Motomaat & Kalsbeek hebben ook Viper dempers hoewel ze een stukje duurder zijn dan de prijs die jij hebt gevonden. Kon niks vinden voor een ZXR400 maar je kan altijd even informeren.quote:Op maandag 1 maart 2004 08:27 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Ff gezocht naar viper op MF en oa dit topic gevonden. Voor 149 eurootjes een ovale demper.
Gekeken op de website maar helaas geen zxr 400.
Maar ff een mailtje sturen over wat er mogelijk is, maar 149 euro is natuurlijk wel te doen. Alleen heeft viper geen carbon dempers? ook maar ff vragen.
Op de laatste foto te zien rijd jij erop, boefje!quote:Op zondag 29 februari 2004 22:25 schreef Rietvaerder het volgende:
Anders ik wel!
Psst.. iemand nog een FJR kopen?
http://members.rott.chello.nl/amridder/fjr.html
Uhh.. nee hoorquote:Op maandag 1 maart 2004 09:17 schreef ZX9R het volgende:
[..]
Op de laatste foto te zien rijd jij erop, boefje!
Ik dacht namelijk je pak te zien in het spiegeltje!quote:Op maandag 1 maart 2004 09:23 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Uhh.. nee hoorIk zat daar achterop en maakte een foto..
Voor mijn motor is ook geen Viper te krijgen. Gelukkig ligt er al een TwoBrothers op!quote:Op maandag 1 maart 2004 09:29 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Idd, ook hier geen zxr 400.
Dat klopt maar dat was een ander merk! (ik weet niet meer welk)quote:Op maandag 1 maart 2004 09:38 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Eerder zeiden jullie dat een demper van een ZX9R, na wat aanpassingen, ook pastte toch op een zxr 400? of van een ZX7R?
thx!quote:Op maandag 1 maart 2004 09:44 schreef ZX9R het volgende:
[..]
Dat klopt maar dat was een ander merk! (ik weet niet meer welk)
hier zijn een paar uitlaten te vinden
Ja genoeg natuurlijk, maar niet naar gekeken vanwege het vervoer maar ook omdat ik naar andere accesoires keek.quote:Op maandag 1 maart 2004 09:48 schreef Rietvaerder het volgende:
PS Hadden ze op beurs niets liggen?
hahah ik wist dat die kwam. Mijn broer heeft em gelukkig om zich heen kunnen wikkelen waardoor ie vrij makkelijk mee kon. Maar, eerlijk gezegd was ik van plan om een kleinere te kopen, zonder wielen.quote:Op maandag 1 maart 2004 09:59 schreef ZX9R het volgende:
En een motorbok paste wel in je rugzakje?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |