abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_17401032
Hoi,

Ik zit in een dilemma. Ik moet van Den Haag naar Zeist, en nu zijn er 2 mogelijkheden:

a) van Den haag naar gouda, van gouda naar utrechts cs met een NS bus (werkzaamheden op het spoor) en van utrecht naar zeist (2x overstappen (bus))

b) van Den Haag naar Schiphol Naar duivendrecht naar utrecht naar zeist (3x overstappen).

Wat is het beste ?
pi_17401065
Ik weet niet wanneer je dat moet
maaruh wegens het weer kunnen er ook nog treinen en of bussen uitvallen
pi_17401078
quote:
Op vrijdag 27 februari 2004 21:45 schreef Riann het volgende:
Ik weet niet wanneer je dat moet
maaruh wegens het weer kunnen er ook nog treinen en of bussen uitvallen
Morgen.
  vrijdag 27 februari 2004 @ 21:47:56 #4
49418 GuNg4N
Orgineel hoor.
pi_17401095
3x overstappen, met bussen bij de NS is het nog erger gesteld dan treinen
De enige echte ;)
pi_17401107
quote:
Op vrijdag 27 februari 2004 21:46 schreef prenobe het volgende:

[..]

Morgen.
kom je ook laat mee

maar hou rekening met vertraging en zo wegens het weer en uitval
pi_17401580
Optie 1:
Effe rekenen: Leiden - Utrecht via Duivendrecht is iets van 58 minuten. Reken daar 20 minuten bij voor naar Den Haag.
Optie 2:
Den Haag - Gouda: vermoedelijk alleen stoptrein: half uurtje? En normaal is Gouda - Utrecht 20 minuten ofzo. En reken daar maar 30 minuten bij omdat je met die stomme NS bus moet.

Tja, ligt eraan of je het leuk vindt om over te stappen en of je het leuk vindt om in zo'n NS bus te moeten. En wat zegt de planner van de NS? En kan je niet via Rotjeknor (of rijden er verdorie ook al geen treinen op het stuk Utreg - Rotjeknor??!!)
pi_17401594
9292ov.nl .
pi_17401828
ik zou lekker met de trein gaan. ns bussen zijn kut. ik heb al heel vaak meegemaakt dat er treinen niet reden en bussen werden ingezet, maar ik heb pas 1 keer meegemaakt dat er daadwerkelijk een bus binnen een normale tijd kwam aanzetten.

en als je met de trein gaat weet je ten minste waar je aan toe bent qua aansluiting enzo. als ze geen grote vertragingen hebben dan
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')