Hou ons op de hoogte, want de laatste tijd zijn de reviews van verschillende games om tequote:Op dinsdag 2 maart 2004 14:47 schreef Notorious_Roy het volgende:
PoP is erg stoer! Tis best moeilijk, ik ben niet zo'n behendigheids gamer (spring nog weleens een afgrond in) maar ziet er mooi uit, geluid is cool, gevechten zijn ook ok. Kan er verder nog niet veel over zeggen
Uurtje bezig nu.
Kirby game ik vanavond wel ofzo.
ik heb liever dat op de E3 veel beeldmateriaal enzo wordt getoond dan dat het uitgelekt nieuws isquote:Op dinsdag 2 maart 2004 15:59 schreef febster het volgende:
Petje af voor Nintendo
Geen gelekt nieuws over de DS, (zeer) weinig beelden (nog steeds!) van RE4, geen enkel screenshotje van Metroid Prime 2, Mario 128, Zelda: The Wind waker 2 (of de realistische SpaceWorld 2000 variant), geen Game Zero nieuws, niks van Silicon Knights, noem het maar op...
of dit positief of negatief is laat ik aan jullie over, ik zelf hou er wel van, mits het natuurlijk dadelijk bij de komende E3 niet mega tegen valt
De E3 van dit jaar word de E3 van Nintendo. Nieuwe Zelda's (GBA & GC), nieuwe Metroid, Star Fox 2, Pikmin 2, Resident Evil 4, Mario 128, Paper Mario, Mario Tennis, Mario party 6, Nintendo DS, Gameboy "next", Giftpia, Geist, Baten Kaitos, Tales of Sumphonia enz enzquote:Op dinsdag 2 maart 2004 15:59 schreef febster het volgende:
Petje af voor Nintendo
Geen gelekt nieuws over de DS, (zeer) weinig beelden (nog steeds!) van RE4, geen enkel screenshotje van Metroid Prime 2, Mario 128, Zelda: The Wind waker 2 (of de realistische SpaceWorld 2000 variant), geen Game Zero nieuws, niks van Silicon Knights, noem het maar op...
of dit positief of negatief is laat ik aan jullie over, ik zelf hou er wel van, mits het natuurlijk dadelijk bij de komende E3 niet mega tegen valt
de gameboy "next" laat nintendo toch niet deze E3 zien? toch pas volgend jaar?quote:Op dinsdag 2 maart 2004 16:27 schreef BMH het volgende:
[..]
De E3 van dit jaar word de E3 van Nintendo. Nieuwe Zelda's (GBA & GC), nieuwe Metroid, Star Fox 2, Pikmin 2, Resident Evil 4, Mario 128, Paper Mario, Mario Tennis, Mario party 6, Nintendo DS, Gameboy "next", Giftpia, Geist, Baten Kaitos, Tales of Sumphonia enz enz
Even terug naar de brugklas, Economie les 1. Alleen als de DS en GB zich op dezelfde markt zouden richten is dat het geval. En dat is volgens Nintendo dus niet zo.quote:Op dinsdag 2 maart 2004 16:33 schreef Notorious_Roy het volgende:
Lijkt me iig niet verstandig om de nieuwe GB nu al te laten zien... Dat zou de eigen DS de das om doen...
Mensen die twijfelen over de DS, en zien dat de GBnext ook uitkomt kopen de DS niet. Heeft niets met verschillende markten te maken.quote:Op dinsdag 2 maart 2004 16:44 schreef Fusion het volgende:
[..]
Even terug naar de brugklas, Economie les 1. Alleen als de DS en GB zich op dezelfde markt zouden richten is dat het geval. En dat is volgens Nintendo dus niet zo.
BG&Equote:Op dinsdag 2 maart 2004 13:37 schreef MeZZiN het volgende:
en je kan bij de postbank een E-go card (is een VISA creditcard)halen voor ongeveer 25 euro per jaar ... alles via Mijn postbank te regelen. (Die stome stem van howard gelijk in je kop...) oh wel lekker goedkoop en handig. dus voor dat geld kan je het niet laten want je heb het er naar 2 bestellingen wel uit. en anders het je nog een studenten creditkaart van de postbank.
Op Xboxworld.nlquote:Op dinsdag 2 maart 2004 16:46 schreef pkwarts het volgende:
screenshots uit de [b]gamecube versie van the movies:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Precies, dat verwacht ik ook... Daarom kunnen ze beter de nieuwe GB nog niet releasen denk ik. Anders heb je strax echt alleen de echte gamers die de NDS aanschaffen.quote:Op dinsdag 2 maart 2004 16:54 schreef febster het volgende:
[..]
Op Xboxworld.nl?
Voor de leek (en dat zijn de meeste portable gamers) zijn de GB DS en de GBA2/Next concurrenten, en als je op de ene erg creatieve dingen kan maar niet in 3D en op de andere wel, dan denk ik toch dat iedereen massaal die GBA2 aanschaft
tenzij de gameboy "next" veel later uitkomt dan de DS, daarom denk ik dat nintendo deze E3 de gameboy "next" nog niet laat zien. En trouwens, je had allang al wat gehoord van nintendo of geruchten als nintendo de gameboy "next wil laten zien op de E3. Ik denk wel dat als bijde spelcomputers ong. in het zelfde jaar uitkomt nintendo failliet gaat want dan verkoopt de DS niet en de gameboy "next" wel. iedereen wil namelijk een gameboy hebben, de naam gameboy zegt mensen veel, daarom denk ik ook dat de sony met hun psp veel hun best moet doen om een goeie concurrent te zijn van nintendo. Ik hoop dat nintendo nog even wacht met het uitbrengen van de gameboy "next", ik denk ook dat nintendo net iets te vroeg is met de DS, ze kunnen beter een nieuwe gameboy lanceren en dat een concurrent van de psp laten worden en daarna, na ong. 1.5 jaar de DS lanceren. Ik denk dat nintendo daar veel meer winst uit kan halen.quote:Op dinsdag 2 maart 2004 16:48 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Mensen die twijfelen over de DS, en zien dat de GBnext ook uitkomt kopen de DS niet. Heeft niets met verschillende markten te maken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu wachten op PoP 2
En zo ff verder met BG&E, ook egt een superspel, wat ik er tot nu toe van heb gespeeld dan.Xbox360 Gamertag / PSN Tag: GokuSFE
quote:Op dinsdag 2 maart 2004 17:30 schreef GokuSFE het volgende:
Vond PoP achteraf eigenlijk te makkelijk, jammer genoeg. Op 1 of 2 frustratie momenten na (ergens op t eind in de 'lift', die Farah was toen soms erg snel de pijp uit), nergens problemen mee gehad, en soms ook maar de visions ff weggeklikt, anders was de uitdaging helemaal weg.
Dit is allemaal niet egt negatief bedoeld, maar PoP had gewoon 2x zo lang moeten zijn, en een tikkie moeilijker. Maar voor 35 euro gaan we niet te moeilijk doen, want voorderest was alles super: grafisch, geluid, sfeertje, gameplayyeah right jongen, jij hebt me daar een partij lopen godverren op dat spel, dat het onmogelijk was enzo :pSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu wachten op PoP 2
En zo ff verder met BG&E, ook egt een superspel, wat ik er tot nu toe van heb gespeeld dan.
ze konden je 5 huizen verderop horen schelden
ohoh, wat makkelijk ging het tochmoh
Goede vraag. Het antwoord is: Niet! Je kunt natuurlijk wel de hele Mario Party 5 savegame van je mem card afhalenquote:Op dinsdag 2 maart 2004 17:33 schreef HomerJ het volgende:
Movies idd wel grappig maar geen Topgame.. mischien budget over jaartje.
Weet trouwens iemand hoe je records van MP 5 mini-games kan wissen? Ze zijn 'té perfect
of je plaatst hem over naar je 2e mem card (als je die hebt)quote:Op dinsdag 2 maart 2004 18:36 schreef BMH het volgende:
[..]
Goede vraag. Het antwoord is: Niet! Je kunt natuurlijk wel de hele Mario Party 5 savegame van je mem card afhalen![]()
quote:Op dinsdag 2 maart 2004 18:31 schreef madjacksss het volgende:
<blockquote><span style="font-size: 10px;">quote:</span><div class="quote">Op dinsdag 2 maart 2004 17:30 schreef GokuSFE het volgende:
Vond PoP achteraf eigenlijk te makkelijk, jammer genoeg. Op 1 of 2 frustratie momenten na (ergens op t eind in de 'lift', die Farah was toen soms erg snel de pijp uit), nergens problemen mee gehad, en soms ook maar de visions ff weggeklikt, anders was de uitdaging helemaal weg.
Dit is allemaal niet egt negatief bedoeld, maar PoP had gewoon 2x zo lang moeten zijn, en een tikkie moeilijker. Maar voor 35 euro gaan we niet te moeilijk doen, want voorderest was alles super: grafisch, geluid, sfeertje, gameplayDat was zo'n frustratiemoment dusSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.yeah right jongen, jij hebt me daar een partij lopen godverren op dat spel, dat het onmogelijk was enzo :p
ze konden je 5 huizen verderop horen schelden
ohoh, wat makkelijk ging het tochKheb tog ook niet gezegd dat er geen enkele frustratie was. Maar die hing altijd samen met die gekke Farah, let je ff niet op, hopsa, dood
En schelden en ff een keer met je controller smijten lucht idd op.Xbox360 Gamertag / PSN Tag: GokuSFE
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |