Nee dit maakt mij echt gelukkig...quote:Op zondag 29 februari 2004 08:39 schreef XMN8R het volgende:
*kop thee geef*
kalm maar, nu ben je in ieder geval op tijd op voor de herhaling van Eigen Huis en Tuin en Campinglife!
Kaneel-beschuitje!!!quote:Op zondag 29 februari 2004 08:55 schreef XMN8R het volgende:
Van zo'n extra bonus-dagje moet je lang genieten natuurlijk!
kaneel-beschuitje bij de thee? kun je lekker soppen
*nog een keer inschenk*
Goh, je meent het....quote:Op zondag 29 februari 2004 11:23 schreef DennisMoore het volgende:
Hey. Een schrikkeldag!.
Jah! Leuk he?quote:Op zondag 29 februari 2004 11:24 schreef Twoflower het volgende:
Goh, je meent het....
quote:Weet jij nog woonruimte in Amersfoort of zo?
hoe voelt het eigenlijk om Highlander's icoontje te hebben gejat?quote:Op zondag 29 februari 2004 12:23 schreef Cazman het volgende:
mogge
Ik heb deze al vele vele maanden en ik heb em zelf gemaakt. Als je wilt kan ik je de originele nog laten zien.quote:Op zondag 29 februari 2004 12:26 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
hoe voelt het eigenlijk om Highlander's icoontje te hebben gejat?
Ik vind er eigenlijk niet veel aan...quote:Op zondag 29 februari 2004 11:53 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Jah! Leuk he?.
Is dat een 'ja'?quote:[afbeelding].
lies lies lies!quote:Op zondag 29 februari 2004 12:27 schreef Cazman het volgende:
Ik heb deze al vele vele maanden en ik heb em zelf gemaakt. Als je wilt kan ik je de originele nog laten zien.
Het was andersom toch? Jij ging me in elkaar laten rammen.quote:Op zondag 29 februari 2004 12:28 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
lies lies lies!
filthy human lies!
wanneer kom je me eens in elkaar rammen eigenlijk? ik verveel me.
jij zegt dat je stoer bent en mij aankunt, dus ga ik er vanuit dat jij denkt dat je mij in elkaar gaat rammen.quote:Op zondag 29 februari 2004 12:31 schreef Cazman het volgende:
[..]
Het was andersom toch? Jij ging me in elkaar laten rammen.
Dat heb ik nooit gezegd. Jij hebt gezegd dat je me in elkaar laat rammen. Dat zegt misschien al genoeg maar goed daar ben ik eerlijk op ingegaan dat dat gerust mag. Verder heb ik niks gezegdquote:Op zondag 29 februari 2004 12:32 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
jij zegt dat je stoer bent en mij aankunt, dus ga ik er vanuit dat jij denkt dat je mij in elkaar gaat rammen.
Deze meneer zit nu op mijn taakbalk.quote:Op zondag 29 februari 2004 01:16 schreef Great_Expectations het volgende:
[afbeelding]
Deze leest vast ook heel veel boeken.![]()
.
Niet exact hetzelfde als op je schoot, maar je moet het er maar mee doen!quote:Op zondag 29 februari 2004 12:36 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Deze meneer zit nu op mijn taakbalk..
Xmeneer!quote:Op zondag 29 februari 2004 13:06 schreef xman het volgende:
[..]
Moge Beverhuizen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |