abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 6 maart 2004 @ 18:51:09 #26
18811 sooty
Hab' meine Frist verlänge
pi_17538735
quote:
Op zaterdag 6 maart 2004 15:50 schreef schatje het volgende:

[..]

En daarom kan rechts nu niets ondernemen??
Wie fietst Donner rechtsvoorbij ?

HGW XX/7 gewidmet, in Dankbarkeit.
pi_17538764
quote:
Op zaterdag 6 maart 2004 15:58 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Wat een onzin. Met deze redenatie kan iedereen onder belasting betalen uitkomen door het de belastingdienst maar zo moeilijk mogelijk te maken.
Wees eens realistisch. Er zijn altijd mensen die ergens onder uit komen, zo gaat dat nou eenmaal. Dan kan je wel voor miljoenen euro's aan ME inzetten om dat soort kampen te ontruimen en braaf hun belastingaanslag te laten betalen, maar dat werkt dus niet. Zolang het niet algemeen bekend is en men er niet meer asociaal van gaat doen om het te ontduiken is er geen probleem. Grappig trouwens om al die schokkende reacties van ministers etc. te horen.
"There are no short cuts to any place worth going"
- Beverly Sills
pi_17538790
quote:
Op zaterdag 6 maart 2004 18:52 schreef Pizza_Shooter het volgende:

[..]

Wees eens realistisch. Er zijn altijd mensen die ergens onder uit komen, zo gaat dat nou eenmaal. Dan kan je wel voor miljoenen euro's aan ME inzetten om dat soort kampen te ontruimen en braaf hun belastingaanslag te laten betalen, maar dat werkt dus niet. Zolang het niet algemeen bekend is en men er niet meer asociaal van gaat doen om het te ontduiken is er geen probleem. Grappig trouwens om al die schokkende reacties van ministers etc. te horen.
Dan blijft staan dat je blijkbaar onder belastingen uit kunt komen als je maar asociaal genoeg doet en je het de belastingdienst maar moeilijk genoeg maakt.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_17538820
quote:
Op zaterdag 6 maart 2004 18:53 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Dan blijft staan dat je blijkbaar onder belastingen uit kunt komen als je maar asociaal genoeg doet en je het de belastingdienst maar moeilijk genoeg maakt.
Jep.
- Beverly Sills
pi_17538884
quote:
Op zaterdag 6 maart 2004 18:55 schreef Pizza_Shooter het volgende:

[..]

Jep.
Dan krijg je een sneeuwbaleffect dus
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_17538963
quote:
Op zaterdag 6 maart 2004 18:57 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Dan krijg je een sneeuwbaleffect dus
quote:
Op zaterdag 6 maart 2004 18:52 schreef Pizza_Shooter het volgende:

Zolang het niet algemeen bekend is en men er niet meer asociaal van gaat doen om het te ontduiken is er geen probleem
.
- Beverly Sills
pi_17538991
quote:
Op zaterdag 6 maart 2004 19:01 schreef Pizza_Shooter het volgende:

[..]

[..]

.
Het is algemeen bekend inmiddels.
pi_17539016
quote:
Op zaterdag 6 maart 2004 19:02 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Het is algemeen bekend inmiddels.
Nu wel ja, dat betreur ik ook ten zeerste. Er zal nu noodgedwongen even de schijn opgehouden moeten worden dat er wél wat gebeurt.
- Beverly Sills
pi_17539157
quote:
Op zaterdag 6 maart 2004 19:03 schreef Pizza_Shooter het volgende:

[..]

Nu wel ja, dat betreur ik ook ten zeerste. Er zal nu noodgedwongen even de schijn opgehouden moeten worden dat er wél wat gebeurt.
Dat lukt niet.
pi_17539442
quote:
Op zaterdag 6 maart 2004 19:08 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Dat lukt niet.
Oh, dus jij zou het fijn vinden als jouw zuurverdiende belastingcenten worden gebruikt om met honderden ME'ers tegelijk woonwagenkampen en Hell's Angels panden binnen te dringen? Alleen maar om hun ook belasting te laten betalen? Als je dat wilt bekostigen zal de belasting toch echt aardig verhoogd moeten worden.
- Beverly Sills
pi_17539521
quote:
Op zaterdag 6 maart 2004 19:20 schreef Pizza_Shooter het volgende:

[..]

Oh, dus jij zou het fijn vinden als jouw zuurverdiende belastingcenten worden gebruikt om met honderden ME'ers tegelijk woonwagenkampen en Hell's Angels panden binnen te dringen? Alleen maar om hun ook belasting te laten betalen? Als je dat wilt bekostigen zal de belasting toch echt aardig verhoogd moeten worden.
Nee ik vind dat niet fijn. Maar asociaal gedrag belonen is ook niet fijn. Verhaal die kosten dan maar op die lui die zoveel overlast veroorzaken.
pi_17539704
quote:
Op zaterdag 6 maart 2004 19:24 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Nee ik vind dat niet fijn. Maar asociaal gedrag belonen is ook niet fijn. Verhaal die kosten dan maar op die lui die zoveel overlast veroorzaken.
Nee, dat is een reeële oplossing zeg. Die kosten zijn echt gigantisch en die laat je hun ophoesten? Alsof je daar geld vandaan kan krijgen.
- Beverly Sills
pi_17539815
quote:
Op zaterdag 6 maart 2004 19:32 schreef Pizza_Shooter het volgende:

[..]

Nee, dat is een reeële oplossing zeg. Die kosten zijn echt gigantisch en die laat je hun ophoesten? Alsof je daar geld vandaan kan krijgen.
Ja kom op zeg. Zij vertikken het belasting te betalen, zij stellen zich zo asociaal op dat er ME bij moet komen. Heel erg raar dat ze dan ook voor de kosten moeten op draaien zeg.

Bij Hells Angels en veel woonwagenkampen is trouwens geld genoeg.
  zaterdag 6 maart 2004 @ 19:37:08 #39
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_17539840
Maar lid geworden van de hells angeles.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidő sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
pi_17539874
quote:
Op zaterdag 6 maart 2004 19:37 schreef Megumi het volgende:
Maar lid geworden van de hells angeles.
Eerst ff oefenen op het drinken van motorolie dan
  zaterdag 6 maart 2004 @ 19:48:35 #41
6290 Dr_Crouton
Uw advertentieruimte hier.
pi_17540118
quote:
Op zaterdag 6 maart 2004 19:32 schreef Pizza_Shooter het volgende:

[..]

Het zijn geen kale kippen, er valt heus wel genoeg te plukken. Jarenlang wietplanten verbouwen, drugs verhandelen en mensen oplichten leverde vast genoeg op.
The Internets, I needs it..
  zondag 7 maart 2004 @ 00:31:40 #42
46960 StefanP
polemicist
pi_17547007
Eens te meer blijkt dat vrijwel niemand goed leest.... er staat duidelijk dat het om gigantische hoeveelheden geld gaat. Dus het kost niet meer dan dat het oplevert, en zelfs al was dat zo, dan zou het nog de moeite waard zijn. Laat dat tuig ook maar eens werken voor hun geld, net als de rest van Nederland. Nou ja, min alle uitkeringstrekkers dan...
"Welfare culture is bad not just because, as in Europe, it's bankrupting the state, but because it enfeebles the citizenry, it erodes self-reliance and resourcefulness."
-Mark Steyn
pi_17547825
quote:
Op zondag 7 maart 2004 00:31 schreef StefanP het volgende:
Eens te meer blijkt dat vrijwel niemand goed leest.... er staat duidelijk dat het om gigantische hoeveelheden geld gaat. Dus het kost niet meer dan dat het oplevert, en zelfs al was dat zo, dan zou het nog de moeite waard zijn. Laat dat tuig ook maar eens werken voor hun geld, net als de rest van Nederland. Nou ja, min alle uitkeringstrekkers dan...
Gigantische hoeveelheden geld verkregen uit illegale activiteitend, dus niet belast. Je kunt best ¤500.000 willen opeisen aan inkomsten uit bepaalde (illegale) activiteiten, maar uiteindelijk is het verschuldige bedrag simpelweg niet innen (op juridische gronden); hetgeen in de boeken staat is een marginaal deel van de daadwerkelijke inkomsten. Standaard IB of OB zal derhalve weinig opleveren. De vrijstelling van (criminele fiscale) vrijstaten i.c.m. 'das gesundes volksempfinden' is een geval van cognitieve dissonantie tussen journalistiek en werkelijkheid met als gevolg dat meer vermogende en geaccepteerde 'vrijstaten' momenteel onderbelicht blijven.
  maandag 8 maart 2004 @ 21:27:40 #44
43959 MetalMessiah
Messiahs die young
pi_17584464
moeten we nu naar het europese rechtshof voor de mens om dezelfde voorrechten te krijgen als een kamper?
Je kunt niet alles hebben, maar wel niets...
pi_17586603
quote:
Op zondag 7 maart 2004 01:10 schreef FuTilE het volgende:

[..]

Gigantische hoeveelheden geld verkregen uit illegale activiteitend, dus niet belast. Je kunt best ¤500.000 willen opeisen aan inkomsten uit bepaalde (illegale) activiteiten, maar uiteindelijk is het verschuldige bedrag simpelweg niet innen (op juridische gronden); hetgeen in de boeken staat is een marginaal deel van de daadwerkelijke inkomsten. Standaard IB of OB zal derhalve weinig opleveren. De vrijstelling van (criminele fiscale) vrijstaten i.c.m. 'das gesundes volksempfinden' is een geval van cognitieve dissonantie tussen journalistiek en werkelijkheid met als gevolg dat meer vermogende en geaccepteerde 'vrijstaten' momenteel onderbelicht blijven.
En daar is dus de pluk ze wetgeving voor uitgevonden dan wordt er een schatting gemaakt van de inkomsten en hier gewoon IB of OB over geeist. Niet dat dat veel uitmaakt want deze mensen laten zich dan gewoon failliet verklaren en rijden weer verder in hun bmw 5-serie.
  dinsdag 9 maart 2004 @ 03:11:42 #46
55630 MokroKees
Chaulerah Gek
pi_17590726
quote:
Op zaterdag 6 maart 2004 15:27 schreef StefanP het volgende:

Er hoeft niets te onderbouwd te worden, het is allang duidelijk waar links aan de macht toe leidt. Normale burgers uitzuigen, werkende mensen straffen en criminelen en allochtonen knuffelen.
das dan best frappant.. we hebben nu een rechts kabinet en ik zie m'n kosten alleen maar hoger worden.
Hogere ziektenkostenpremie die ze nu alweer gaan verhogen onder een no claim lulverhaal.
De euro... hogere prijzen voor openbaar vervoer, en binnenkort weer hogere prijzen voor je electriciteit. verplichte rijexamens voor bromfietsers en na drie overtredingen ben je hem weer kwijt

nee dat rechts is er echt voor de burger.. NOT
zakkenvullers voor hun vriendjes zijn het.

wanneer word Zalm met zijn rechtse geldklopperij geplukt ?

kčk lekkah naajje čge sig, Fok feez
pi_17592552
quote:
verplichte rijexamens voor bromfietsers en na drie overtredingen ben je hem weer kwijt
Gek he dat je je brommerrijbewijs kwijtraakt als je de regels aan je laars lapt?
  dinsdag 9 maart 2004 @ 12:50:21 #48
6290 Dr_Crouton
Uw advertentieruimte hier.
pi_17595232
quote:
Op dinsdag 9 maart 2004 03:11 schreef MokroKees het volgende:

[..]

das dan best frappant.. we hebben nu een rechts kabinet en ik zie m'n kosten alleen maar hoger worden.
Hogere ziektenkostenpremie die ze nu alweer gaan verhogen onder een no claim lulverhaal.
De euro... hogere prijzen voor openbaar vervoer, en binnenkort weer hogere prijzen voor je electriciteit. verplichte rijexamens voor bromfietsers en na drie overtredingen ben je hem weer kwijt

nee dat rechts is er echt voor de burger.. NOT
zakkenvullers voor hun vriendjes zijn het.

wanneer word Zalm met zijn rechtse geldklopperij geplukt ?

Tja, valt tegen hč, dat begrotingstekort.
The Internets, I needs it..
  donderdag 11 maart 2004 @ 08:43:46 #49
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_17638526
"Het speciale fiscale regime voor woonwagenkamp Vinkenslag nabij Maastricht werd instandgehouden omdat bij de Belastingdienst de overtuiging bestond dat alleen op die manier de bewoners op termijn normaal belasting zouden betalen.".

Uiteindelijk kwam het belastingtarief op Vinkenslag gemiddeld uit op 3 procent.

Ik kom niet meer bij! "Wennen aan belasting betalen"... Waar kan ik me aanmelden?
  donderdag 11 maart 2004 @ 08:45:37 #50
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_17638546
quote:
Op donderdag 11 maart 2004 08:43 schreef twentemeisje het volgende:
"Het speciale fiscale regime voor woonwagenkamp Vinkenslag nabij Maastricht werd instandgehouden omdat bij de Belastingdienst de overtuiging bestond dat alleen op die manier de bewoners op termijn normaal belasting zouden betalen.".

Uiteindelijk kwam het belastingtarief op Vinkenslag gemiddeld uit op 3 procent.

Ik kom niet meer bij! "Wennen aan belasting betalen"... Waar kan ik me aanmelden?
Tja, ik ben geen zeikerd normaal gesproken, maar als je ziet hoe ze van de blauwe enveloppen continu achter bedrijven aanzitten die wel hun best doen om hun belasting te betalen (dwangbevelen voor 100 Euro en zo), dan word ik ook lichtelijk misselijk...
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')