Wie fietst Donner rechtsvoorbij ?quote:Op zaterdag 6 maart 2004 15:50 schreef schatje het volgende:
[..]
En daarom kan rechts nu niets ondernemen??
Wees eens realistisch. Er zijn altijd mensen die ergens onder uit komen, zo gaat dat nou eenmaal. Dan kan je wel voor miljoenen euro's aan ME inzetten om dat soort kampen te ontruimen en braaf hun belastingaanslag te laten betalen, maar dat werkt dus niet. Zolang het niet algemeen bekend is en men er niet meer asociaal van gaat doen om het te ontduiken is er geen probleem. Grappig trouwens om al die schokkende reacties van ministers etc. te horen.quote:Op zaterdag 6 maart 2004 15:58 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Wat een onzin. Met deze redenatie kan iedereen onder belasting betalen uitkomen door het de belastingdienst maar zo moeilijk mogelijk te maken.
Dan blijft staan dat je blijkbaar onder belastingen uit kunt komen als je maar asociaal genoeg doet en je het de belastingdienst maar moeilijk genoeg maakt.quote:Op zaterdag 6 maart 2004 18:52 schreef Pizza_Shooter het volgende:
[..]
Wees eens realistisch. Er zijn altijd mensen die ergens onder uit komen, zo gaat dat nou eenmaal. Dan kan je wel voor miljoenen euro's aan ME inzetten om dat soort kampen te ontruimen en braaf hun belastingaanslag te laten betalen, maar dat werkt dus niet. Zolang het niet algemeen bekend is en men er niet meer asociaal van gaat doen om het te ontduiken is er geen probleem. Grappig trouwens om al die schokkende reacties van ministers etc. te horen.
Jep.quote:Op zaterdag 6 maart 2004 18:53 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Dan blijft staan dat je blijkbaar onder belastingen uit kunt komen als je maar asociaal genoeg doet en je het de belastingdienst maar moeilijk genoeg maakt.
Dan krijg je een sneeuwbaleffect dusquote:Op zaterdag 6 maart 2004 18:55 schreef Pizza_Shooter het volgende:
[..]
Jep.
quote:Op zaterdag 6 maart 2004 18:57 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Dan krijg je een sneeuwbaleffect dus
quote:Op zaterdag 6 maart 2004 18:52 schreef Pizza_Shooter het volgende:
Zolang het niet algemeen bekend is en men er niet meer asociaal van gaat doen om het te ontduiken is er geen probleem
Het is algemeen bekend inmiddels.quote:Op zaterdag 6 maart 2004 19:01 schreef Pizza_Shooter het volgende:
[..]
[..]
.
Nu wel ja, dat betreur ik ook ten zeerste. Er zal nu noodgedwongen even de schijn opgehouden moeten worden dat er wél wat gebeurt.quote:Op zaterdag 6 maart 2004 19:02 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Het is algemeen bekend inmiddels.
Dat lukt niet.quote:Op zaterdag 6 maart 2004 19:03 schreef Pizza_Shooter het volgende:
[..]
Nu wel ja, dat betreur ik ook ten zeerste. Er zal nu noodgedwongen even de schijn opgehouden moeten worden dat er wél wat gebeurt.
Oh, dus jij zou het fijn vinden als jouw zuurverdiende belastingcenten worden gebruikt om met honderden ME'ers tegelijk woonwagenkampen en Hell's Angels panden binnen te dringen? Alleen maar om hun ook belasting te laten betalen? Als je dat wilt bekostigen zal de belasting toch echt aardig verhoogd moeten worden.quote:Op zaterdag 6 maart 2004 19:08 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Dat lukt niet.
Nee ik vind dat niet fijn. Maar asociaal gedrag belonen is ook niet fijn. Verhaal die kosten dan maar op die lui die zoveel overlast veroorzaken.quote:Op zaterdag 6 maart 2004 19:20 schreef Pizza_Shooter het volgende:
[..]
Oh, dus jij zou het fijn vinden als jouw zuurverdiende belastingcenten worden gebruikt om met honderden ME'ers tegelijk woonwagenkampen en Hell's Angels panden binnen te dringen? Alleen maar om hun ook belasting te laten betalen? Als je dat wilt bekostigen zal de belasting toch echt aardig verhoogd moeten worden.
Nee, dat is een reeële oplossing zeg.quote:Op zaterdag 6 maart 2004 19:24 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Nee ik vind dat niet fijn. Maar asociaal gedrag belonen is ook niet fijn. Verhaal die kosten dan maar op die lui die zoveel overlast veroorzaken.
Ja kom op zeg. Zij vertikken het belasting te betalen, zij stellen zich zo asociaal op dat er ME bij moet komen. Heel erg raar dat ze dan ook voor de kosten moeten op draaien zeg.quote:Op zaterdag 6 maart 2004 19:32 schreef Pizza_Shooter het volgende:
[..]
Nee, dat is een reeële oplossing zeg.Die kosten zijn echt gigantisch en die laat je hun ophoesten? Alsof je daar geld vandaan kan krijgen.
Eerst ff oefenen op het drinken van motorolie danquote:Op zaterdag 6 maart 2004 19:37 schreef Megumi het volgende:
Maar lid geworden van de hells angeles.![]()
Het zijn geen kale kippen, er valt heus wel genoeg te plukken. Jarenlang wietplanten verbouwen, drugs verhandelen en mensen oplichten leverde vast genoeg op.quote:Op zaterdag 6 maart 2004 19:32 schreef Pizza_Shooter het volgende:
[..]
Nee, dat is een reeële oplossing zeg.Die kosten zijn echt gigantisch en die laat je hun ophoesten? Alsof je daar geld vandaan kan krijgen.
Gigantische hoeveelheden geld verkregen uit illegale activiteitend, dus niet belast. Je kunt best ¤500.000 willen opeisen aan inkomsten uit bepaalde (illegale) activiteiten, maar uiteindelijk is het verschuldige bedrag simpelweg niet innen (op juridische gronden); hetgeen in de boeken staat is een marginaal deel van de daadwerkelijke inkomsten. Standaard IB of OB zal derhalve weinig opleveren. De vrijstelling van (criminele fiscale) vrijstaten i.c.m. 'das gesundes volksempfinden' is een geval van cognitieve dissonantie tussen journalistiek en werkelijkheid met als gevolg dat meer vermogende en geaccepteerde 'vrijstaten' momenteel onderbelicht blijven.quote:Op zondag 7 maart 2004 00:31 schreef StefanP het volgende:
Eens te meer blijkt dat vrijwel niemand goed leest.... er staat duidelijk dat het om gigantische hoeveelheden geld gaat. Dus het kost niet meer dan dat het oplevert, en zelfs al was dat zo, dan zou het nog de moeite waard zijn. Laat dat tuig ook maar eens werken voor hun geld, net als de rest van Nederland. Nou ja, min alle uitkeringstrekkers dan...
En daar is dus de pluk ze wetgeving voor uitgevonden dan wordt er een schatting gemaakt van de inkomsten en hier gewoon IB of OB over geeist. Niet dat dat veel uitmaakt want deze mensen laten zich dan gewoon failliet verklaren en rijden weer verder in hun bmw 5-serie.quote:Op zondag 7 maart 2004 01:10 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Gigantische hoeveelheden geld verkregen uit illegale activiteitend, dus niet belast. Je kunt best ¤500.000 willen opeisen aan inkomsten uit bepaalde (illegale) activiteiten, maar uiteindelijk is het verschuldige bedrag simpelweg niet innen (op juridische gronden); hetgeen in de boeken staat is een marginaal deel van de daadwerkelijke inkomsten. Standaard IB of OB zal derhalve weinig opleveren. De vrijstelling van (criminele fiscale) vrijstaten i.c.m. 'das gesundes volksempfinden' is een geval van cognitieve dissonantie tussen journalistiek en werkelijkheid met als gevolg dat meer vermogende en geaccepteerde 'vrijstaten' momenteel onderbelicht blijven.
das dan best frappant.. we hebben nu een rechts kabinet en ik zie m'n kosten alleen maar hoger worden.quote:Op zaterdag 6 maart 2004 15:27 schreef StefanP het volgende:
Er hoeft niets te onderbouwd te worden, het is allang duidelijk waar links aan de macht toe leidt. Normale burgers uitzuigen, werkende mensen straffen en criminelen en allochtonen knuffelen.
Gek he dat je je brommerrijbewijs kwijtraakt als je de regels aan je laars lapt?quote:verplichte rijexamens voor bromfietsers en na drie overtredingen ben je hem weer kwijt
Tja, valt tegen hč, dat begrotingstekort.quote:Op dinsdag 9 maart 2004 03:11 schreef MokroKees het volgende:
[..]
das dan best frappant.. we hebben nu een rechts kabinet en ik zie m'n kosten alleen maar hoger worden.
Hogere ziektenkostenpremie die ze nu alweer gaan verhogen onder een no claim lulverhaal.
De euro... hogere prijzen voor openbaar vervoer, en binnenkort weer hogere prijzen voor je electriciteit. verplichte rijexamens voor bromfietsers en na drie overtredingen ben je hem weer kwijt
nee dat rechts is er echt voor de burger.. NOT
zakkenvullers voor hun vriendjes zijn het.
wanneer word Zalm met zijn rechtse geldklopperij geplukt ?
Tja, ik ben geen zeikerd normaal gesproken, maar als je ziet hoe ze van de blauwe enveloppen continu achter bedrijven aanzitten die wel hun best doen om hun belasting te betalen (dwangbevelen voor 100 Euro en zo), dan word ik ook lichtelijk misselijk...quote:Op donderdag 11 maart 2004 08:43 schreef twentemeisje het volgende:
"Het speciale fiscale regime voor woonwagenkamp Vinkenslag nabij Maastricht werd instandgehouden omdat bij de Belastingdienst de overtuiging bestond dat alleen op die manier de bewoners op termijn normaal belasting zouden betalen.".
Uiteindelijk kwam het belastingtarief op Vinkenslag gemiddeld uit op 3 procent.
Ik kom niet meer bij! "Wennen aan belasting betalen"... Waar kan ik me aanmelden?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |