abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_18265612
Hard aanpakken dit soort zaken. We hebben een heel erg mooi leger wat staat te trappelen om ingezet te mogen worden. Gewoon met een Leopard A6 tank het kamp binnenscheuren. Apache helicopter erboven en belastinginspecteurs met bivakmutsen.

[ Bericht 0% gewijzigd door Steijn op 08-04-2004 02:06:14 ]
  donderdag 8 april 2004 @ 08:14:21 #77
24184 speedfreakssj
Bryan Adams- Run to you :9~
pi_18267346
de ambtenaren van tegenwoordig zijn gewoon een stel mietkes. dan ga je er onherkendbaar naartoe en zet je een verdacht pakketje neer met een paar KG C4 ofzo weg kamp.
  donderdag 8 april 2004 @ 10:36:01 #78
74399 TheDon18
Proud to have Maud!
pi_18268989
quote:
Op donderdag 8 april 2004 08:14 schreef speedfreakssj het volgende:
de ambtenaren van tegenwoordig zijn gewoon een stel mietkes. dan ga je er onherkendbaar naartoe en zet je een verdacht pakketje neer met een paar KG C4 ofzo weg kamp.
Je zegt dat die inspecteurs mietjes zijn, maar vervolgens plak je er een oplossing achteraan die nog veel lafhartiger is
  donderdag 8 april 2004 @ 10:41:41 #79
74399 TheDon18
Proud to have Maud!
pi_18269109
quote:
Op donderdag 8 april 2004 01:57 schreef Steijn het volgende:
Hard aanpakken dit soort zaken. We hebben een heel erg mooi leger wat staat te trappelen om ingezet te mogen worden. Gewoon met een Leopard A6 tank het kamp binnenscheuren. Apache helicopter erboven en belastinginspecteurs met bivakmutsen.
En daar hebben we nog zo'n figuur dat claimt op de Universiteit in Twente te zitten, maar ondertussen reacties aandraagt op niveau van een VBO-bruggertje
  donderdag 8 april 2004 @ 11:57:08 #80
24184 speedfreakssj
Bryan Adams- Run to you :9~
pi_18270884
quote:
Op donderdag 8 april 2004 10:36 schreef TheDon18 het volgende:

[..]

Je zegt dat die inspecteurs mietjes zijn, maar vervolgens plak je er een oplossing achteraan die nog veel lafhartiger is
waarom? we moeten toch meegaan et de tijd?

orry hoor maar als de politie al niks doet wie doet er dan wel wat>
pi_18271461
quote:
Op donderdag 8 april 2004 10:41 schreef TheDon18 het volgende:

[..]

En daar hebben we nog zo'n figuur dat claimt op de Universiteit in Twente te zitten, maar ondertussen reacties aandraagt op niveau van een VBO-bruggertje
Wat vind jij dan dat er moet gebeuren? Ik Vind ook niet dat ze weggevaagd moeten worden, zolang ze zich maar aan onze regels houden en dus onze belasting (net als jij en ik) betalen. Lijkt me logisch toch?
Yeah baby Yeah!
pi_18272398
quote:
Op donderdag 8 april 2004 12:21 schreef Elgigante het volgende:

[..]

Wat vind jij dan dat er moet gebeuren? Ik Vind ook niet dat ze weggevaagd moeten worden, zolang ze zich maar aan onze regels houden en dus onze belasting (net als jij en ik) betalen. Lijkt me logisch toch?
En wat zijn onze regels, ambtenaren welke om te kopen zijn, en aleen maar een berisping krijgen, maar niet aan de hoogste boom genageld worden.
pi_18276409
quote:
Op donderdag 8 april 2004 10:36 schreef TheDon18 het volgende:

[..]

Onzin. Oog om oog, tand om tand!
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_18277661
quote:
Op donderdag 8 april 2004 13:01 schreef Basp1 het volgende:

[..]

En wat zijn onze regels, ambtenaren welke om te kopen zijn, en aleen maar een berisping krijgen, maar niet aan de hoogste boom genageld worden.
Ik vind het ook ridicuul inderdaad dat men het eerst steevast ontkend en kreten roept als bevooroordeeld, en stigmatiserend, waar men in het vervolg overgaat tot incidenteel wat (van (tevoren al door iedereen werd beweerd, maar door de overheid structureel werd ontkend) weer overgaat tot stelselmatig en structureel.
Nu zijn hier natuurlijk veel ambtenaren bij betrokken en gezien het recente opschoningsbeleid bij de belastingdienst probeert men veel te verzwijgen en in de doofpot te stoppen. Ik vind derhalve dat iedereen die hieraan me gewerkt heeft accut ontslagen moet worden (zonder de bekende oprotpremis, want het is in feite wanbeleid en disfunctioneren) en dat de kampers een naheffing krijgen over 21 jaar die ze in termijnen mogen ophoesten.
Yeah baby Yeah!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')