abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 28 februari 2004 @ 18:28:59 #26
68957 ZX9R
EX - Koos Werkeloos
pi_17412627
@ Patrick281: Toch niet weer een Camaro? Die had je toch al eens gehad, zo'n benzineslurper? (wel kewl).
Zo'n TwoBrothers heb ik op m'n ZX9R. Lekkere sound!

@ Rietvaerder: Die pinkers zijn wel heel erg klein!

Zo, vandaag lekker ff een ommetje met de brommer wezen maken.
Bij de stalling aangekomen de brommer gestart (wat hij meteen deed).
Helmmutsje en kolletje aangedaan, helm op en met een beetje moeite mijn bril ertussen gemurwd.
Op de brommer gestapt en rustig weggereden. ff alles getest (remmen, lichten etc..) blijkt dat mijn voorrem vrijwel geheel verdwenen is.
Meteen naar de motorzaak gereden (heel rustig want ik had geen voorrem) en daar ff mijn remmen laten doorspoelen en nieuw vloeistof erop.
Monteur zei dat het wel vaker voorkomt dat als een motor enige tijd stil staat er lucht in de leidingen kan ontstaan. Voor ¤ 12,50 was ik weer klaar.

Toen eindelijk op pad.

Wat zat dat weer lekker, zo'n strak lederen combo op zo'n strakke fiets.
Helemaal niet koud ofzo.

Onderweg wel weer dezelfde motoragent gezien als die mij vandeweek staande hield met een iets te hoge snelheid. Hij stond weer te laseren. Ik heb toen maar ff naar hem gezwaaid. Uit beleefdheid.
Ik denk dat ik kort aan de 100 km heb getoerd. Lekker is dat!!!!

Dat smaakt zeker weer naar meer!
ik :r op de partijdigheid van de PTA modjes
pi_17413009
quote:
Op zaterdag 28 februari 2004 17:14 schreef Patrick281 het volgende:
OPM: ik heb even hier gekeken na een review in de motor: http://www.twobros.com/Road.htm
Helaas slaan ook deze jongens de ZXR-400 over.
Wel mooie uitlaten ..
[afbeelding]
zeker mooie uitlaten!! maar ik mijn interesse is best wel gewekt voor die Muzzy's dempers...maar een viper blijft ook een optie want die klinkt ook errug lekker!
quote:
Op zaterdag 28 februari 2004 18:28 schreef ZX9R het volgende:
Ik denk dat ik kort aan de 100 km heb getoerd. Lekker is dat!!!!

Dat smaakt zeker weer naar meer!
ik heb zo'n 150 kms gereden, heerlijk gewoon. en idd, helemaal niet koud. gewoon lekker. dat smaakt zeker naar meeeeeer !!!
  zaterdag 28 februari 2004 @ 18:55:35 #28
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_17413042
quote:
Op zaterdag 28 februari 2004 18:28 schreef ZX9R het volgende:
@ Patrick281: Toch niet weer een Camaro? Die had je toch al eens gehad, zo'n benzineslurper? (wel kewl).

Meteen naar de motorzaak gereden (heel rustig want ik had geen voorrem) en daar ff mijn remmen laten doorspoelen en nieuw vloeistof erop.
Monteur zei dat het wel vaker voorkomt dat als een motor enige tijd stil staat er lucht in de leidingen kan ontstaan. Voor ¤ 12,50 was ik weer klaar.
Ja, die heb ik al eerder gehad 6 jaar geleden.
Maar deze was zijn geld niet waard (technisch wel veel aan gebeurt, dat wel) de motorkap en voorbumper kunnen wel een spuitbeurt gebruiken en er zat een deukje in een voorscherm.
(en een roetplekje tussen de deuren)
Maar ja was ook te mooi om waar te zijn .. kan gewoon geen goede vinden.

Back to motors :
Mijn Bimota heeft een paar dagen buiten gestaan en heeft he-le-maal geen voorrem meer!
Dat merkte ik van de week met het sleutelen aan het ruitje.
Hopelijk komt het vanzelf terug. Of even snel door de buurman laten ontluchten.

[ Bericht 0% gewijzigd door Patrick281 op 28-02-2004 18:58:14 (Edit: tof OPM! Gaat hier gelijk kriebelen !!) ]
  zaterdag 28 februari 2004 @ 19:56:06 #29
17709 hollander172
Sea por favor apacible con mí.
pi_17414103
quote:
Op zaterdag 28 februari 2004 15:51 schreef Rietvaerder het volgende:

[..]

Uh..uh.. weet niet
Ga je er toch geen kapje er meer opzetten i.p.v. je koplamp?

FF wat anders, jij bent al geweest op de motorbeurs en ik ga morgen en heb nog steeds geen fiets, is er nog wat te koop in Utrecht?
Capa del satén blanco, Cuerpo del acero, Corazón del oro.
pi_17414437
Ja, zat..... maar of jij een fiets wilt kopen zonder een proefrit te maken, dat weet ik niet
pi_17414471
Kleine knippers? Klein? Moest je mn vorige zien
En de omvang van de knipper zegt niets over de lichtopbrengst.. geloof me, ze zijn feller dan de originele
  zaterdag 28 februari 2004 @ 20:33:57 #32
17709 hollander172
pi_17414737
quote:
Op zaterdag 28 februari 2004 20:15 schreef Rietvaerder het volgende:
Ja, zat..... maar of jij een fiets wilt kopen zonder een proefrit te maken, dat weet ik niet
Ik neem aan dat als ze serieus een fiets willen verkopen dat een proefrit toch wel tot de mogelijkheden behoort? Of denk ik nou raar?

pi_17415474
Binnen in de hal zeker?

Ik zou niet weten waar je een proefrit moet gaan maken daar... denk dat je dan beter kan wachten tot ze weer in hun eigen pand zitten en dan langsrijden voor een proefritje
pi_17415764
daar zeg je wat rietvaerder. en toch zeggen ze dat die beurs de plek is om een motor te kopen...

heb er wel zin in, ff wat kleine accesoires kopen morgen
pi_17416336
Hou er rekening mee dat het waarschijlnijk heel druk is.... zoals elk jaar op zaterdag en zondag
pi_17416467
quote:
Op zaterdag 28 februari 2004 22:04 schreef Rietvaerder het volgende:
Hou er rekening mee dat het waarschijlnijk heel druk is.... zoals elk jaar op zaterdag en zondag
ja ik weet t. helaas kon mijn broer niet op een andere dag en hij wilt heel graag mee. en trouwens, als ik makster mag geloven, was het donderdag ook ontzettend druk.

jij hebt alleen een demper (dus geen heel systeem) van viper, he? en die had je in engeland besteld? hoeveel was je uiteindelijk kwijt, want ik neem aan dat je invoerrechten moest betalen en bij welk bedrijf was dat?
pi_17416561
Nee, geen invoerrechten. Was in totaal 185 (afgerond naar boven, meen ik iets van 183 euro exact) euro kwijt. Alleen een demper ja. Maar in Duitsland schijnen ze nog goedkoper te zijn. Weet alleen geen adressen daar.

Enne, donderdag was het niet druk als je het vergelijkt met vandaag en morgen...

Dat was bij www.vyxxn.co.uk
Zeg maar dat je mij kent en je krijgt korting

Edit:
Ik betaalde nog 20 euro ofzo extra omdat ik slip-on demper heb, dat houd in, dat ik nog een verloopstukje erbij moest hebben. Als je dus een bolt-on (met boutjes) demper hebt, ben je nog goedkoper uit.

En een geluidje joh, pfoeee.. Moet je maar eens in het echt komen horen.
pi_17416627
kijk, voor dat geld kun je nog eens een demper kopen! ik zal eens op MF vragen of ze adressen in duitsland weten.

die drukte zal idd wel klote zijn. maar ach, we zijn wel wat gewend (frankfurt in september was gewoon een mierenhoop)
pi_17416644
Ik heb trouwens vanmiddag effe een paar ringen gedraaid (20mm hoog, buitenkant 35mm en binnenkant 22mm) voor in mijn vorkpoten. Dit om het duiken tegen te gaan en een hogere voorveerspanning te krijgen. En het resultaat mag er zeker zijn.... al zeg ik het zelf Hij duikt minder en is stugger...

Als je naar de vork kijkt naar de markering die de poot achter laat bij het induiken, blijft ie daar 3cm onder! Dus hij raakt als het goed (nog niet kunnen uittesten, veel te glad) is niet meer het einde bij hard doorremmen, wat eerst wel het geval was.
pi_17416699
quote:
Op zaterdag 28 februari 2004 22:18 schreef Rietvaerder het volgende:
Dat was bij www.vyxxn.co.uk
Zeg maar dat je mij kent en je krijgt korting

En een geluidje joh, pfoeee.. Moet je maar eens in het echt komen horen.
ok thx ! en dat geluid, ja...ik heb het al een paar keer gehoord op je burn-out filmpjes en dat klonk al vet, maar dat is niks in vergelijking met het echte geluid natuurlijk. komt goed
quote:
Edit:
Ik betaalde nog 20 euro ofzo extra omdat ik slip-on demper heb, dat houd in, dat ik nog een verloopstukje erbij moest hebben. Als je dus een bolt-on (met boutjes) demper hebt, ben je nog goedkoper uit.
dat kan ik bij de bevestiging nakijken? geen idee waar ik moet kijken dan, maar dat zien we wel. missch dat een van jullie tijdens de meet ff een kijkje kan nemen. duurt nl. wel ff voordat die demper komt, sowieso een maand denk ik.
pi_17416721
quote:
Op zaterdag 28 februari 2004 22:23 schreef Rietvaerder het volgende:
Ik heb trouwens vanmiddag effe een paar ringen gedraaid (20mm hoog, buitenkant 35mm en binnenkant 22mm) voor in mijn vorkpoten. Dit om het duiken tegen te gaan en een hogere voorveerspanning te krijgen. En het resultaat mag er zeker zijn.... al zeg ik het zelf Hij duikt minder en is stugger...

Als je naar de vork kijkt naar de markering die de poot achter laat bij het induiken, blijft ie daar 3cm onder! Dus hij raakt als het goed (nog niet kunnen uittesten, veel te glad) is niet meer het einde bij hard doorremmen, wat eerst wel het geval was.
en dat was het enige minpuntje van je motor, als ik het me goed herrinner? klasse werk dan, als het werkt!
pi_17416749
Ja, kan je zo zien, als je demper met boutjes op je uitlaat vast zit.... of dat ie gewoon met een verloopstukje vastzit richting de collector.
pi_17416766
quote:
Op zaterdag 28 februari 2004 22:27 schreef One_Punch_Mickey het volgende:

[..]

en dat was het enige minpuntje van je motor, als ik het me goed herrinner? klasse werk dan, als het werkt!
Ach, het is natuurlijk geen ZX7R

t Frame is ook vrij slap. Maar goed, verder rijd het wel leuk hoor.
  zondag 29 februari 2004 @ 09:03:36 #44
68957 ZX9R
EX - Koos Werkeloos
pi_17421916
Ik denk dat ik vandaag maar niet ga rijden.

Het sneeuwt.
pi_17421942
-3...
  zondag 29 februari 2004 @ 09:20:21 #46
68957 ZX9R
EX - Koos Werkeloos
pi_17421962
idd. hier is het ook nog eens 0 graden.

Brrr.....
pi_17422099
Effe tussendoor: het is toch zo dat de ZX9R's van VOOR 98 (dacht ik) last kunnen hebben van verzakte cilinderbussen? Heb jij dat al gehad?
  zondag 29 februari 2004 @ 10:04:36 #48
17709 hollander172
pi_17422155
quote:
Op zaterdag 28 februari 2004 21:15 schreef Rietvaerder het volgende:
Binnen in de hal zeker?

Ik zou niet weten waar je een proefrit moet gaan maken daar... denk dat je dan beter kan wachten tot ze weer in hun eigen pand zitten en dan langsrijden voor een proefritje
Als ze motoren niet mee geven voor een proefrit dan houdt het snel op. Die hallen kom je makkelijk uit trouwens, ze hebben aan alle zijden drie deuren en ik heb nog een universele sleutel voor de meeste.
  zondag 29 februari 2004 @ 10:12:46 #49
68957 ZX9R
EX - Koos Werkeloos
pi_17422204
quote:
Op zondag 29 februari 2004 09:55 schreef Rietvaerder het volgende:
Effe tussendoor: het is toch zo dat de ZX9R's van VOOR 98 (dacht ik) last kunnen hebben van verzakte cilinderbussen? Heb jij dat al gehad?
Hoe kom jij aan die wijsheid?

Ik heb dat ding pas sinds (zie registratiedatum).
Ik zal er dan eens naar moeten laten kijken. Ik zou het niet weten.

Hoe merk je dat dan?
  zondag 29 februari 2004 @ 10:14:31 #50
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')