Je zegt dat die inspecteurs mietjes zijn, maar vervolgens plak je er een oplossing achteraan die nog veel lafhartiger isquote:Op donderdag 8 april 2004 08:14 schreef speedfreakssj het volgende:
de ambtenaren van tegenwoordig zijn gewoon een stel mietkes. dan ga je er onherkendbaar naartoe en zet je een verdacht pakketje neer met een paar KG C4 ofzo weg kamp.
En daar hebben we nog zo'n figuur dat claimt op de Universiteit in Twente te zitten, maar ondertussen reacties aandraagt op niveau van een VBO-bruggertjequote:Op donderdag 8 april 2004 01:57 schreef Steijn het volgende:
Hard aanpakken dit soort zaken. We hebben een heel erg mooi leger wat staat te trappelen om ingezet te mogen worden. Gewoon met een Leopard A6 tank het kamp binnenscheuren. Apache helicopter erboven en belastinginspecteurs met bivakmutsen.
waarom? we moeten toch meegaan et de tijd?quote:Op donderdag 8 april 2004 10:36 schreef TheDon18 het volgende:
[..]
Je zegt dat die inspecteurs mietjes zijn, maar vervolgens plak je er een oplossing achteraan die nog veel lafhartiger is![]()
Wat vind jij dan dat er moet gebeuren? Ik Vind ook niet dat ze weggevaagd moeten worden, zolang ze zich maar aan onze regels houden en dus onze belasting (net als jij en ik) betalen. Lijkt me logisch toch?quote:Op donderdag 8 april 2004 10:41 schreef TheDon18 het volgende:
[..]
En daar hebben we nog zo'n figuur dat claimt op de Universiteit in Twente te zitten, maar ondertussen reacties aandraagt op niveau van een VBO-bruggertje![]()
En wat zijn onze regels, ambtenaren welke om te kopen zijn, en aleen maar een berisping krijgen, maar niet aan de hoogste boom genageld worden.quote:Op donderdag 8 april 2004 12:21 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Wat vind jij dan dat er moet gebeuren? Ik Vind ook niet dat ze weggevaagd moeten worden, zolang ze zich maar aan onze regels houden en dus onze belasting (net als jij en ik) betalen. Lijkt me logisch toch?
Onzin. Oog om oog, tand om tand!quote:Op donderdag 8 april 2004 10:36 schreef TheDon18 het volgende:
[..]
Je zegt dat die inspecteurs mietjes zijn, maar vervolgens plak je er een oplossing achteraan die nog veel lafhartiger is![]()
Ik vind het ook ridicuul inderdaad dat men het eerst steevast ontkend en kreten roept als bevooroordeeld, en stigmatiserend, waar men in het vervolg overgaat tot incidenteel wat (van (tevoren al door iedereen werd beweerd, maar door de overheid structureel werd ontkend) weer overgaat tot stelselmatig en structureel.quote:Op donderdag 8 april 2004 13:01 schreef Basp1 het volgende:
[..]
En wat zijn onze regels, ambtenaren welke om te kopen zijn, en aleen maar een berisping krijgen, maar niet aan de hoogste boom genageld worden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |