Dat zat ik me ook af te vragen, niet zozeer hoe OPM het doet maar hoe je het in godsnaam voor elkaar kan krijgen zonder dat je de motor laat vallen.quote:Op maandag 1 maart 2004 20:01 schreef Patrick281 het volgende:
Geen idee OPM .. enne lukt het je helemaal alleen om de motor op te bokken?
Net als met een wheelie moet het met oefening wel lukken.quote:Op maandag 1 maart 2004 20:07 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
nee, met hulp. jullie wel dan?
Ik ben ook driftig aan het kijken, mijn vriendin zag me zo kwijlen op die gixxers en heeft me dus verboden een andere te kopen dus het budget is wat hoger geworden.quote:Op maandag 1 maart 2004 20:23 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
@ hollander: nu je toch met een ander budget kijkt overweeg je nog steeds niet om naar duitsland te kijken? hoe meer je uitgeeft, hoe groter het voordeel. toen deed je het niet omdat het niet zoveel verschilde, maarja dat was met een ander budget.
Gna gnaquote:Op maandag 1 maart 2004 21:14 schreef Rietvaerder het volgende:
Een wheelie maken met dik elastiek om je voorrem?
De smileys deden het even niet, en nu weer wel. Dat was het enige.quote:Op maandag 1 maart 2004 21:35 schreef Rietvaerder het volgende:
Bericht 4% gewijzigd door Patrick281 op 01-03-2004 21:22
4%
Weer wat nieuws..
quote:Op maandag 1 maart 2004 21:36 schreef Rietvaerder het volgende:
Maak(te) jij ook weleens een wheelie op je motor Pepijn?
Wheelie met de RGV en de ZX-10 was voornamelijk als je vol optrok en over een hobbel reed.quote:Op maandag 1 maart 2004 21:45 schreef Rietvaerder het volgende:
Zette je dan bewust een wheelie of per ongeluk?En hoeveel meter dan ongeveer....
![]()
Nou ja, ik doe het ook niet hoor... veel te zuinig voor.
Misschien ben ik wel een verstandige rijder
Enne, heb je nu nog steeds die kutboutjes niet..
Lekker dichtbij.quote:Op maandag 1 maart 2004 21:56 schreef Rietvaerder het volgende:
Klinkt goed
Hoe bevalt je nieuwe baan trouwens..
quote:Op maandag 1 maart 2004 21:57 schreef Rietvaerder het volgende:
Is dat alles
JA !!quote:Op maandag 1 maart 2004 20:07 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
nee, met hulp. jullie wel dan?
Vind het goed !quote:Op maandag 1 maart 2004 22:58 schreef Rietvaerder het volgende:
Gaan we nog morgen Makster..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |