quote:Op woensdag 20 april 2005 00:47 schreef Grobbel het volgende:
Wow, Arcee is wel een van de laatste personen die ik in zo'n topic zou verwachten.
Tijdje geleden in Garden State gehoord en ik vond het gelijk een mooi nummer. Het is sindsdien stilletjes aan nog mooier geworden en ik ben er inmiddels, zoals gezegd, helemaal weg van. Superrelaxed, bijna zwevend nummer.quote:Maarre, hoe kom je zo ineens bij New Slang? Het is toch echt al een 4 jaar oud nummer (alhoewel erg goed natuurlijk).

Niet dusquote:Op zaterdag 31 december 2005 12:14 schreef DaisyDuke het volgende:
Nou, dan gaat komend jaar een prachtjaar voor je worden, want je favoriete bandje gaat met een nieuwe plaat komen!

quote:Op donderdag 15 juni 2006 12:28 schreef Grobbel het volgende:
En ze zijn natuurlijk ook al bevestigd voor Lowlands, voor degenen die dat nog niet wisten.
En daarom gaat LL dus ook niet doorquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 21:51 schreef thijsdetweede het volgende:
[..]
Niet dusZe zeggen dat het bijna af is, maar het gaat toch lekker volgend jaar worden.

Zelf niet naar Lowlands geweest dit jaar, gedeetelijk omdat the Shins niet kwamen. Echt zeer jammer want het is een topbandquote:Op woensdag 9 augustus 2006 01:23 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Komen ze niet op Lowlands? HA! Dat is mooi voor mij, want het zou de enige echte band zou waar ik voor zou gaan.. maar verder lullig voor jullie

Neen, ging niet doorquote:Op zondag 27 augustus 2006 16:32 schreef Frenkel het volgende:
New Slang
Caring Is Creepy
2 hele mooie nummers van The Shins, ik heb ze ontdekt door de soundtrack van Scrubs en Garden State.. (zach Braff is een fan van hun volgens mij) en hele relaxte muziek!
Zag trouwens dat ze ook op Lowlands speelde dit jaar!

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |