Nintendo.nl is ook om te huilen... wat een sitequote:Op maandag 1 maart 2004 14:51 schreef Lamer_Deluxe het volgende:
Leuk die enquete bij de Nintendo site, na de vraag over de DS loopt hij vast
De derde keer tig vragen overnieuw invullen had ik het wel gezien, tijdsverspilling
quote:Op maandag 1 maart 2004 17:04 schreef 303 het volgende:
Ik mag de enquete niet meer doen omdat ik hem al gedaan heb wat niet zo is![]()
Ik krijg ook altijd die nintendo mailtjes in mijn hotmail en dan kan ik vervolgens niet inloggen en de enquete maken, kut site is het ook...
Maar iemand een idee wanneer er weer nieuw spul komt wat je met je sterren kan bestsellen? Ik heb er nu 4000 en kan wel een leuke game gebruiken![]()
Ik heb ze een mailtje gestuurd en ze mailden terug dat het niet meer zo lang gaat duren, iemand meer info? 4000 punten inwisselen voor een demo van RE4 misschien?![]()
Naa, wij gaan ons niet verlagen.quote:Op maandag 1 maart 2004 18:20 schreef Xrenity het volgende:
Ideetje voor volgende topic titel:
Waar de spellen lekker Nederlands zijn!
ivm met die stomme Xbox draad titel
quote:Op maandag 1 maart 2004 18:53 schreef Xrenity het volgende:
heheWe moeten iig wat leuks hebben
noujaa... dat gaat ook nergens over dan... Zorg dan iig. dat mensen de keus hebben net als bij tekenfilms enzo...quote:Op zondag 29 februari 2004 01:49 schreef Hellrazor het volgende:
[..]
JAAAAAAAAWEEEEEEEL sorry en frans
whehe huilebakkies.quote:Op maandag 1 maart 2004 18:20 schreef Xrenity het volgende:
Ideetje voor volgende topic titel:
Waar de spellen lekker Nederlands zijn!
ivm met die stomme Xbox draad titel
Als je nou 's naar de kwaliteit van de posts zou kijken. In een x-box thread staan meer screens dan alle cube threads bij elkaar.quote:Op maandag 1 maart 2004 18:48 schreef GokuSFE het volgende:
Nog een ideetje: waar we al bij deel 75 zijn
Preciesquote:Op maandag 1 maart 2004 18:24 schreef Xrenity het volgende:
Beetje strijd tussen de console threads vind ik wel grappig eigenlijk
en de screenshots zeggen allesquote:Op maandag 1 maart 2004 19:17 schreef piet_pelle het volgende:
Als je nou 's naar de kwaliteit van de posts zou kijken. In een x-box thread staan meer screens dan alle cube threads bij elkaar.
Ja, precies, F5 of stop en dan nog een keer klikken gooit je weer helemaal terugquote:Op maandag 1 maart 2004 14:57 schreef Notorious_Roy het volgende:
F5 gooit je helemaal terug naar het beginMaar hier lukte de enquete wel. Ik heb de 50 punten erbij
Xbox posts: Screens, reacties:quote:Op maandag 1 maart 2004 19:17 schreef piet_pelle het volgende:
[..]
whehe huilebakkies.
[..]
Als je nou 's naar de kwaliteit van de posts zou kijken. In een x-box thread staan meer screens dan alle cube threads bij elkaar.
Ja, inderdaad, ik kan daar ook elke keer niet vinden waar ik m'n spellen ook alweer moet registreren.quote:Op maandag 1 maart 2004 16:59 schreef Chocobo het volgende:
Nintendo.nl is ook om te huilen... wat een siteAchterlijke genre's ook altijd,.. probeer je game maar eens te zoeken
![]()
mja das idd beroerd gedaanquote:Op maandag 1 maart 2004 19:32 schreef Lamer_Deluxe het volgende:
[..]
Ja, inderdaad, ik kan daar ook elke keer niet vinden waar ik m'n spellen ook alweer moet registreren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |