Helemaal niet duur! € 13,-, dus goedkoper dan de CD, net als vroegahquote:Op zaterdag 27 maart 2004 17:49 schreef drelletje het volgende:
[..]
waar heb je die gekocht???? en hoe duur???
IK ook wil!
Trouwens van hun oh,m inverted world staat ook zo een clip op de cd. Die is wel extreem vaag maarja
Ja dus, het album moest toch wat groeien, maar ik zet 'm de laatste tijd steeds vaker opquote:Op zaterdag 28 februari 2004 12:04 schreef pfaf het volgende:
Ik zal ff wat meer luisteren, misschien dat ik mijn mening nog maar eens moet herzien.
Dat nummer pakt je inderdaad bij de eerste seconde alquote:Op zondag 28 maart 2004 16:02 schreef -Wepeel2- het volgende:
Wat is dat Saint Simon van het nieuwe album toch een godsgruwelijk heerlijk nummer!
ik vond het zeker wel vet hoor!!quote:Op zondag 4 april 2004 15:39 schreef Z het volgende:
Ik heb ze gister in de tombola gezien in de Paradiso, het was wel leuk maar nou niet echt een goed optreden. Het lukte ze niet echt om de cd live goed over te brengen. Ik heb ook het CD dat de eerste CD (die ik niet heb) beter is dan ' Chutes To Narrow' , live klonken die nummers beter iig.
Precies zoals jij het zegt was het vanavond ook in Vera: op plaat is het beter dan op de planken. Wel veel enthousiaste reacties uit het publiek.quote:Op zondag 4 april 2004 15:39 schreef Z het volgende:
Ik heb ze gister in de tombola gezien in de Paradiso, het was wel leuk maar nou niet echt een goed optreden. Het lukte ze niet echt om de cd live goed over te brengen. Ik heb ook het CD dat de eerste CD (die ik niet heb) beter is dan ' Chutes To Narrow' , live klonken die nummers beter iig.
wat ook leuk was is dat gewissel van bas/gitaar. Is wel grppig om te zien!quote:Op maandag 5 april 2004 01:06 schreef bukgeit het volgende:
[..]
Precies zoals jij het zegt was het vanavond ook in Vera: op plaat is het beter dan op de planken. Wel veel enthousiaste reacties uit het publiek.
Hier ben ik het dus helemaal niet mee eens. Ik was ook in Vera en ik vond dat alles live prima uit de verf kwam, dat ze elkaar goed aanvulden op de verschillende instrumenten, dat de nummers van beide cd's naadloos gemengd werden met net als op de platen ook lekkere afwisseling van rustige en vlotte nummers, enz. Alleen weer veel te kort hè, zo'n showtje van 75 minuten....quote:Op maandag 5 april 2004 01:06 schreef bukgeit het volgende:
[..]
Precies zoals jij het zegt was het vanavond ook in Vera: op plaat is het beter dan op de planken. ....
Ik miste het uitgebalanceerde geluid van de albums. Helemaal geen slecht optreden, maar minder goed dan wat ik had verwacht.quote:Op maandag 5 april 2004 10:59 schreef Laxe het volgende:
[..]
Hier ben ik het dus helemaal niet mee eens. Ik was ook in Vera en ik vond dat alles live prima uit de verf kwam, dat ze elkaar goed aanvulden op de verschillende instrumenten, dat de nummers van beide cd's naadloos gemengd werden met net als op de platen ook lekkere afwisseling van rustige en vlotte nummers, enz. Alleen weer veel te kort hè, zo'n showtje van 75 minuten....
nix mis met die dans lustige ja!!!quote:Op maandag 5 april 2004 09:28 schreef Meadowmeal het volgende:
Het was zaterdagavond erg fijn!Knap hoe ze die soms aardig complexe nummers live wisten neer te zetten, met nog wat extra peper erin voor de danslustigen (en die waren er vooraan). Onder de minder bekende nummers waren in elk geval When I Goose-step (een briljant singletje uit 2000) en My Seventh Rib (van hun eerste EP uit 1998 en ook op de Know Your Onion-single) Effe slsk aanzetten en je hebt ze zo binnen
Op deze site staat een (voor zover ik weet) volledige discografie: http://www.nellmedia.com/mercer
Eeehm wie bedoel je? Die helemaal vooraan, recht voor de toetsenist?quote:Op maandag 5 april 2004 16:58 schreef drelletje het volgende:
[..]
nix mis met die dans lustige ja!!!![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |