als je hem graag in het engels wilt kun je hem ook gewoon importerenquote:Op zondag 29 februari 2004 01:29 schreef BDisOKE het volgende:
maar BG&E is er toch zeker niet alleen in het nederlands?
ik doelde er meer op, dat je dan nog een memory card moet, extra controller (altijd leuk), en natuurlijk nog spelletjes.quote:Op zaterdag 28 februari 2004 23:38 schreef gieling het volgende:
[..]
Dat ligt aan wat voor games je voornamelijk speelt
Maar lang nie zo leuk!quote:Op zondag 29 februari 2004 13:29 schreef Fliepke het volgende:
[..]
In verhouding is de Xbox dan goedkoper...
Die originele worden allang niet meer geleverdquote:Op zondag 29 februari 2004 13:35 schreef Herr.Flick het volgende:
[..]
Maar lang nie zo leuk!
En bij de X-box moet je 2 nieuwe controllers kopen,want die orginele zijn echt bagger...
GC hersenloze spellen? mmmhh Toch komt er meer denkwerk aan de pas bij games als Zelda & Metroid dan bij Halo of midtown madness 3.quote:Op zondag 29 februari 2004 13:42 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Die originele worden allang niet meer geleverd
Iedereen krijgt de S tegenwoordig...
En wat nu leuker is, tja dat is een kwestie van smaak. Daar ga ik niet eens over beginnen.
Ik moet zeggen dat ik ze allebei leuk vind op hun eigen manier. GC lekker simpel, gewoon zonder hersens een spelletje doen. XBox meer spanning en sensatie.
Ik bedoel hier meer mee dat de gamecube vooral voor de casual gamer is die vaak effe 10-60 minuutjes wil spelen en de XBox is meer gericht op de hardcore gamer die er nog wel effe een weekendje achter gaat zitten.quote:Op zondag 29 februari 2004 14:05 schreef BMH het volgende:
[..]
GC hersenloze spellen? mmmhh Toch komt er meer denkwerk aan de pas bij games als Zelda & Metroid dan bij Halo of midtown madness 3.
mmhh. Ik zie het juist heel anders. Ik vind de gamecube juist veel meer Hardcore dan de xbox. Xbox heeft veel standaard (niets fout mee) race en shiet spellen, terwijl de gamecube juist remakes krijgt van oude klasiekers. Ik denk niet dat casual gamers oude games opnieuw gaan spelen. Hardcore gamers doen dat wel.quote:Op zondag 29 februari 2004 14:14 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Ik bedoel hier meer mee dat de gamecube vooral voor de casual gamer is die vaak effe 10-60 minuutjes wil spelen en de XBox is meer gericht op de hardcore gamer die er nog wel effe een weekendje achter gaat zitten.
edit - midtown madness is wel een hele vreemde eend in de rij zelda metroid en halo.
interessante kijk op de zaak,quote:Op zondag 29 februari 2004 14:19 schreef BMH het volgende:
[..]
mmhh. Ik zie het juist heel anders. Ik vind de gamecube juist veel meer Hardcore dan de xbox. Xbox heeft veel standaard (niets fout mee) race en shiet spellen, terwijl de gamecube juist remakes krijgt van oude klasiekers. Ik denk niet dat casual gamers oude games opnieuw gaan spelen. Hardcore gamers doen dat wel.
Vind ik niet, ik denk dat je heel lang achter games als Metroid, Zelda en Mario kan zitten.quote:Op zondag 29 februari 2004 14:14 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Ik bedoel hier meer mee dat de gamecube vooral voor de casual gamer is die vaak effe 10-60 minuutjes wil spelen en de XBox is meer gericht op de hardcore gamer die er nog wel effe een weekendje achter gaat zitten.
edit - midtown madness is wel een hele vreemde eend in de rij zelda metroid en halo.
Het probleem is dat als je het hier op fok hebt over casual gamers en hardcore gamers hebt, dan loop je nogal tegen een muur aan. Omdat iedereen hier al een hardcore gamer is!quote:Op zondag 29 februari 2004 14:37 schreef Xrenity het volgende:
[..]
Vind ik niet, ik denk dat je heel lang achter games als Metroid, Zelda en Mario kan zitten.
Beter krijgt de nieuwe Zelda weer OoT kind of graphics en wordt Mario 128 wat
/edit op Fliepke
Nou, ik weet niet of Zelda zo casual is, ik denk dat vooral de echte gamers een Zelda kopen, casual vinden het misschien te 'kiddy'
En halo vind ik helemaaaal voor de casual gamer, maar dat kan ook aan mij liggen
scartblokje? nee toch?quote:Op zaterdag 28 februari 2004 21:19 schreef Together-Alone het volgende:
[..]
in het gc pakket zit:
een gamecube
voedingskabel
aansluitkabel voor op de tv met scartblokje
controller
Als dat waar was, dan was dat ook op de GC een groot succes, en had nintendo die adapter niet uit de handel durven te halen...quote:Op zondag 29 februari 2004 14:39 schreef gieling het volgende:
Ik denk dat online juist iets is voor iedereen, omdat over het algemeen veel mensen multiplayer leuker vinden dan single...
(bij bepaalde games dan wel)
Resident evil serie, Metal Gear Solid enz zijn remakes en niet echt kinder spelletjes.quote:Op zondag 29 februari 2004 14:36 schreef Fliepke het volgende:
[..]
interessante kijk op de zaak,
maar ja die oude klassiekers zijn in feite wel allemaal kinderspellen. Als ik dan kijk naar zelda, mario (metroid effe terzijde). Die spreken toch het meest de casual gamer aan.
Een game als Moto GP 2 is veel te moeilijk voor een casual gamer, en een hardcore gamer zal zich daar dus eerder door aangesproken voelen.
Daarnaast is live! ook niet echt voor casual gamer (zo willen ze wel met het natuurlijk wel brengen), juist het competitie element is echt iets voor de hardcore gamer...
Viewtiful joe ziet er ook "kiddy" uit maar is ook gruwelijk Hardcore. Net zoals Super monkey ball. Altijd lekker frustrerendquote:Op zondag 29 februari 2004 14:47 schreef Xrenity het volgende:
mweh, weet niet of Zelda 'zo makkelijk is'. OoT iig niet, TWW was idd vrij makkelijk (en super!)
Oja, F-Zero GX lijkt me ook niet echt voor de casual gamer, als je die moeilijksgraad ziet, en die heeft geloof ik aardig kleurige covers
Zeg maar tegen je vriendin dat ze Mario kart moet nemen, krijg jij er ook nog eens de Zelda bonus disc bij (moet ik ook nog een keer hebben), heeft zij een relatief makkelijke (maar erg toffe! spreek uit ervaring) game, en jij ook een supergame, 1 van de beste ooit (OoT)
/edit
heb weer te lang lopen typen, ik sluit me iig bij BMH aan!
Je vergeet hierbij dat in bijvoorbeeld dat in de vsquote:Op zondag 29 februari 2004 14:45 schreef BMH het volgende:
[..]
Resident evil serie, Metal Gear Solid enz zijn remakes en niet echt kinder spelletjes.
Ik denk dat casual gamers juist afschrikken van games als Zelda. Dit komt dankzij de graphics. Ze zien een spel met veel kleuren en een cartoony look, en haken al snel af.
Ja maar dat heeft geen invloed op de verkoopcijfers van het spel bij de casual gamer, omdat ze dat simpelweg niet weten.quote:Op zondag 29 februari 2004 14:48 schreef BMH het volgende:
[..]
Viewtiful joe ziet er ook "kiddy" uit maar is ook gruwelijk Hardcore. Net zoals Super monkey ball. Altijd lekker frustrerend
ps. Hoeveel Melee potjes hebben jullie eigenlijk in totaal gespeeld met Super Smash Bros?
Ik heb er nu iets van 500 (moet voor de zekerheid strax nog ff checken).
Wat heeft dit met het onderwerp te maken?quote:Op zondag 29 februari 2004 14:50 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Je vergeet hierbij dat in bijvoorbeeld dat in de vs
45% van alle console gamers onder de 18 is, daarnaast koopt van die 45% maar 4% hun eigen games, de rest wordt gekocht door de ouders.
Daarnaast is het zo 43% van de gamers in de vs in de realiteit vrouwen zijn.
En waar voelen ouders en vrouwen zich sneller tot aangetrokken?
tot die kleurige games.
bron: break into the game industry - Ernest Adams
Owh, dat denk ik wel. F-zero GX & Vieuwtiful Joe zijn beiden dikke hardcore games, en worden echt alleen gekocht door de hardcore gamers. Daarom zijn de verkoopcijfers ook niet zo idioot hoog als bij een game als Halo of GTA 3quote:Op zondag 29 februari 2004 14:52 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Ja maar dat heeft geen invloed op de verkoopcijfers van het spel bij de casual gamer, omdat ze dat simpelweg niet weten.
dat de casual gamer zich niet laat afschrikken door kleurige games!quote:Op zondag 29 februari 2004 14:52 schreef BMH het volgende:
[..]
Wat heeft dit met het onderwerp te maken?
dus vrouwen zijn automatisch casual gamers? En vrouwen gaan altijd voor kleurijke games? Dat is nogal een vooroordeel he.quote:Op zondag 29 februari 2004 14:53 schreef Fliepke het volgende:
[..]
dat de casual gamer zich niet laat afschrikken door kleurige games!
Owh, dus nu zijn wij/ik eeneens te dom om dingen te begrijpen? Nou, ga jij maar lekker programmeren, dan ga ik weer ff een hardcore game spelen.quote:Op zondag 29 februari 2004 14:53 schreef Fliepke het volgende:
-edit- maar goed, ik hou erover op. Het gaat er toch niet bij jullie. ik ga effe proggen.
Oh god, ga me nu niet wijzen op die 2% vrouwelijk hardcore gamers van die groep. Want het is echt een kleine groep...quote:Op zondag 29 februari 2004 14:56 schreef BMH het volgende:
[..]
dus vrouwen zijn automatisch casual gamers? En vrouwen gaan altijd voor kleurijke games? Dat is nogal een vooroordeel he.
dat ligt meer aan het vertrouwen van nintendo in online. Wat ze dus blijkbaar onderschat hebben, want veel mensen vinden dit toch erg leuk.quote:Op zondag 29 februari 2004 14:45 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Als dat waar was, dan was dat ook op de GC een groot succes, en had nintendo die adapter niet uit de handel durven te halen...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |