quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 01:26 schreef thijsdetweede het volgende:
http://www.pitchforkmedia(...)Night_Away_Tra#39182
Insanely anticipated. Juist ja.
Gelukkig kan dat gelek nou ieder moment beginnen;rolling stone heeft zn eerste review ook al neergezet.
quote:pfaf zei:
Hij is inderdaad minder catchy, nummers als So Says I, Saint Simon en Fighting in a Sack ontbreken op het eerste gehoor. Maar dat wil overigens nog niet zeggen dat 'tie niet goed is ik heb juist het gevoel dat 'tie over de hele plaat genomen sterker/stabieler is, maar voor een defintief oordeel is het nog te vroeg natuurlijk.
Niet? Nou, met New Slang komen ze daar wel heel dicht in de buurt.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 14:43 schreef thijsdetweede het volgende:
dan blijft het jammer dat ze nog steeds het perfecte popliedje niet geschreven hebben.
Pff, niet pikken van Olaf.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 14:43 schreef thijsdetweede het volgende:
He, dat klinkt wel als een interessant forum. Waar was dat dan?
Mijn mening:
Huidige favorieten van Wincing: Australia, Phantom Limb en Girl Sailor. Waarschijnlijk is het idd een hele stabiele plaat waar alle nummers goed zijn, maar dan blijft het jammer dat ze nog steeds het perfecte popliedje niet geschreven hebben. Luie donders.
En moge Wincing:Chutes > THX:Pergola
Ik ook niet.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 16:21 schreef thijsdetweede het volgende:
Lezen, michelOlaf vermoedde Wincing:Oh Inverted World = Thx:Pergola. Inmiddels ben ik het daar riant niet mee eens.
Ik zag wel dat je op schalkse wijze de definitie wat wilde aanpassen, maar het idee blijft gejat.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 16:21 schreef thijsdetweede het volgende:
Lezen, michelOlaf vermoedde Wincing:Oh Inverted World = Thx:Pergola. Inmiddels ben ik het daar riant niet mee eens.
quote:Op woensdag 25 oktober 2006 17:36 schreef methodmich het volgende:
[..]
Ik zag wel dat je op schalkse wijze de definitie wat wilde aanpassen, maar het idee blijft gejat.
Verdimme.quote:Op dat andere forum schreef thijsdetweede het volgende:
Ach, Pitchfork : Shins = Gijsbert Kramer : Johan
Die jongens moet je natuurlijk ook niet al te serieus nemen als het om sommige bands gaat.
Denk het ook, ik begin 'm steeds leuker te vindenquote:Op donderdag 26 oktober 2006 00:22 schreef bigshadow het volgende:
Maar wat ik heb gehoord inderdaad geen echte directe knaller, waarschijnlijk toch die groeiplaat
De nieuwe cd moet bij toch even groeien, Oh inverted world is tot nog toe mn favoquote:Op donderdag 26 oktober 2006 16:48 schreef keijz het volgende:
Het nieuwe album is erg goed
Australia
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |