De toestenist was/is een ouwehoer!quote:Op dinsdag 6 april 2004 15:34 schreef The het volgende:
Trouwens, ik vond helemaal niet dat het op de plaat zoveel beter was. Ik vond het geweldig hoe ze die sfeer over konden brengen (op mij tenminste). En die toetsenist was echt aardig, heel bescheiden ook.
Mwah, in Vera was hij iig wel redelijk melig. Weinig mis mee, want in alle meligheid deed hij wel een lekker stukje Immigrant song van Led Zep en da's nooit weg (vond de menigte ook)quote:Op dinsdag 6 april 2004 15:38 schreef Z het volgende:
[..]
De toestenist was/is een ouwehoer!
Goede band, heb alleen het eerste album, 2e ken ik van de luisterpaal.quote:Op zondag 28 maart 2004 16:02 schreef -Wepeel2- het volgende:
Wat is dat Saint Simon van het nieuwe album toch een godsgruwelijk heerlijk nummer!
Bedankt voor de tip! Luister veel Shins sinds ik ze zag in Vera en eigenlijk wordt het steeds mooierquote:Op vrijdag 23 april 2004 20:01 schreef ot-m het volgende:
..( en te beluisteren op de 3voor12 site ! )
gelukkig staan de teksten in het boekjequote:Op dinsdag 11 mei 2004 17:55 schreef Canon het volgende:
vandaag chutes too narrow in huis gehaald. fraai doosje, fraaie muziek, lastig meezingen
Ja, ik heb wat tabs gedownload en kwam er bij mijn pogingen tot reproductie ook achter dat hij er hier en daar nogal 'doorheen prutst' met zijn zang (no offense)quote:Op dinsdag 11 mei 2004 17:55 schreef Canon het volgende:
.., fraaie muziek, lastig meezingen
Heb het album sinds een maand weer een paar keer gedraaid.. erg vreemd, eerst vond ik het niet echt bijzonder, waarschijnlijk beinvloed door de toenmalige "recensenten-hype", maar nu ik 'm weer een paar keer heb geluisterd begint het kwartje te vallen... 't is een topplaat (het zonnetje van vandaag kan een rol hierin hebben gespeeld, shin on!)!quote:Op zondag 28 maart 2004 14:04 schreef pfaf het volgende:
[..]
Ja dus, het album moest toch wat groeien, maar ik zet 'm de laatste tijd steeds vaker op
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |