abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 17 juli 2001 @ 10:41:26 #1
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_1220718
Goed... het is zover:

Verballeke gaat sporten. Fietsen, wandelen met de hond en fysiofitness zijn niet genoeg om mijn goddelijke lichaam nog goddelijker te krijgen. Dus ben ik van plan om te gaan workouten, maar ik ben er nog niet uit HOE.

Ik ben niet zo van de apparaten, ik zie mezelf niet Tae-Bo'en en steps.... tsja, dan ga ik thuis wel de trap op en af lopen...

Nu had ik gehoord van Power Yoga, een intensieve variant op het zweefwaven, waarmee je je lijf op een fatsoenlijke manier van de rek en de strek kunt geven.

Weet iemand hier meer van?

V.

Ja inderdaad, V. ja.
pi_1220726
nee ik pak zo mijn skates en mijn schoenen en ga skaten naar de stad..

das toch wel genoeg?

The people who lost my respect will never get a capital letter for their name again.
Like trump...
pi_1220939
Power Yoga, het is echt een rage nu.
Maar ik vind het niet intensief genoeg. Ik heb het een keer gedaan en ik werd er niet echt moe van. En dan heb ik echt niet zo'n superconditie.

Ik zou wel zeggen: Probeer alles uit. Ga het dus een keer doen. Dan kan je zien of het voor jou werkt.

pi_1221072
quote:
Op dinsdag 17 juli 2001 11:12 schreef DjMark het volgende:
Power Yoga, het is echt een rage nu.
Maar ik vind het niet intensief genoeg. Ik heb het een keer gedaan en ik werd er niet echt moe van. En dan heb ik echt niet zo'n superconditie.
Volgens mij is het ook helemaal niet de bedoeling dat je moe wordt van yoga. Lichaam en geest komen in balans, je wordt er rustig van en je conditie gaat echt wel vooruit.
Bovendien is dat hele poweryoga een slap westers aftreksel van de echte yoga. Veel te eenzijdig: alleen maar op het lichaam gericht terwijl de geest genegeerd wordt. Ga gewoon voor de real thing, zal je goed doen. Je lichaam (en geest!) wordt er heel sterk en lenig van. En dat het heel zweverig is is een vooroordeel.
Unox, the worst operating system.
  dinsdag 17 juli 2001 @ 12:33:43 #5
2397 MacBeth
dum-dum-BOOM-dum-*crash*
pi_1221299
Sterk lichaam en geest? Traditionele karate dojo doet wonderen.
Down[br]Under
  dinsdag 17 juli 2001 @ 13:25:40 #6
12499 Hooghoudt
Spassig und überraschend
pi_1221595
Deze nuchtere Twentenaar gaat gewoon op de fiets naar school
Nicht ärgern, nur wundern!
  donderdag 11 december 2003 @ 12:52:09 #7
54772 Silmarwen
The World is in our hands
pi_15327620
Beetje laat reageren maar goed. Ik ben net begonnen met power yoga. Het voelt heel ontspannen aan alhoewel de houdingen pittig zijn en je best lenig moet zjn.

De volgende dag sterf je van de spierpijn. Het zijn allemaal rek en spierefeningen in een soort earobic vorm. Maar dan rustig Je moet op veel dingen teglijk letten, je houding, je spierspanning, je evenwicht, je ademhaling.

Ik ben power yoga fan dus ik zou zeggen ga ervoor!

ow nog even een ding erbij. Ik heb lang tae kwondo gedaan dus k was al best wel lenig. Veel rekoefeningen zijn hetzelfde. Voordat je eraan begint zou ik toch wel veel rekken thuis zodat je op zn minst je tenen kunt anarkane. En oefen op de lotus houding, die is erg uhm pijnlijk

zondag 11 januari 2004 @ 15:01:05 #8
13760 Angelic1
Never a dull moment
pi_16152745
Weet iemand een adres in de Haarlemmermeer waar je Poweryoga kan doen?
***I have an attitude and I'm not afraid to use it***
Angelic1 since 2001
  zondag 11 januari 2004 @ 15:04:41 #9
20741 generalist
Watch me do it!
pi_16152841
quote:
Op dinsdag 17 juli 2001 10:41 schreef Verbal het volgende:
Goed... het is zover:

Verballeke gaat sporten. Fietsen, wandelen met de hond en fysiofitness zijn niet genoeg om mijn goddelijke lichaam nog goddelijker te krijgen. Dus ben ik van plan om te gaan workouten, maar ik ben er nog niet uit HOE.

Ik ben niet zo van de apparaten, ik zie mezelf niet Tae-Bo'en en steps.... tsja, dan ga ik thuis wel de trap op en af lopen...

Nu had ik gehoord van Power Yoga, een intensieve variant op het zweefwaven, waarmee je je lijf op een fatsoenlijke manier van de rek en de strek kunt geven.

Weet iemand hier meer van?

V.

Mijn (ex-)vriendin doet erg veel aan Yoga en hier heb ik wel eens gekeken en zelfs meegedaan.

Het is fysiek bijzonder inspannend en kan je aanraden niet te gaan beginnen met Power-Yoga, dat is meer iets voor gevorderden volgens mij.

Het klopt overigens dat je er van afvalt en ook dat je gespierder wordt, dus, jij Adonis, sla je slag

Above all things, never be afraid. The enemy who forces you to retreat is himself afraid of you at that very moment.[br]Andre Maurois (1885 - 1967)
  dinsdag 18 mei 2004 @ 19:06:02 #10
11682 Moonah
Jolie femme
pi_19223748
Zo, even een megakick voor dit topic!
Ik doe sinds twee maanden aan poweryoga, drie keer per week.
Ik vind het echt geweldig om te doen!
Het is niet zozeer gericht op ontspanning, als wel op het ontwikkelen van kracht en souplesse.
En ik ben nu supertrots, want vandaag lukte voor het eerst 'de kraai'!
Voila:

Het streven is dit :
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
pi_19223826
Dat ziet er wel stoer uit
Heb er eigenlijk wel interesse voor, maar hoe kom je aan een adres waar je het kunt doen Gewoon een beetje bij sportscholen vragen?
Het doet er niet toe wie ik ben, maar wie ik wil zijn.
  dinsdag 18 mei 2004 @ 19:15:10 #12
11682 Moonah
Jolie femme
pi_19223920
quote:
Op dinsdag 18 mei 2004 19:10 schreef Avani het volgende:
Dat ziet er wel stoer uit
Heb er eigenlijk wel interesse voor, maar hoe kom je aan een adres waar je het kunt doen Gewoon een beetje bij sportscholen vragen?
Yep, ik doe het bij een sportschool.
Het is niet zo zweverig, wél van die waterklatermuziek.
Echt lekker hoor!
Stoer he! Ik zit echt te kicken!!
pi_19224383
quote:
Op dinsdag 18 mei 2004 19:15 schreef Moonah het volgende:

[..]

Yep, ik doe het bij een sportschool.
Het is niet zo zweverig, wél van die waterklatermuziek.
Echt lekker hoor!
Stoer he! Ik zit echt te kicken!!
Ik ga binnekort wel ff kijken dan Wat is nou eigenljik echt het verschil tussen yoga en power yoga? Power yoga is meer op je spieren gericht?
Het doet er niet toe wie ik ben, maar wie ik wil zijn.
  dinsdag 18 mei 2004 @ 20:03:36 #14
11682 Moonah
Jolie femme
pi_19225109
quote:
Op dinsdag 18 mei 2004 19:32 schreef Avani het volgende:
Wat is nou eigenljik echt het verschil tussen yoga en power yoga? Power yoga is meer op je spieren gericht?
Dat weet ik eigenlijk ook niet precies.
Wél weet ik dat bv Hathayoga meer gericht is op ontspanning en je ademhaling.
Zal vast ook prettig zijn, maar niet aan mij besteed.
Bij de lessen die ik volg wordt daar wel aandacht aan geschonken, maar de houdingen en bewegingen staan centraal. Het zijn vooral de zwaardere oefeninegn die we doen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')