Zoals deze?quote:Op woensdag 3 maart 2004 16:04 schreef King_of_cubes het volgende:
waarom moet ik nou de kwelling ondergaan: het schuimbekken bij fotos van mgs the twin snakes
HET DUURT NOG ZO LANG![]()
![]()
ik denk dat ik hem niet ga halen, lijkt me niet zoveel aan eigenlijkquote:Op woensdag 3 maart 2004 16:11 schreef BMH het volgende:
[..]
Zoals deze?
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
![]()
Gewoon een keer lenen van iemand.quote:Op woensdag 3 maart 2004 16:26 schreef gamecube_master het volgende:
[..]
ik denk dat ik hem niet ga halen, lijkt me niet zoveel aan eigenlijk![]()
ja, ik denk het. ik ken er genoeg die hem halen.quote:Op woensdag 3 maart 2004 16:30 schreef BMH het volgende:
[..]
Gewoon een keer lenen van iemand.
splinter cell lijkt heel veel op MGS. Alleen MGS voelt veel Japanser aan.quote:Op woensdag 3 maart 2004 16:33 schreef gamecube_master het volgende:
[..]
ja, ik denk het. ik ken er genoeg die hem halen.
maar ik denk als ik hem leen het toch geen zak zal aan vinden, ik ben nooit zo'n fan van metal gear solid geweest.
ik hou meer van mario, zelda, viewtiful joe en dat soort spellen. ik speel alleen schietspel zoals splinter cell en call of duty
MGS vind ik net iets lomper dan splinter cell, bij splinter cell is het net iets meer sluipen enzoquote:Op woensdag 3 maart 2004 16:35 schreef BMH het volgende:
[..]
splinter cell lijkt heel veel op MGS. Alleen MGS voelt veel Japanser aan.
Vind ik eigenlijk niet, MGS is veeeeel meer arcade like, en SC heeft geen bazen zoals MGS (vind ik weer leuker) beide zijn het wel toppertjes, maar ik heb 1 al een keer gespeeld en TTS lijkt me dan ook niet veel nieuws bieden.quote:Op woensdag 3 maart 2004 16:35 schreef BMH het volgende:
[..]
splinter cell lijkt heel veel op MGS. Alleen MGS voelt veel Japanser aan.
ik denk dat atari een dikke fout maakt, ik denk dat hitman 3 voor geen meter verkoopt op de cubequote:Op woensdag 3 maart 2004 18:35 schreef BMH het volgende:
KLIK HIER!
Of Atari maakt een dikke fout, of Hitman 3 komt naar de Gamecube (zeer onwaarschijnlijk).
kwel me niet zoquote:Op woensdag 3 maart 2004 16:11 schreef BMH het volgende:
[..]
Zoals deze?
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
![]()
nopequote:Op woensdag 3 maart 2004 18:44 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
het ziet er wel beeldschoon uit vinden jullie ook niet
Hitman 2 is toch ook gewoon op de cube verschenen?quote:Op woensdag 3 maart 2004 18:41 schreef gamecube_master het volgende:
ik denk dat atari een dikke fout maakt, ik denk dat hitman 3 voor geen meter verkoopt op de cube
jaquote:Op woensdag 3 maart 2004 18:57 schreef speknek het volgende:
[..]
Hitman 2 is toch ook gewoon op de cube verschenen?
man dit is echt een van de beste games die op de cube uitkomt het is net als splinter cell alleen dan met een verhaal!!!!quote:Op woensdag 3 maart 2004 16:26 schreef gamecube_master het volgende:
[..]
ik denk dat ik hem niet ga halen, lijkt me niet zoveel aan eigenlijk![]()
Ook niet direct mijn soort spel... Ik ben er zo één die de Gamecube vooral heeft voor de leuke kleurtjes en de cartoon-achtige spellen...quote:Op woensdag 3 maart 2004 19:43 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
man dit is echt een van de beste games die op de cube uitkomt het is net als splinter cell alleen dan met een verhaal!!!!
Dus splinter cell heeft geen verhaalquote:Op woensdag 3 maart 2004 19:43 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
man dit is echt een van de beste games die op de cube uitkomt het is net als splinter cell alleen dan met een verhaal!!!!
jawel maar een slechter verhaal dan MGS.quote:Op donderdag 4 maart 2004 07:57 schreef Tain het volgende:
[..]
Dus splinter cell heeft geen verhaal
Onzin,.. is heel iets ander. SC is veel realistischer dan MGS. MGS neigt meer naar de science fiction toe....... Het is maar waar je van houdquote:Op donderdag 4 maart 2004 08:18 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
jawel maar een slechter verhaal dan MGS.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |