Game je op de PC of Console of toch liever mobiel of in je browser? Kom je maar niet door een level heen, of is er juist een nieuwe game aangekondigd die je vet lijkt? Hier kun je het hebben over games in de breedste zin van het woord.
Op zaterdag 28 februari 2004 20:01 schreef noizedrive het volgende: Ow? Ik heb hem deze dinsdag bij de media markt in utrecht gekocht en daar wastie 94 euro
Op zaterdag 28 februari 2004 20:01 schreef noizedrive het volgende: Ow? Ik heb hem deze dinsdag bij de media markt in utrecht gekocht en daar wastie 94 euro
De eikels!
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
Ik had onlangs bij game mania een GC gekocht. Maar naar mijn gevoel maakt ie iets te veel lawaai... Ik had van mensen gehoord dat dat slijt is, dat nieuwe gcs dat niet hebben. De gc kwam in de doos van mario sunshine pakket. Dus ik veronderstel dat ie redelijk oud is.
Ik heb natuurlijk een maand garantie en ik zal hem volgende week terugbrengen en met de bon dat ik krijg een nieuwe kopen. NIu vroeg ik me af: wat krijg je in een doorsnee gcpakket? Is dat gewoon gc en controller zonder meer. Natuurlijk weet ik dat je een MK:DD kan kopen maar ik bedoel dus gewoon het pakket dat je voor 99 euro kan kopen.
Op zaterdag 28 februari 2004 21:17 schreef Kondros het volgende: Hey.
Ik had onlangs bij game mania een GC gekocht. Maar naar mijn gevoel maakt ie iets te veel lawaai... Ik had van mensen gehoord dat dat slijt is, dat nieuwe gcs dat niet hebben. De gc kwam in de doos van mario sunshine pakket. Dus ik veronderstel dat ie redelijk oud is.
Ik heb natuurlijk een maand garantie en ik zal hem volgende week terugbrengen en met de bon dat ik krijg een nieuwe kopen. NIu vroeg ik me af: wat krijg je in een doorsnee gcpakket? Is dat gewoon gc en controller zonder meer. Natuurlijk weet ik dat je een MK:DD kan kopen maar ik bedoel dus gewoon het pakket dat je voor 99 euro kan kopen.
THNX
in het gc pakket zit: een gamecube voedingskabel aansluitkabel voor op de tv met scartblokje controller
Developer Midway, bekend van Mortal kombat en haar vreemde manier om games onder de aandacht te brengen, heeft aangekondigd dat het geen toekomst meer ziet in de GameCube. De huidige projecten, waaronder Mortal Kombat Deception (deel 6) zullen alleen zeer waarschijnlijk niet meer uitkomen voor de GameCube.
Nintendo, die voorheen fel reageerde en dreigde om de development-status van de GBA te ontnemen reageerde snel en op een politiek correcte manier. Nintenod kan zich niet meer veroorloven bedrijven te verliezen. Deze kunnen nu immers exclusief gaan ontwikkelen voor de PSP.
De reactie van Nintendo op Midway:
It appears that Midway has made a business decision to stop making titles for the Nintendo GameCube, and while losing a licensee company such as Midway would be a major loss, it appears that they are re-evaluating their business needs. I can tell you that we appreciate the 20 or so titles that Midway did release on the Nintendo GameCube, and some of their future projects look interesting, they have the final decision in this corporate stance. Finally, there are still hundreds of new titles in development for the Nintendo GameCube, so you can look forward to a great library of titles for our system in 2004 and beyond!
Naast Midway melden steeds meer bedrijven dat zij stoppen met het ontwikkelen voor de GameCube. Core en team 17 lieten die ook al eerder weten.
Rocks? Check. Laser beams? Check. Acid? Check. Body bag? Check.
Op zaterdag 28 februari 2004 21:17 schreef Kondros het volgende: Hey.
THNX
Wat maakt er dan veel geluid? Ik heb ook een Mario Sunshine kit gekocht en heb nergens last van...
Op zaterdag 28 februari 2004 22:59 schreef gieling het volgende: En de GC verkoopt zelfs nog beter dan de xbox,
de gc heeft spellen voor alle leeftijden en veel exclusives, mario en zelda. dat trekt mensen, en nu is de cube nog aantrekelijker geworden door de prijsverlaging
gamecube heeft gewoon een vet verkeerde doelgroep... de doorsnee nintendo gamer wil aleen maar exclusieve games zien waar van die pokke sterretjes bij zitten.... en aangezien de gemiddelde leeftijd op de gamecube lager ligt dan die van iedere andere console.... hebben ze geen zin om games met geweld en stuff daarop uit te brengen... ook omdat de fans liever een zelda kopen dan een GTA
RRoD : Het is niet de vraag OF het gebeurt, maar WANNEER het gebeurt!