Heb zelf ook een Arrow demper en ben zeer tevreden over het geluidquote:Op dinsdag 2 maart 2004 21:33 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
voor 125 euro kan ik deze kopen:
[afbeelding]
is dat wat, zo'n Arrow? deze is ook voor een ZX7R
Niet echt makkelijk te omschrijvenquote:Op dinsdag 2 maart 2004 22:13 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
is het te omschrijven?
LOLquote:Op dinsdag 2 maart 2004 22:15 schreef ploderus het volgende:
[..]
Niet echt makkelijk te omschrijvenBeetje BROEM BROEM!!
Zal morgen ff proberen een filmpie te maken met mijn brakke webcam
Ik heb mijn best gedaanquote:Op dinsdag 2 maart 2004 22:16 schreef Makster het volgende:
[..]
LOL
goede omschrijving HAHAHAHHA![]()
Er zit wel een lekkere brom in. Je zou het eigenlijk live moeten horenquote:Op dinsdag 2 maart 2004 22:17 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
BROEM BROEM?dat doet de mijne nu ook
alleen vergeleken met wat ik bij de beurs hoorde net een brommer...maar ok, ben benieuwd.
Langskomen mag altijdquote:Op dinsdag 2 maart 2004 22:24 schreef Rietvaerder het volgende:
Dan zit er maar 1 ding op... langskomen
Owja, en als je gelukt heb komen er ook nog vlammen uit OPMquote:Op dinsdag 2 maart 2004 22:27 schreef Rietvaerder het volgende:
Er komen niet eens vlammen uit Makster...
Hehe, ik was die oude helemaal zat. Dan maar wat nieuws en aangezien dit het enige topic is waar ik af en toe nog wel eens kom moest het iets met motoren te maken hebbenquote:Op dinsdag 2 maart 2004 22:30 schreef Rietvaerder het volgende:
Wat dacht je, ik doe OPM maar effe na met zn signature
yep, thats me. maar voorlopig blijft bij lullen hoorquote:Op dinsdag 2 maart 2004 22:18 schreef Rietvaerder het volgende:
Hee OPM
Je rijdt nu een week? En je lult nu al over KD-s? Zou ik me nog maar effe niet mee bezig houden als ik jou was.... leer eerst eens je motor kennen!Beetje te enthousiast..
en dat voor 125 eurootjesquote:Enne ja, Arrow rules!
jij ziet ook alles!quote:Op dinsdag 2 maart 2004 22:30 schreef Rietvaerder het volgende:
Wat dacht je, ik doe OPM maar effe na met zn signature
Je vind het toch geen probleem hoop ik? Anders verzin ik wel wat andersquote:Op dinsdag 2 maart 2004 22:49 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
jij ziet ook alles!
Aros!quote:Op dinsdag 2 maart 2004 22:31 schreef Makster het volgende:
[..]
Owja, en als je gelukt heb komen er ook nog vlammen uit OPM
MAar goed deze jongen gaat offline voor vandaag.
Aros compaders
tuurlijk niet! ik heb binnenkort denk ik ook wel weer iets anders, ZX9R heeft nl. ook zoiets...quote:Op dinsdag 2 maart 2004 22:52 schreef ploderus het volgende:
[..]
Je vind het toch geen probleem hoop ik? Anders verzin ik wel wat anders
Mijn vriendin was enorm enthousiast tot ze hoorde wat het allemaal ging kosten...quote:Op dinsdag 2 maart 2004 21:47 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
het feit dat er nu een motor staat zegt genoegals het aan haar lag had ik helemaal geen motor nl...
Het is overigens niet helemaal dezelfde, hier zit een ander ruitje op. Hoe dan ook, voor dit geld hoef ik niet naar Duitsland natuurlijk. Deze zijn overigens al geimporteerd.quote:maar die mag er zeker wezen!! ziet er heel goed uiten idd, voor veel minder dan 4900 euro vind je ze ook niet in duitsland. ik hoop voor je dat het wat wordt want dit is ook een beauty.
Nu mijn brommer er staat vind ze het toch wel stoer en nadat ze achterop heeft gezeten kan ze me een beetje begrijpenquote:Op woensdag 3 maart 2004 08:09 schreef hollander172 het volgende:
Mijn vriendin was enorm enthousiast tot ze hoorde wat het allemaal ging kosten...
Nee zo klinkt het ook weer zo negatief maar ze dacht echt dat ik totaal maar iets 500,- kwijt zou zijn voor lessen, 2000,- voor een brommertje en ze is en passant nog even vergeten dat kleding e.d. er nog bij komen.
Het viel haar een beetje tegen zal ik maar zeggen.
dat scheelt je enorm idd, we horen/zien het welquote:Het is overigens niet helemaal dezelfde, hier zit een ander ruitje op. Hoe dan ook, voor dit geld hoef ik niet naar Duitsland natuurlijk. Deze zijn overigens al geimporteerd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |