komt er niet, alleen gezelligheidquote:Op vrijdag 27 februari 2004 22:59 schreef just me het volgende:
Uh.. ik heb gezegd dat ik misschien een biertje zou komen drinken als Ted erook zou zijn
waar ik in ieder geval niet bij wil zijn is een cat-fght!
maar wil je mee?quote:Op vrijdag 27 februari 2004 23:04 schreef nikky het volgende:
ik weet van niks
ik zou wel willen maar ik kan nietquote:Op vrijdag 27 februari 2004 23:06 schreef Faithy het volgende:
[..]
maar wil je mee?
quote:Op vrijdag 27 februari 2004 19:33 schreef FlyingFox in een topic in Onzin het volgende:
Vanavond: niks want ik morgen vroeg werken.
Morgen: FOK!meet in Blijdorp+ bier.
Zondag: Revalidatie-dag.
ze reageert er niet op...quote:Op vrijdag 27 februari 2004 22:56 schreef Koenus het volgende:
** mail, icq, msn, tam-tam **
En dat blijft dus misschien, ligt er helemaal aan hoe verrot ik ben van het klussenquote:Op vrijdag 27 februari 2004 22:59 schreef just me het volgende:
Uh.. ik heb gezegd dat ik misschien een biertje zou komen drinken als Ted erook zou zijn
waar ik in ieder geval niet bij wil zijn is een cat-fght!
quote:Op vrijdag 27 februari 2004 23:47 schreef Ted het volgende:
[..]
En dat blijft dus misschien, ligt er helemaal aan hoe verrot ik ben van het klussen![]()
Maarruh... we kunnen altijd nog een privé-biertje doen just me![]()
Nee, ik moet om 15 uur eenquote:Op zaterdag 28 februari 2004 10:26 schreef Shark.Bait het volgende:
nog niks gezien per email van Isabeau
Barb komt toch ook nog, of had ze afgezegd ergens? ze staat niet meer in de lijst..
Een hele prestatie inderdaad.quote:Op zaterdag 28 februari 2004 10:31 schreef Joene het volgende:
Ziet in een dag tijd die hele meeting naar de klote gaan
nog nooit eerder vertoond , zal er vandaag beslist worden dat de meeting wordt afgelast wegens sneeuwoverlast ?quote:Op zaterdag 28 februari 2004 10:32 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Een hele prestatie inderdaad.
Om 11 uur zouden ze bij de dierentuin zijnquote:Op zaterdag 28 februari 2004 10:34 schreef Joene het volgende:
[..]
nog nooit eerder vertoond , zal er vandaag beslist worden dat de meeting wordt afgelast wegens sneeuwoverlast ?![]()
![]()
Heh! jammer!quote:Op zaterdag 28 februari 2004 10:30 schreef Barb het volgende:
Nee, ik moet om 15 uur eenvaatwasser
ophalen.
En dat doet je goed?quote:Op zaterdag 28 februari 2004 10:55 schreef Joene het volgende:
ik heb het idee dat er weinig over is van de meeting
benieuwd naar?quote:Op zaterdag 28 februari 2004 10:53 schreef Riann het volgende:
Om 11 uur zouden ze bij de dierentuin zijn
eerlijk gezegt ben ik wel benieuwd
Nou ik moet lachen om het feit dat er begin deze week een mega lijst wasquote:Op zaterdag 28 februari 2004 10:56 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
En dat doet je goed?
Dat is idd lulligquote:Op zaterdag 28 februari 2004 11:03 schreef just me het volgende:
Het is gewoon jammer dat deze meet een flop gaat worden. Jammer dat Isabeau en Tijn zich niet meer hebben laten zien en nog jammerder voor mensen die nu bij Blijdorp staan te wachten..
Wel andersom he!quote:Op zaterdag 28 februari 2004 11:10 schreef Faithy het volgende:
maar wij gaan nog wel hoor Shark.Bait, iig naar de pub en evt. de chinees
uiteraardquote:Op zaterdag 28 februari 2004 11:31 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Wel andersom he!
Nou ja, iig om ze te laten weten dat de rest hen bij de chinees zal zien... toch?quote:Op zaterdag 28 februari 2004 11:28 schreef Faithy het volgende:
ik vraag me af of er nu mensen bij de Dierentuin zijn... zal ik even bellen?
Wat is dat nou weer?quote:Op zaterdag 28 februari 2004 13:25 schreef Faithy het volgende:
ok, Isa bereikt, wij gaan met een groepje alleen wat eten, Isa Atrimar en Gurgeh gaan apart etenen we zien elkaar in de Ierse Pub
Wat een drama.quote:Op zaterdag 28 februari 2004 14:40 schreef SunChaser het volgende:![]()
Meesterlijke meeting, gelukkig is de volgende pas over 4 jaar
quote:Op zaterdag 28 februari 2004 14:40 schreef SunChaser het volgende:![]()
Meesterlijke meeting, gelukkig is de volgende pas over 4 jaar
Wij zijn rond 6 uur op CS, als je wilt kunnen we met zn vieren ook gaan chinezen hoorquote:Op zaterdag 28 februari 2004 14:10 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Wat is dat nou weer?
Geen chinees dus dan?
Begrijpt ik het goed dat alleen Isa Atrimar en Gurgeh dan in de dierentuin zijnquote:Op zaterdag 28 februari 2004 13:25 schreef Faithy het volgende:
ok, Isa bereikt, wij gaan met een groepje alleen wat eten, Isa Atrimar en Gurgeh gaan apart etenen we zien elkaar in de Ierse Pub
Okayquote:Op zaterdag 28 februari 2004 15:06 schreef Faithy het volgende:
jij hebt het helemaal door!
je mag door voor de koel-vries combinatie
OKee, ik zal er dan ook zijn... we kijken wel. We zien wel wat we eten.quote:Op zaterdag 28 februari 2004 14:55 schreef Faithy het volgende:
Wij zijn rond 6 uur op CS, als je wilt kunnen we met zn vieren ook gaan chinezen hoor
hyet is rond 5 uur gewordenquote:Op zaterdag 28 februari 2004 15:13 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
OKee, ik zal er dan ook zijn... we kijken wel. We zien wel wat we eten.
Ik heb je telno
VIJF UUR!??!?!?!quote:Op zaterdag 28 februari 2004 15:30 schreef Faithy het volgende:
hyet is rond 5 uur geworden
als je dit leest, kun je dat even bevestigen
Okeee, dat is goed!quote:Op zaterdag 28 februari 2004 15:49 schreef Faithy het volgende:
dan houden we gewoon contact, en dan leiden we je naar de plaats waar wij zitten, deal? desnoods kom ik je ophalen
ja idd...quote:Op zaterdag 28 februari 2004 16:03 schreef Knorretje het volgende:
't is overigens op een klein buitje na in het begin van de middag prachtig weer in r'dam, lekker zonnetje erbij en al. Had prima dierentuin weer geweest
quote:Op zaterdag 28 februari 2004 22:42 schreef opa het volgende:
Ik hoop wel, dat de groepskorting voor de deelnemers nog is gelukt.
Zo, ik ben net weer thuis, lekker 160 over de snelweg van een kroeg in euh mja, ... (hoe heet et ook alweer Xitami??)quote:Op zaterdag 28 februari 2004 22:55 schreef Shark.Bait het volgende:
Ik kom net terug uit Rotterdam. Eerst mijn portefuille vergeten![]()
dus ik weer terug naar huis
en daarna terug naar Rotjeknor.
In ieder geval de anderen ontmoet (Xitami, KixAss456 en last but not least Faithy) in de Pizza hut, daarna nog in Paddy's rondgehangen. F & X hadden SMSjes gestuurd aan Isa, maar geen response; haar telefoon nam ze ook niet op. Ik vraag me af wat er aan de hand was.
Rond 22:00 maar gepeerd. Jammer, volgende keer beter--beter weer en betere opkomst--hoewel ik het wel gezellig vond met z'n 4en op de mini meet
Wij hadden het ook erg naar ons zin..quote:Op zaterdag 28 februari 2004 17:59 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
Hoihoi,
We hebben het ontzettend leuk gehad in de dierentuin, het weer was ook schitterend.
Als ik zeg dat ik ergens heen ga, dan ga ik ook tenzij ik me afmeld. En ik merk gewoon dat veel mensen zich gewoon en niet afmelden en niet komen. Da's an sich lullig, maar daarmee heb ik niet een minder leuke dag gehad.
En nee, we gaan niet meer naar de chinees. Het was op het laatst ook volkomen onduidelijk wie daar wel op kwamen draven en ik was echt niet van plan aan een grote ronde tafel met z'n drieen te gaan zitten. Enigszins begrijpelijk lijkt me
Faithy, ik heb je nummer helaas niet. Je telefoonnummer is afgeschermd. Zo kunnen we ook niets verder afspreken.
Isabeau
Nummer bekend bij Tara voor de ballotage.
A) ik heb nooit een aanmelding van je gezien, maar tof dat je gekomen bent hoor..quote:Als ik zeg dat ik ergens heen ga, dan ga ik ook tenzij ik me afmeld
quote:Op zondag 29 februari 2004 12:08 schreef Faithy het volgende:
Ben ik even blij dat er mensen hier zijn die mij beter kennen![]()
Oh... en als ik mijn best doe om in een topic dat door de topicstarters in geen tijden meer bezocht is, alle meeters op de laatste avond nog bij elkaar te krijgen, om er maar voor te zorgen dat het gezellig wordt...
Heb op IRC mn uiterste best gedaan, mensen gevraagd om telefoonnummers, ik heb zelfs Gurgeh om een foonnummer gevraagd in de chat, en dat MOET JE HEBBEN gelezen... want je reageerde er nog wel vagelijk op...
DAT is pas 'slecht gedrag' als je allebei de intentie hebt naar dezelfde meeting te gaan, niet reageren op telefoonnummer gedrag, en als je even de moeite had genomen te reageren en je nummer te geven, hadden jullie ook mijn nummer gehad: het was gewoon een domme actie dat mijn nummermelder nog uit stond...
*zucht*
lees terugquote:Op zondag 29 februari 2004 15:20 schreef Mr. Orange het volgende:
Wie zijn er eigenlijk op komen dagen??
Goh, ooit is afgevraagd WAAROM ik het vraag??quote:Op zondag 29 februari 2004 15:28 schreef Riann het volgende:
[..]
lees terug
Het staat er duidelijkquote:Op zondag 29 februari 2004 15:31 schreef Mr. Orange het volgende:
[..]
Goh, ooit is afgevraagd WAAROM ik het vraag??![]()
![]()
Omdat het mij niet duidelijk is wie er op zijn komen dagen.![]()
![]()
er bestaan geen domme vragen.. alleen... maak maar af..quote:Op zondag 29 februari 2004 15:28 schreef Riann het volgende:
[..]
lees terug
Blijkbaar zijn we eng ofzo...quote:Op zondag 29 februari 2004 16:33 schreef Faithy het volgende:
[..]
now what?
Dat hoor je mij ook niet zeggen...quote:Op zondag 29 februari 2004 16:21 schreef Faithy het volgende:
[..]
er bestaan geen domme vragen.. alleen... maak maar af..
Ik had nog een nummer van jou en Dennis in me tel staan, maar zal waarschijnlijk niet meer kloppen. Heb ze alle2 nog geprobeerd maar werd nie opgenomen.quote:Op zaterdag 6 maart 2004 08:15 schreef Isabeau het volgende:
Sorry Sweetie, als ik had geweten dat je kwam/ in de buurt was hadden we ongetwijfeld afgesproken![]()
Ik vind het juist zielig dat mensen afzeggen omdat iemand bitched. Zij laten zichzelf makkelijk manipuleren dus om niet te gaan bij het minste of geringste. Baggeraars zien hun kans schoon als de BBQ meet topic geopend word...quote:Op maandag 1 maart 2004 15:03 schreef Lord Dreamer het volgende:
Ik vind het erg jammer dat de leuke Zoals leuk spontaan bedoelde schrikkeljaar meet op deze wijze door bitchnijd verpest is, zodat veel mensen afhaakten. Erg jammer.
Misschien een leerschool ook voor de admins voor over "vier" jaar. De eerste die zo'n meeting topic gebruikt om een ander af te branden , direct bannen.
<KNIP>
ze moeten het niet wagen!quote:Op maandag 8 maart 2004 13:28 schreef Shark.Bait het volgende:
Baggeraars zien hun kans schoon als de BBQ meet topic geopend word...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |