bij 301 posts.quote:Op zondag 29 februari 2004 16:31 schreef Kugari-Ken het volgende:
wanneer gaan topics tegenwoordig op slot?
Ach, we zijn nu toch hierquote:Op zondag 29 februari 2004 16:48 schreef Great_Expectations het volgende:
Nog een blote meneer dan maar?.
heeyaquote:
En ik heb niks in huis.quote:Op zondag 29 februari 2004 15:53 schreef Kugari-Ken het volgende:
yay!
ik heb een auto met volle tank ter beschikking, maar ik heb weer eens nergens om naar toe te rijden.
Ja hier in Roosendaal ook alles goed...veel sneeuwpret.quote:Op zondag 29 februari 2004 16:52 schreef Markie-Mark het volgende:
<blockquote><span style="font-size: 10px;">quote:</span><div class="quote">Op zondag 29 februari 2004 16:48 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
[<a href="http://images.fok.nl/s/bye.gif" width="28" height="15" target="_blank">afbeelding</a>] Alles goed??</div></blockquote>heeya
Ja met mij is alles wel ok, brak van zaterdagnacht, the usual sunday shit....
En met jou?
Nee, da's vast geen zelfportretquote:Op zondag 29 februari 2004 17:07 schreef Markie-Mark het volgende:
Goh G_E
*ril*quote:Op zondag 29 februari 2004 17:05 schreef ajuu het volgende:
[afbeelding]
let your minid wander and try not to bump into....
Klinkt alsof je daar allemaal nu nog aan moet beginnen?!quote:Op zondag 29 februari 2004 17:25 schreef Waxxer het volgende:
hall!
Pfffffff ik moet vandaag een boel doen, zoals terugmailen en weblog updaten en artikelen schrijven... ik ben weer hetero uitgeweest in de Achterhoek ArenaWAT een volk, het was zeker gezellig hoor
doch anders uitgaan dan in de stad
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |