quote:Op dinsdag 2 maart 2004 22:04 schreef gamecube_master het volgende:
wat nieuwe reclame filmpjes van metal gear solid: TTS
http://jpn01.konami.co.jp/movie/mgs_tts/30_01_pre.wmv
http://jpn01.konami.co.jp/movie/mgs_tts/15_01_pre.wmv
quote:Op dinsdag 2 maart 2004 14:26 schreef BMH het volgende:
Metal Gear Solid: The Twin Snakes site is vernieuwd
Dit is niet de nieuwe site, maar de oude vernieuwd. Je kunt hem hier Vinden.
Check die TV ads!!!!!!!
Sucky man!
Gelukkig zijn er 4 verschillende reclame spotjes. Hopelijk zijn die andere cooler.
Jammer, geen zin om al die mini-games opnieuw te unlocken en die dood saaie Story mode opnieuw te halenquote:Op dinsdag 2 maart 2004 18:36 schreef BMH het volgende:
[..]
Goede vraag. Het antwoord is: Niet! Je kunt natuurlijk wel de hele Mario Party 5 savegame van je mem card afhalen![]()
De 100% zekerheid dat het niet meer om een techdemo zou gaan zou ik al fijn vinden om te horen.quote:Op woensdag 3 maart 2004 00:59 schreef ASSpirine het volgende:
ik wacht met smart op mario 128...
nieuws, wat beelden zou al genoeg moeten zijn
Aldus Jason Rubin Directeur van Naughty Dogquote:J.R.: Nintendo had the drivers and the hardware, not to mention the franchises to make it number 1. They just didn't use them like I would have used them. It has always been my dream to work with the guys at Nintendo on a dream project and if things keep going the way they are, I just might get my wish. **he winks at the camera**
ja, zou leuk zijn als ze een nieuw en goed spel voor de cube maken met nieuw character, dat zou goed voor de verkopen van de cube zijnquote:Op woensdag 3 maart 2004 09:58 schreef Notorious_Roy het volgende:
Wow, Jak is een topper! Kunnen ze meteen een nieuwe character voor nintendo maken!
Golden Sun? Is daar al meer over bekend?quote:Op woensdag 3 maart 2004 10:31 schreef BMH het volgende:
De onofficele lijst met games voor de E3 schijnt openbaar gemaakt te zijn. Dit kwam ik tegen wat mij opviel:
Viewtiful Joe PlayStation2
Battlefield 1942 Xbox
Star Wars Battle Squadron (Factor 5) Gamecube
Perfect Dark Zero (Rare) Xbox
Pilotwings 2 Gamecube
Golden Sun Gamecube
Mario 128 Gamecube
Metroid Prime 2 Gamecube
Paper Mario Gamecube
Zelda (EGM 04.01.04) Game Boy Advance
Zelda The Wind Waker 2 Gamecube
Super Monkey Ball 3 GC
Grand Theft Auto Game Boy Advance
Een hele zwakke lijst voor de Gamecube verder. Bijna alle games komen op de PS2 en Xbox uit en niet op de GC.
Hier is de hele lijst.
Ook leuk:
[afbeelding]
Dorimaga scores:
MGS:TTS 8/9/10/8
Mobile Suit Gundam: Senshitachi no Kiseki 8/7/7
Is dat toch een rijtje must-haves!quote:Op woensdag 3 maart 2004 10:31 schreef BMH het volgende:
Pilotwings 2 Gamecube
Golden Sun Gamecube
Mario 128 Gamecube
Metroid Prime 2 Gamecube
Paper Mario Gamecube
Zelda The Wind Waker 2 Gamecube
Egt alles aan deze game schreeuwt gewoon: must-have! must-have!quote:Op woensdag 3 maart 2004 15:01 schreef gamecube_master het volgende:
betere versies van de plaatjes van resident evil 4
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |