thxquote:Op dinsdag 2 maart 2004 15:20 schreef hollander172 het volgende:
Alstu OPM: http://www.motor-forum.nl/forum/topic.php/52567/1
niet dat het haast heeft maar ik vroeg het me gewoon af. ik ook btw, knee down maagdquote:Op dinsdag 2 maart 2004 15:21 schreef Makster het volgende:
Ben idd nog een knee down maagdEn dat zal met deze banden ook nog wel zo blijven ben ik bang, naja misschien als het wat warmer wordt dat ze dan wel beter plakken. We shall see
precies!quote:Op dinsdag 2 maart 2004 15:44 schreef Rietvaerder het volgende:
Ik ben ook nog KD-maagd op mijn Bandit (heb niet eens sliders).... dus wat dat betreft
Boeit allemaal niet... zolang je maar plezier hebt in het rijden en je vooral niet gek laten maken.
Laat de rest zich maar dood rijden.....Alles op zn tijd..
Ik heb Castrol 5W50 superbike in de Bimota, en Castrol 10W40 met extra koudestart kleefkracht in de motorscoot.quote:Op dinsdag 2 maart 2004 09:50 schreef Rietvaerder het volgende:
Waarom denk je dat ze nergens Castrol hebben... kutolie
Gewoon verversen en BellRay erin gooien,..
Die advertentie vertrouw ik voor geen meter: "hij brult enorm " maar "ik heb het niet uitgeprobeerd".quote:Op dinsdag 2 maart 2004 17:37 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
maarre, die sebring met gaatje is dus een slecht idee?
Ik denk dat je met de huidige banden echt wel knee down kan hoor.quote:Op dinsdag 2 maart 2004 15:21 schreef Makster het volgende:
Ben idd nog een knee down maagdEn dat zal met deze banden ook nog wel zo blijven ben ik bang, naja misschien als het wat warmer wordt dat ze dan wel beter plakken. We shall see
5W50, volgens mij is dat voor die van mij te dun. Kan er ook naast zitten natuurlijkquote:Op dinsdag 2 maart 2004 18:22 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ik heb Castrol 5W50 superbike in de Bimota, en Castrol 10W40 met extra koudestart kleefkracht in de motorscoot.
[..]
Die advertentie vertrouw ik voor geen meter: "hij brult enorm " maar "ik heb het niet uitgeprobeerd".
Eigenaar wil dus geen verantwoording nemen.
nee, ik vertrouw het ook niet. ik heb ook liever een demper die gewoon goed is, voor extra geluid koop ik wel een K&N filter. ik heb em net gecanceled.quote:Op dinsdag 2 maart 2004 18:22 schreef Patrick281 het volgende:
Die advertentie vertrouw ik voor geen meter: "hij brult enorm " maar "ik heb het niet uitgeprobeerd".
Eigenaar wil dus geen verantwoording nemen.
Die 5W50 past zeker wel in een ZXR400.quote:Op dinsdag 2 maart 2004 18:30 schreef Makster het volgende:
[..]
5W50, volgens mij is dat voor die van mij te dun. Kan er ook naast zitten natuurlijk
MAar heb er nu dus 10W40 bij gegooid. Binnenkort alles verversen en overstappen op een merk wat wel te verkrijgen is
Modificaties (lees gaatjes) leveren altijd ellende op bij dempers, ze gaan een k#tgeluid maken en ze rotten vaak door. Ook heb je kans dat het binnenwerk loszit.quote:Op dinsdag 2 maart 2004 18:45 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
nee, ik vertrouw het ook niet. ik heb ook liever een demper die gewoon goed is, voor extra geluid koop ik wel een K&N filter. ik heb em net gecanceled.
koelquote:Op dinsdag 2 maart 2004 20:56 schreef Rietvaerder het volgende:
Oke, ik zou eens rondkijken voor je
ja dat viel mij meteen op, dat je niet zo heel erg schuin hing maar toch een mooie plaat weer! de volgende keer mag ie wel iets inzoomen...quote:Wat vond je van mijn foto op t klaverblad.. behalve dat ik niet schuin ging (ik kwam aanrijden en ging pas voorbij Mark schuin)?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |