abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_17401787
Weet iemand of je een voordeel-urenkaart van de NS meteen kunt meenemen als je hem koopt? En zo ja, wat moet daar allemaal bijzitten? Op de site kan ik online bestellen, maar ik heb hem morgen al nodig. Kan dat?
pi_17401802
Ik kreeg er gelijk eentje mee, zo'n tijdelijke.
Maar dat is dan ook 1,5jaar geleden geweest
Cerror O+
pi_17401817
jah naar wizzle gaan daar formuliertje invullen en als je vanaf 28-2 invult krijg je meteen en tijdelijke kortingskaart je echte word een paar weken/maanden later opgestuurd
pi_17401827
van mij was eehm september
pi_17401829
En ik heb geen pasfoto o.i.d. nodig ? Of een identiteitsbewijs ofzo?
  vrijdag 27 februari 2004 @ 22:39:52 #6
85784 karper
vissen is me handelsmerk
pi_17402036
legitamtie plus foto, foto wordt ingescand en krijg je ook terug zo ging te tenmkisnte bij mij, tijdelijk kaartje d heb je ongeveer 4 a 5 weken
pi_17402345
Tegenwoordig kunnen ze geloof ik gewoon je foto inscannen ja... gaat heel makkelijk allemaal. .
Een auto en een man en een rivier
Vanaf hier
Is alles wat het lijkt.
  maandag 1 maart 2004 @ 21:56:40 #8
43642 Bayswater
What'sYourFunctionInLife?
pi_17451578
Tegenwoordig heb je geen foto meer nodig voor een voordeelurenkaart. Je krijgt gelijk een tijdelijke mee en na een maand krijg je de kaart thuis opgestuurd. Die foto zal wel te veel werk zijn, want het is nu een stuk fraudegevoeliger.
Life lies a slow suicide
Orthodox dreams and symbolic myths
From feudal serf to spender
This wonderful world of purchase
pi_17459679
quote:
Op maandag 1 maart 2004 21:56 schreef Bayswater het volgende:
Tegenwoordig heb je geen foto meer nodig voor een voordeelurenkaart. Je krijgt gelijk een tijdelijke mee en na een maand krijg je de kaart thuis opgestuurd. Die foto zal wel te veel werk zijn, want het is nu een stuk fraudegevoeliger.
Op die tijdelijke zit inderdaad geen foto, maar je moet bij de aanvraag weldegelijk nog steeds een foto meenemen. Die foto scannen ze en komt op je voordeelurenkaart. Was kort geleden bij mij iig nog zo.
pi_17459844
Je krijgt inderdaad een tijdelijke mee
En dan krijg je de echte thuis.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')