Dat is zeker een beauty maar die laat ik staan voor Reetvaerder, die wilde toch zo'n ding na zijn bandit? Budget is wat flexibeler geworden aangezien mijn vriendin er nu ook wat meer warm voor loopt. Denk dat ik zelf de bovengrens op 6000,- zet om me tegen mezelf te beschermen.quote:Op dinsdag 2 maart 2004 21:08 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
@ hollander: is deze GSX-R 600 niks voor jou? wat is je nwe budget eigenlijk? gewoon een beauty met weinig kms! 1 vd vele, ik kan er zo 10 posten van mobile.de
Wel een beetje je mening gaan vormen he? Zometeen kom je nog met een BMW 1100RT als optie aan.quote:Op dinsdag 2 maart 2004 21:22 schreef Rietvaerder het volgende:
Ik weet nog niet wat ik wil. Ik wil zoveel... ik begin te twijfelen tussen SuperSport of een vette naked zoals Bandit1200..
nou, ik wist het welquote:Op dinsdag 2 maart 2004 21:18 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Dat is zeker een beauty maar die laat ik staan voor Reetvaerder, die wilde toch zo'n ding na zijn bandit? Budget is wat flexibeler geworden aangezien mijn vriendin er nu ook wat meer warm voor loopt. Denk dat ik zelf de bovengrens op 6000,- zet om me tegen mezelf te beschermen.![]()
Heb net wat mailtjes heen en weer gestuurd voor een iets oudere uit '97, de ene vraagt 5300,- en de andere is al gezakt naar 4900,- (staat al meer dan een jaar te koop) Die laatste is wel interessant aangezien die nog maar 18.000 kilometers heeft gemaakt.
Wat me overigens opvalt, zijn motorrijders collectief vergeetachtig of doen ze alles zwart? Ze hebben geen van allen bonnetjes meer van reparaties en onderdelen. Of loop ik tegen de verkeerde verkopers aan?
quote:Op dinsdag 2 maart 2004 21:26 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Wel een beetje je mening gaan vormen he? Zometeen kom je nog met een BMW 1100RT als optie aan.![]()
![]()
Alleen komt ie met de BTW erbij ver boven de 6000,- dus dat wordt net te gortig. Dat krijg ik er bij mijn vriendin nooit doorheen en we willen ook nog vakantie binnenkort.quote:Op dinsdag 2 maart 2004 21:26 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
nou, ik wist het welzsm naar die duitser, maar dat is inmiddels wel bekend
BPM bedoel je? maar ja, dat klinkt bekend. same herequote:Op dinsdag 2 maart 2004 21:34 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Alleen komt ie met de BTW erbij ver boven de 6000,- dus dat wordt net te gortig. Dat krijg ik er bij mijn vriendin nooit doorheen en we willen ook nog vakantie binnenkort.
mooi kleuren hoor! heb je geen pic? ben benieuwd. ik zal es verder kijken zodat je uiteindelijk niet meer dan 6.000 euro betaalt.quote:Degene die ik gezien heb is toch wel redelijk? '97, 18.000 km en zonder schades voor 4900,- vraagprijs? Het is een rood/zwart/grijze overigens en hij is in 2002 ingevoerd.
Tsja BPM dus, BTW, BPM allemaal diefstal. Wie heeft bij jullie thuis de broek aan?quote:Op dinsdag 2 maart 2004 21:37 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
BPM bedoel je? maar ja, dat klinkt bekend. same here
quote:mooi kleuren hoor! heb je geen pic? ben benieuwd. ik zal es verder kijken zodat je uiteindelijk niet meer dan 6.000 euro betaald.
Nope geen lucht bij gedaan, maar misschien dat de grond nu nog kouder was ofzo? Snap het ook niet. Af en toe had ik echt GEEN grip en dan vooral niet op het voorwielquote:Op dinsdag 2 maart 2004 20:50 schreef Rietvaerder het volgende:
Voor 150 heb je een nieuwe Viper... of hadden ze die nou niet voor de ZXR400?
Enne Pat281... met de grip die Makster vandaag had, wil je echt niet gaan kneedownenBij uitacceleren zwabberde hij alle kanten op vertelde Makster. Vind het toch vreemd.. want normaal heb je het niet toch, Mark? t Was vandaag gewoon 8 graden... heb je er toevallig lucht bij gedaan? Anders is er iets anders mis.. vering ofzo?
hmm, had ik vandaag geen last van. wel van die windstoten op de snelweg, tussen arnhem en dieren zit een lange, flauwe bocht op de snelweg. en dat is best lastig als er een harde wind staat...quote:Op dinsdag 2 maart 2004 21:47 schreef Makster het volgende:
[..]
Nope geen lucht bij gedaan, maar misschien dat de grond nu nog kouder was ofzo? Snap het ook niet. Af en toe had ik echt GEEN grip en dan vooral niet op het voorwiel
Maar geeft niet, wordt binnekort wel weer warmer
Inderdaad, zo is het begonnen.quote:Op dinsdag 2 maart 2004 21:26 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Wel een beetje je mening gaan vormen he? Zometeen kom je nog met een BMW 1100RT als optie aan.![]()
![]()
LOL, maarja t klonk zo bekendquote:Op dinsdag 2 maart 2004 21:52 schreef Rietvaerder het volgende:
En OPM... ik weet wel wat ik wil. Bochten kunnen rijden... vermogen en toch af en toe eens rustig cruisen
Tja..
Wegdek is idd niet optimaal momenteel, zeker met zoab kan de pekel tussen de "gaten" gaan zitten.quote:Op dinsdag 2 maart 2004 21:47 schreef Makster het volgende:
[..]
Nope geen lucht bij gedaan, maar misschien dat de grond nu nog kouder was ofzo? Snap het ook niet. Af en toe had ik echt GEEN grip en dan vooral niet op het voorwiel
Maar geeft niet, wordt binnekort wel weer warmer
En wat de foto betreft : DOE HET ZELF DAN![]()
![]()
YUP, komt een goed geluid uit !!!quote:Op dinsdag 2 maart 2004 21:59 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
maar Arrow, ik had er nog nooit van gehoord. is dat wat?
Ja.quote:Op dinsdag 2 maart 2004 21:59 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
maar Arrow, ik had er nog nooit van gehoord. is dat wat?
missch kunnen we ons dan ontmaagden KD, dan hequote:Op dinsdag 2 maart 2004 22:00 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Wegdek is idd niet optimaal momenteel, zeker met zoab kan de pekel tussen de "gaten" gaan zitten.
Echt een regenbui om e.a. weg te spoelen is er nog niet geweest.
Dus van de zomer heb je opeens megagrip: vooral na een flinke regenbui (olie spoelt weg) en goede droogte voor enkele dagen.
Ik had mijn motorrijbewijs in September 1993 gehaald, en weet nog als de dag van gisteren dat het eerste half jaar erg vochtig dus glibberig was.
De grip houdt niet over straxxNou ja bijna dan.
Mijn ex kon keihard en koeienerend zijn, maar ik kocht toch mooi een GSX-R1100WP met een lening van 3 jaar zonder vragen.quote:Op dinsdag 2 maart 2004 21:43 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Tsja BPM dus, BTW, BPM allemaal diefstal. Wie heeft bij jullie thuis de broek aan?Zal wel duidelijk zijn hoe het bij ons zit.
quote:Op dinsdag 2 maart 2004 22:00 schreef Makster het volgende:
[..]
YUP, komt een goed geluid uit !!!
Mooie dempers![]()
klinkt goed, das dus nu een serieuze optie geworden.quote:Op dinsdag 2 maart 2004 22:01 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ja.
Misschien is geen optie. Wij gaan echt asfalt hoeren wordenquote:Op dinsdag 2 maart 2004 22:02 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
missch kunnen we ons dan ontmaagden KN, dan heMakster!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |