Ik weet niet wat voor gat het is of hoe groot maar kan je niks met van die rubberen draaddoorvoerringen?quote:Op maandag 1 maart 2004 15:51 schreef Makster het volgende:
De knippers die er nu op zitten, zitten vast met een soort van rubber. Als ik die weg haal blijft er dus een gat over in de kuip waar de nieuwe knippers moeten komen
Ik zou dus een passend plaatje moeten zagen / fresen / lassen en die passend maken voor de knippersNaja ik zie het wel eerst maar weer eens wachten op beter weer !
Het is een 600.quote:Op maandag 1 maart 2004 16:54 schreef Rietvaerder het volgende:
De 600 wel geloofi k..
Wil mijn orginele knippers graag heel houdenquote:Op maandag 1 maart 2004 16:52 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Ik weet niet wat voor gat het is of hoe groot maar kan je niks met van die rubberen draaddoorvoerringen?
Hmmm, ik weet niet hoe het bevestigt zit bij jou, dacht dat dit al middels eenzelfde soort constructie ging vandaar de suggestie van die ringen.quote:Op maandag 1 maart 2004 17:45 schreef Makster het volgende:
[..]
Wil mijn orginele knippers graag heel houden
Die kunnen er wel in zijn geheel af maar dan houdt ik dus dat gat over in mijn kuipquote:Op maandag 1 maart 2004 17:50 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Hmmm, ik weet niet hoe het bevestigt zit bij jou, dacht dat dit al middels eenzelfde soort constructie ging vandaar de suggestie van die ringen.
Is er geen andere mogelijkheid om die knippers in zijn geheel te demonteren?
doe ikquote:Op maandag 1 maart 2004 16:07 schreef Makster het volgende:
Doe datEn laat gelijk f fweten hoe hij dat denkt op te gaan lossen. Ik weet dat er ook ergen svan die plaatjes te koop zijn die de knippers passend maken. Kosten 20 euro ofzo.
quote:Op maandag 1 maart 2004 16:50 schreef Rietvaerder het volgende:
Makster en OPM:
Moesten jullie maar een naked kopen, bwoehahaha![]()
![]()
ja precies. missch is het een idee om ergens andere knippers te halen (sloop ofzo) en die rubbers ervoor te gebruiken.quote:Op maandag 1 maart 2004 17:45 schreef Makster het volgende:
[..]
Wil mijn orginele knippers graag heel houden
nudistenneigingen? dan liever een tupperwarepartyquote:Op maandag 1 maart 2004 18:25 schreef Rietvaerder het volgende:
Echte mannen doet het naakt
Watjes met tupperware
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |