Verballeke gaat sporten. Fietsen, wandelen met de hond en fysiofitness zijn niet genoeg om mijn goddelijke lichaam nog goddelijker te krijgen. Dus ben ik van plan om te gaan workouten, maar ik ben er nog niet uit HOE.
Ik ben niet zo van de apparaten, ik zie mezelf niet Tae-Bo'en en steps.... tsja, dan ga ik thuis wel de trap op en af lopen...
Nu had ik gehoord van Power Yoga, een intensieve variant op het zweefwaven, waarmee je je lijf op een fatsoenlijke manier van de rek en de strek kunt geven.
Weet iemand hier meer van?
V.
das toch wel genoeg?
Ik zou wel zeggen: Probeer alles uit. Ga het dus een keer doen. Dan kan je zien of het voor jou werkt.
quote:Volgens mij is het ook helemaal niet de bedoeling dat je moe wordt van yoga. Lichaam en geest komen in balans, je wordt er rustig van en je conditie gaat echt wel vooruit.
Op dinsdag 17 juli 2001 11:12 schreef DjMark het volgende:
Power Yoga, het is echt een rage nu.
Maar ik vind het niet intensief genoeg. Ik heb het een keer gedaan en ik werd er niet echt moe van. En dan heb ik echt niet zo'n superconditie.
De volgende dag sterf je van de spierpijn. Het zijn allemaal rek en spierefeningen in een soort earobic vorm. Maar dan rustig Je moet op veel dingen teglijk letten, je houding, je spierspanning, je evenwicht, je ademhaling.
Ik ben power yoga fan dus ik zou zeggen ga ervoor!
ow nog even een ding erbij. Ik heb lang tae kwondo gedaan dus k was al best wel lenig. Veel rekoefeningen zijn hetzelfde. Voordat je eraan begint zou ik toch wel veel rekken thuis zodat je op zn minst je tenen kunt anarkane. En oefen op de lotus houding, die is erg uhm pijnlijk
quote:Mijn (ex-)vriendin doet erg veel aan Yoga en hier heb ik wel eens gekeken en zelfs meegedaan.
Op dinsdag 17 juli 2001 10:41 schreef Verbal het volgende:
Goed... het is zover:Verballeke gaat sporten. Fietsen, wandelen met de hond en fysiofitness zijn niet genoeg om mijn goddelijke lichaam nog goddelijker te krijgen. Dus ben ik van plan om te gaan workouten, maar ik ben er nog niet uit HOE.
Ik ben niet zo van de apparaten, ik zie mezelf niet Tae-Bo'en en steps.... tsja, dan ga ik thuis wel de trap op en af lopen...
Nu had ik gehoord van Power Yoga, een intensieve variant op het zweefwaven, waarmee je je lijf op een fatsoenlijke manier van de rek en de strek kunt geven.
Weet iemand hier meer van?
V.
Het is fysiek bijzonder inspannend en kan je aanraden niet te gaan beginnen met Power-Yoga, dat is meer iets voor gevorderden volgens mij.
Het klopt overigens dat je er van afvalt en ook dat je gespierder wordt, dus, jij Adonis, sla je slag
Yep, ik doe het bij een sportschool.quote:Op dinsdag 18 mei 2004 19:10 schreef Avani het volgende:
Dat ziet er wel stoer uit
Heb er eigenlijk wel interesse voor, maar hoe kom je aan een adres waar je het kunt doenGewoon een beetje bij sportscholen vragen?
Ik ga binnekort wel ff kijken danquote:Op dinsdag 18 mei 2004 19:15 schreef Moonah het volgende:
[..]
Yep, ik doe het bij een sportschool.
Het is niet zo zweverig, wél van die waterklatermuziek.
Echt lekker hoor!
Stoer he! Ik zit echt te kicken!!
Dat weet ik eigenlijk ook niet precies.quote:Op dinsdag 18 mei 2004 19:32 schreef Avani het volgende:
Wat is nou eigenljik echt het verschil tussen yoga en power yoga? Power yoga is meer op je spieren gericht?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |