Een sms-je kan ook.quote:Op zaterdag 28 februari 2004 11:32 schreef Twoflower het volgende:
[..]
Het klinkt zo simpel he? Maar de drempel om te bellen is soms behoorlijk hoog. Zeer Eng zelfs...
Ik bedoelde eigenlijk meer de stap om een meet voor te stellen. Of dat nou per SMS, telefoon, MSN, IRC, wat dan ook is... Sommige mensen zien al op tegen het meeten an sich. En sommigen hebben er juist helemaal geen probleem mee.quote:Op zaterdag 28 februari 2004 11:47 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Een sms-je kan ook..
Ok, beloofdquote:Op zaterdag 28 februari 2004 11:41 schreef XMN8R het volgende:
Nou vooruit dan maar, voor één weekend is het ok.
Maar volgend weekend weer gewoon keimegahomouitgaan doen hoor!
Haaai Waxje!! Haai!!quote:Op zaterdag 28 februari 2004 12:41 schreef Waxxer het volgende:
The sky turns grey
where I end and you begiiiinnn....
*radiohead luister*
*nu de trein naar huis uit ga zoeken*
*niet normaal praten meer kan*
*mezelf erg grappig vind*
Hai!
Le Nouveau Beaver?quote:Op zaterdag 28 februari 2004 12:54 schreef Waxxer het volgende:
Kijk, Beaverhausen - Le Nouveau Riche
Ik kan van mijn studenteninkomentje geen Bijenkorf betalen hoorik zou wel willen
Vlarpje!quote:Op zaterdag 28 februari 2004 13:13 schreef Vlarp het volgende:
Wilde Weekend Plannen? Neuh
NextDance was leuk, erg leuk zelf. DJ draaide super de hele avond. Allemaal leuke wat oudere dance nummers enzo. En wat oldies enzo.. en leuke nieuwe nummers. Heb m'n lichaamsbeweging wel gehad gisteren
.
En vanavond blijf ik thuis ...
Pleasantville is een leuke filmquote:Op zaterdag 28 februari 2004 15:25 schreef Prego het volgende:
gekocht: pleasantville, 28 days later en astronauts wife
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |