Volgens mij lees ik op de kuip: Rossi Revision. Maar ik kan ook paranoia zijn.quote:Op zondag 29 februari 2004 20:28 schreef ploderus het volgende:
[..]
[afbeelding] Zou het kunnen komen door het nummer op het koplampglas?Of misschien door de kleurstelling..
(Of komt het door de bestandsnaam?
)
Hier trouwens nog wel een stoere zx6r (let op achterlichtunit en duozit afdekkapje)
[afbeelding]
Shit, dat had ik nog niet eens gezienquote:Op zondag 29 februari 2004 20:31 schreef Patrick281 het volgende:
<blockquote><span style="font-size: 10px;">quote:</span><div class="quote">Op zondag 29 februari 2004 20:28 schreef ploderus het volgende:
[..]
[<a href="http://images.fok.nl/s/biggrin.gif" width="15" height="15" target="_blank">afbeelding</a>] Zou het kunnen komen door het nummer op het koplampglas?Of misschien door de kleurstelling..
(Of komt het door de bestandsnaam?
)
Hier trouwens nog wel een stoere zx6r (let op achterlichtunit en duozit afdekkapje)
[afbeelding]</div></blockquote>Volgens mij lees ik op de kuip: Rossi Revision. Maar ik kan ook paranoia zijn.
die eikels lopen er de hele dag voor!!quote:Op zondag 29 februari 2004 20:24 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Die vent links op de foto heeft net een flinke hap genomen.
vast niet maar wie ik?quote:Op zondag 29 februari 2004 20:26 schreef Rietvaerder het volgende:
Allemaal vet joh....
Je moet fotograaf worden
quote:Op zondag 29 februari 2004 20:32 schreef Rietvaerder het volgende:
Met natuurlijk....
Je moet die steuntjes er ook onder zetten.....quote:Op zondag 29 februari 2004 20:31 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
hahahah ik denk t want die as past er echt niet tussen...
dat snap ik, maar ik zie overal dat de bouten op die stand rusten. maar ik moet dus echt de brug erop laten rusten? ff proberen beneden.quote:Op zondag 29 februari 2004 20:37 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Je moet die steuntjes er ook onder zetten.....
De motor moet op die steuntjes van je stand rusten..
ok mensen, ik ben onhandigquote:Op zondag 29 februari 2004 20:41 schreef Rietvaerder het volgende:
Zelfs Makster kreeg het voor elkaar..
dat zie ik nu ook in...quote:Op zondag 29 februari 2004 20:00 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Idd, perfect dingetje gekocht OPM!
dat vroeg ik me ook af, ik heb een aantal lelijke schroefjes die ik wil vervangen voor zwarte. die zal ik dan ook wel moeten bestellen.quote:Mijn van de week gemonteerde ruitje zit maar met 6 i.p.v. 8 schroefjes vast:
Ik ben bij Motoport geweest, Gamma en bij de ijzerwarenzaak gisteren maar nergens iets wat op kuipruitschroefjes lijkt.![]()
Morgen ff opmeten en via internet bestellen denk ik. (MDI o.i.d.)
Een blokje hout oid onder het standaard doet wonderen om hem wat rechter op te krijgenquote:Op zondag 29 februari 2004 20:52 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
ok mensen, ik ben onhandig. tis gelukt...
schaamrood op me kaken, het helpt wel als je motor recht houdt...niet echt slim idd, laten we het erop houden dat ik errug moe
ben van deze dag...
Ik heb jou moeten zien staan bij die stuntshow, ik stond een paar meter naar links aan de overkant(vanuit het oogpunt waaruit jouw foto gemaakt is) op een platte kar ofzo.quote:Op zondag 29 februari 2004 18:08 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
zo, weer terug van de beurs.
met mijn broer op de motor geweest. toen we bij de uitvoegstrook van de jaarbeurshallen kwamen stond er al een file op de snelweg. wij vrolijk ertussen door dusen verderop reden 2 andere motoren.
toen we onderaan, bij de stoplichten kwamen wisten we niet wat we zagen!! een enorme drukte van auto's maar vooral veel motoren!! overal kwamen ze vandaan en overal hoorde je het gebrom van de sportdempers en de sjoppers klinken, schitterend gewoon! in een colonne van motoren weer tussen de rijen auto's op weg naar de beurs.
was ik maar op donderdag of vrijdag gegaanwat een drukte!! gewoon niet leuk meer. ik heb dan ook niet veel gekocht, alleen deze standaard:
[afbeelding]
ik vraag aan die vent, ik wil graag een standaard voor achter. dat kan, dat is deze. thuis gekomen, past ie achter niet. logisch want hij is voor voorwist ik veel, kl![]()
tzak!!! tenminste, dat denk ik want voor voor is perfect.
nu moet ik alsnog een standaard kopen voor achter...
verder was het wel aardig, deze man was bijv. goed bezig, helaas konden we geen betere foto's maken:
[afbeelding]
en dit was smullen natuurlijk:
[afbeelding]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
zeker! en t ziet er vet uit als ie erop staat.quote:Op zondag 29 februari 2004 21:18 schreef Rietvaerder het volgende:
Haha, goed gedaan jochie!![]()
Handig hoor zo'n ding
ik kan me die groep wel herinneren, zo'n 8 a 10 man op idd een aanhanger dacht ik. ik dacht nog, die mensen hebben echt veel beter zicht op het gebeuren. maar hij kon er wel wat van he!quote:Op zondag 29 februari 2004 21:29 schreef super_honda het volgende:
[..]
Ik heb jou moeten zien staan bij die stuntshow, ik stond een paar meter naar links aan de overkant(vanuit het oogpunt waaruit jouw foto gemaakt is) op een platte kar ofzo.
super hequote:De motorbeurs was geweldig, ben vandaag ook geweest. Ook wij(had passagier achterop) zijn lekker met een groepje door de file heen getuft, echt gewldig in colone door de file en paar keer een stuk over een fietspad(was sneller) idd overal geluid van sportdempers, sjoppers enz. echt geweldig zoiets!
Stond de (motor)parkeerplaats eigenlijk nog een beetje vol? Vorig jaar was het veel mooier weer en toen stond hij echt helemaal vol. Echt geweldig om te zien. Dit jaar was het donderdag echt kloteweer en om 14u stonden er op de hele parkeerplaats maar iets van 20 motoren, waaronder maar één supersportquote:Op zondag 29 februari 2004 21:29 schreef super_honda het volgende:
[..]
Ik heb jou moeten zien staan bij die stuntshow, ik stond een paar meter naar links aan de overkant(vanuit het oogpunt waaruit jouw foto gemaakt is) op een platte kar ofzo.
De motorbeurs was geweldig, ben vandaag ook geweest. Ook wij(had passagier achterop) zijn lekker met een groepje door de file heen getuft, echt gewldig in colone door de file en paar keer een stuk over een fietspad(was sneller) idd overal geluid van sportdempers, sjoppers enz. echt geweldig zoiets!
Echt wel gaaf! En dat sfeertje ook onderling! Heel relax! En dan dat geluid van die aankomende motorenquote:Op zondag 29 februari 2004 21:52 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
toen wij aankwamen, rond 1130 uur, stonden er al ongeveer 75 motoren! toen wij weggingen stond de hele parkeerplaats vol!! echt een mooi gezicht, al die motoren.
wij waren er rond 10:00 en toen stonden er nog niet zoveel. toen we weggingen stond het helemaal vol.quote:Op zondag 29 februari 2004 21:52 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
toen wij aankwamen, rond 1130 uur, stonden er al ongeveer 75 motoren! toen wij weggingen stond de hele parkeerplaats vol!! echt een mooi gezicht, al die motoren.
Baal wel een beetje dat ik die stuntshows gemist heb. Weet ook niet dat ze donderdag waren, ivm het slecht weer. Ik had dat stuntwerk toch wel ff willen zien.quote:Op zondag 29 februari 2004 22:23 schreef super_honda het volgende:
[..]
wij waren er rond 10:00 en toen stonden er nog niet zoveel. toen we weggingen stond het helemaal vol.
Die A.C kon er idd wat van, ik wou dat ik dat kon. Die trial rijder was ook niet slecht trouwens.
Ik heb echt genoten vandaag, vooral dat door de file rijden met een groep was geweldig.
* super_honda is blij dat ie motor rijd!!!!
is toch ook een mooie fiets! Ben 'helaas' al voorzienquote:Op zondag 29 februari 2004 22:25 schreef Rietvaerder het volgende:
Anders ik wel!
Psst.. iemand nog een FJR kopen?
http://members.rott.chello.nl/amridder/fjr.html
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |