hem in de pauze gehaald van m'n werk en heb geen Windows Media Player (of soortgelijks) op m'n pc (niet geinstalleerd door systeembeheerquote:Op dinsdag 23 januari 2007 15:36 schreef Jesse- het volgende:
hij ligt in de winkel en staat op de luisterpaal!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |